Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

7,4

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,0

Omschrijving
Een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Disneyland bij Davy Crockett Ranch Disneyland. Hier verblijf je op een rustig park met basic huisjes en leuk zwembad. De bedden zijn wel van wat mindere kwaliteit, maar je komt hier natuurlijk voor de locatie. Op 10 minuutjes rijden van Disneyland waar je je de hele dag (of meerdere dagen) kunt vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Davy Crockett Ranch voor je op een rij gezet:

980 reviews over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in het Nederlands

Prima verblijf

Karien,
7-5-2018
  • Activiteiten8

De Davy Crockett Ranch ligt ca 8 km van het park en is ons goed bevallen ook al zijn momenteel het restaurant en zwembad gesloten ivm renovatie . We huurden voor 4 nachten een Trapper huisje met zijn 5. Fijn dat er 2 slaapkamers en badkamer zijn. Het huisje was schoon. Vooraf gelezen dat de keuken niet zo compleet als thuis was, dus een scherp mesje, extra pan, kaasschaaf waren mee. Blij met de vaatwasser! Het ontbijt viel wat tegen. (pp: ciabatta-broodje, croissant, (of melk & cornflakes), boter, pakje jam + nutella, pakje drinken + zakje oploskofffie of thee en evt appelmoes (?). De volgende keer neem ik (meer) beleg mee van huis en koop in de (camping)winkel stokbrood en croissants.

Handig om te weten:

* TV heeft de zender BVN.

* Wifi via (laptop) snoer en prijzig

* gratis Wifi bij receptie

* 1 grote handdoek pp

* bij aanvang ontvang je een dweiltje, beetje sop en 2 vaatwastabletten

* afhaaleten is prima (pizza/ kip/patat)

Oud, koud water, 4 pers max! slecht matras

Brigitte,
4-5-2018
  • Activiteiten5

Afstand Disney is prima !

Niet wauw, niet goed, gewoon "oké"

Familie Ver Heyen,
2-5-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Wij logeerden tijdens het verlengde weekend van de dag van de arbeid in de Davy Crocket Ranch.

2 volwassen en 2 kinderen van 5 en 8 jaar.

Om eerlijk te zijn had ik meer negatieve reviews gelezen dan positieve maar ik kon dit aanbod niet laten schieten.

(€ 600 voor 3 dagen park en 2 overnachtingen, dat leek ons een koopje vergeleken met andere woeker prijzen)

Als wij op vakantie gaan, zijn er 2 dingen van groot belang, alle rest is mooi meegenomen!

1.) een propere badkamer en 2.) comfortabele en propere bedden

Bij het binnenkomen leek de bungalow zeer netjes en verzorgd.

Al snel bleek dat de grond erg vies was, ik moest constant herhalen “doe jullie slippers aan”

(wij zijn namelijk een blote voeten familie maar dat ging hier absoluut niet!)

Dan maar sokken, de reserve sokken waren na de 2de dag al op…

De pioniers bungalow is voldoende ruim voor 2 volwassenen met 2 kleine kinderen OF 4 volwassenen.

Zeker niet voor 6 personen zoals hij verkocht wordt.

De zitbank, de kastjes de ontbijttafel, de picknickbank buiten, alles is maar voor 4 personen gemaakt.

NOTA; het 4de eenpersoonsbed is trouwens maar een schuifbed… geen volwaardig bed.

De bedden zijn zeer hard, het matras is maar een goede 10cm dik.

Maar wij waren stik kapot van een hele dag Disney, dat we de 2 nachten alle 4 super goed geslapen hebben.

Wij hebben ’s nachts geen last gehad van lawaai, rondrijdende auto’s, … ZALIGE Rust!

De badkamers waren – op de grond na – zéér proper!

Neem zelf wel nog extra handdoeken mee, want je krijgt er maar 1 per persoon.

En het zijn allemaal grote handdoeken, dus geen kleintje om je haren te drogen ;)

En ze worden ook niet vervangen, tenzij je ervoor betaald 

2 douches, handig! Maar je kan ze wel niet tegelijk gebruiken. (1 heeft dan geen warm water)

Er zat zeer weinig druk op het water uit de douche, iets meer geduld hebben alvorens al het schuim uit je haardos is.

Volgens de website zou er ook een haardroger zijn, maar die hebben we nergens gezien…

De keuken was ruim, maar is echt wel aan een update toe…

De schuiflade van het afwasmachine was stuk, waardoor er een contante strijd was om dat ding terug op zijn plaats te schuiven

als iemand het er “per ongeluk” te ver had uitgetrokken.

