Hotel Disney's Newport Bay Club

Hotel Disney's Newport Bay Club
7,8

36 tips over Hotel Disney's Newport Bay Club

Guidovanbohemen, 8-1-2016
Boek een Upgrade: Compass Club, vele extra's voor relatief weinig geld. super ontbijt in speciale lounge, tussen 16.00-17.00 uur gratis hapjes drankjes en fruit. VIP service bij aankomst en vertrek. Mooie locatie kamers.
John, 6-6-2015
Gebruik de extra uren (08.00-10.00uur) om alvast diverse attracties te doen en het park te bekijken, ga daarna pas ontbijten (10.00uur shift). Ontbijt is dan heerlijk rustig en nog volledig aangevuld en je benut de extra uren ten volle.
femke, 30-12-2014

Neem zelf eten en drinken mee het park op en ga niet tussen 10:00 uur en 16:00 uur naar Fantasyland op het park, na 16:00 uur is het daar veel rustiger en dus korter wachten.

Reserveer van te voren restaurants want bij aankomst was het al bijna onmogelijk om voor ons verblijf restaurants te reserveren.

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Newport Bay Club voor je op een rij gezet:

Lennie, 5-5-2014
het zwembad! Helemaal in maritiem thema
John Starmans, 27-4-2014
Vraag bij boeking meerdere kamers of zij deze naast elkaar met tussendeur kunnen boeken
Nicole, 12-3-2014

- het winkelcentrum Val d'Europe op 5 minuten rijden biedt veel restaurants waar je heerlijk kunt eten op de tijden die jij graag wilt. Betaalbaar en uitstekende kwaliteit. Lekker ruim opgezet zodat kleinere kinderen ook goed kunnen bewegen.

- boek bij Newport niet perse 'lakeside view' dat scheelt een hoop minuten lopen. Misschien is het voordeel wel dat je een raam hebt??

- buggyverhuur (€15 p.d.) direct rechts bij binnenkomst park.

- met kleinere kinderen raden wij de Efteling aan.

Patriciageurts, 19-1-2014

Via achterkant is het park sneller lopend te bereiken dan met bus.

Begin vroeg!

Eet bij de mac.

Tamara, 30-11-2013

Wij zaten met onze kamer in de westvleugel, wel een stukje verder lopen, maar hadden wel een een hele fijne kamer!

De cappucino in de bar tegenover de receptie is erg lekker!

Peirelinck Bert, 13-9-2013
de fotossessie is leuk voor de kinderen, alsook de shop waar je veel kon kopen.
Jackie, 12-5-2013
Fast passes halen bij de verschillende attracties. Let wel, je kan niet ongelimiteerd passes halen. Tijden staan op de kaartjes. Buffalo Bill Wild West Show ook erg leuk. Boek tijdens het reserveren scheelt €10,00 per kaartje.