De vaat was ook niet voldoende schoon en droog.

De keuken is maar zéér beperkt gevuld, in onze keuken zat naast het servies en bestek maar 1 pannetje, 1 steelpannetje,..

Geen klopper, aardappelmesje, snijplankje, vergiet, 2de pan, …

Er was ook geen waterkoker, al was dat wél aangegeven op de website.

Dan maar de microgolf gebruikt, maar die staat op een scheef plankje waardoor je de tassen niet vol kon doen.

Ijskast was zeer proper en degelijk met groot vriesvak!

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Bij het inchecken krijg je een gratis afwas pakketje.

Eten en drinken kan je (tegen zeer hoge prijzen) aankopen in het winkeltje bij de receptie.

Afstand van de ranch tot aan het Disneypark is prima te doen.

Ongeveer een 10 minuutjes rijden, alles staat duidelijk aangegeven.

TIP; vertrek zeker vóór 09u00 richting park, of je staat helemaal achteraan geparkeerd!!!

Besluit, al bij al zijn we een uurtje ’s morgens én een uurtje ’s avonds voor het slapen in de bungalow geweest.

Wij hebben ons dus niet mateloos geërgerd aan de mankementen.

MAAR ik zou deze bungalow zeker niet boeken voor meer dan € 600!

Was super

Irene van de kraak,
14-4-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

De aankomst was erg verwarrend doordat ze aan het bouwen waren, en we zo om moesten rijden dat we dachten dat we verkeerd reden. Was slecht aangegeven

Nooit meer!

Leslie,
22-3-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5

Op eerste instantie leek ons huisje er prima uit te zien. Helaas was dat niet zo..

Toen we wouden gaan slapen begon het met het feit dat er opgedroogd kots op 1 van de dekbedden lag. Lekker schoonmaak dus daar.. Onder 1 van de bedden lag een grote plas (geen idee wat..) wat ook helemaal hard en vies was.. We hadden 2 douches waarvan er maar 1 het deed want de andere had geen warm water. Ook hadden we 2 wc's waarvan 1 de urine weer onder uit de wc liep.

Bedden waren ook allemaal heel gammel en hadden besloten om de matrassen maar op de grond te leggen en daar te slapen.

Mensen kunnen nog beter ietsie meer geld besteden dan hier verblijven.

Best wel een teleurstelling

Jori wevers,
16-2-2018
  • Activiteiten8

Eenvoudige huisjes, wel prima in orde. De huisjes zijn zoals in ieder ander vakantiepark. Ik had er meer van verwacht. Volgende keer terug in 1 van de Disney hotels

Goede sfeer, lekker ontbijt

Cynthia,
20-1-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Ontvangst ging super snel. Huisje is wat gedateerd maar schoon. Ontbijt met pick-up is ruim voldoende en goede kwaliteit.

Water van het zwembad mag wat warmer

Super vakantie

Harv,
14-1-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Goed verblijf met vijf personen in een caravan zeer goed te doen en leuk park.

Aangenaam verrast!

Isa,
30-12-2017
  • Activiteiten8

Heel goed bevallen ! Prima huisjes, kraaknet! tijdens t wachten op de sleutel hingen de kids zwemmen, het water was aangenaam warm, het ontbijt was ook heel goed, ruim voldoende, croissants, ciabatta, zoet beleg, fruitsap, chocomelk, appelmoesjes, mueslirepen, .... Kortom een goeie slaapplek na een dagje disneyland! In en uitchecken ging heel vlot, park was mooi versierd in kerstthema!

Goed te doen, aardig personeel ,schone huisjes

Kim Kuipers,
28-12-2017
  • Activiteiten6

Cabins waren brandschoon en van alle gemakken voorzien.Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Zwemwater is echt koud en dus niet prettig, wij hadden 2x gereserveerd in de tavern voor een lopend buffet.Wij moesten voor ons dochtertje van 3 hetzelfde betalen als voor een volwassene dat is al zinloos..voor 30 euro p.p kan je geen 3 sterren menu verwachten maar wat was het eten slecht! zeggen dat er een kinderbuffet is..er stonden 2 bakken met kipstukjes voor de kinderen die waren zo hard daar kon je de ramen mee ingooien.Het vlees lag te baden in vet of vieze saus, het leek wel of we in een aflevering van red mijn vakantie xaten wat het eten betreft. De 2e keer dat we er hadden "gegeten" zijn 3 leden van het gezin doodziek geworden .Het park is verder netjes niks op aan te merken ,maar ga er alsjeblieft niet eten !! Zonde van je geld zeker als je voor kleine kinderen hetzelfde moet betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.