Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch
7,6

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Davy Crockett Ranch voor je op een rij gezet:

1001 reviews over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in het Nederlands

Aangenaam verrast!

Isa
30-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heel goed bevallen ! Prima huisjes, kraaknet! tijdens t wachten op de sleutel hingen de kids zwemmen, het water was aangenaam warm, het ontbijt was ook heel goed, ruim voldoende, croissants, ciabatta, zoet beleg, fruitsap, chocomelk, appelmoesjes, mueslirepen, .... Kortom een goeie slaapplek na een dagje disneyland! In en uitchecken ging heel vlot, park was mooi versierd in kerstthema!

Goed te doen, aardig personeel ,schone huisjes

Kim Kuipers
28-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Cabins waren brandschoon en van alle gemakken voorzien.Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Zwemwater is echt koud en dus niet prettig, wij hadden 2x gereserveerd in de tavern voor een lopend buffet.Wij moesten voor ons dochtertje van 3 hetzelfde betalen als voor een volwassene dat is al zinloos..voor 30 euro p.p kan je geen 3 sterren menu verwachten maar wat was het eten slecht! zeggen dat er een kinderbuffet is..er stonden 2 bakken met kipstukjes voor de kinderen die waren zo hard daar kon je de ramen mee ingooien.Het vlees lag te baden in vet of vieze saus, het leek wel of we in een aflevering van red mijn vakantie xaten wat het eten betreft. De 2e keer dat we er hadden "gegeten" zijn 3 leden van het gezin doodziek geworden .Het park is verder netjes niks op aan te merken ,maar ga er alsjeblieft niet eten !! Zonde van je geld zeker als je voor kleine kinderen hetzelfde moet betalen.

Super!!

Mar
25-11-2017
  • Onderkomen9

Geweldige dagen gehad in Euro Disney en Davy Crocked Ranch. Euro Disney in 1 woord; Geweldig. Wel jammer dat alles zo duur is en er bijna alleen maar fastfood te krijgen is. De ranch om te overnachten is super. Schoon en alles wat je nodig hebt is er. Winkeltje is wel duur dus neem zelf eten en drinken mee. Wat handig is om mee te nemen; theedoek en handdoek, kaasschaaf en indien nodig een schaar. Aanwezig is 2 steelpannetjes, 1 koekenpan en 1 grote soeppan. Normaal koffiezetapparaat (in de Trapper huisjes) theekoker, magnetron en genoeg bestek, borden en kopjes. Bedden zijn prima en handdoeken gewoon aanwezig. Super vriendelijk personeel ook. Helaas is het water in het zwembad wel erg koud. Je bent snel in Euro Disney. Het restaurant op de ranch is ook top. Mis een klein beetje sfeer qua verlichting in het huisje maar verder is het super en zou zonder twijfel dit weer boeken.

Volgende keer weer!

Ilse
14-11-2017

Wij waren nog nooit in de Davy Crockett Ranch geweest, maar ons verblijf is ontzettend goed bevallen!

Met 4 volwassenen en 1 baby was het absoluut prima qua ruimte. Het huisje had zelfs 2 badkamertjes en 2 toiletten.

Het huisje was super schoon en de bedden waren netjes opgemaakt.

Enige minpuntje dat wij ons kunnen bedenken is dat de bedden vreselijk hard waren en kraakte, en dat 1 bank te weinig is voor 4 volwassenen om op te zitten.

Ook werd er vermeld dat er een Nespresso apparaat in het huisje zou staan, dit was niet het geval.

Het park is 10 minuutjes rijden (met eigen auto, geen pendelbus aanwezig) dus ook dat was prima te doen.

's Ochtends kon je met de vouchers ontbijt ophalen, goed geregeld dus.

Wij zouden absoluut nog een keer Davy Crockett boeken!

Voor kort verblijf oke, voor langere tijd niet

cableguy
22-10-2017

10 dingen die je moet weten voor je gaat:

1. Elektriciteit: Er zijn 6 stopcontacten, 2 in elke ruimte. Een verlengsnoer is aan te raden. LET OP de speciale aansluiting! (Te koop bij b.v. Praxis!)

2. Kraanwater: Niet drinken is het advies. Drinkwater is volop te koop.

3. In het huisje is aanwezig: Nespresso machine, waterkoker, broodrooster, magnetron, koelkast/vriesvak, TV en een vaatwasser.

4. Sanitair: Er zijn 2 badruimtes met douche en toilet. In een badkamer is een vaste haardroger aanwezig

5. Slaapkamers: Er zijn er 2. In 1 kamer is een dubbel bed en 1kamer zijn 4 eenpersoon bedden. De bedden zijn hard en stug, ondanks de springveren.

6. Bad- en bedlinnen is aanwezig. Word bij langer verblijf tenminste 1x ververst.

7. Met de deur sleutel zet je ook de elektra aan en uit bij aankomst en vertrek.

8. Internet: Bij de receptie en winkels is gratis WiFi, In het huisje is internet bekabeld (RJ45) tegen betaling

9. Er is nederlandse tv, BVN. Erg karig tov overige talen/zenders

10.Tot slot, als je het park opkomt, houdt je reservering of parkcard gereed.. er is hier strenge controle op!

Prima prijs kwaliteit

Thijssen
21-10-2017

Park is erg praktisch met kinderen. Afstand is circa 1 afslag op de snelweg. Ontbijt is ruim voldoende maar voorziet vooral in zoet beleg. Hou je van kaas of vleeswaren, neem die dan zelf even mee. Dit geldt ook voor drinkwater. Inrichting is eenvoudig maar netjes. Wel handig im zelf extra (grote) handdoeken mee te nemen. Reserveer tijdig het restaurant in Disney of op het park als je er een hapje wilt eten.

Fijne bungalows

Chantal
1-9-2017

Wij gaan elk jaar naar Disneyland of zelfs 2 keer in het jaar. Dit jaar weer een keer naar Davy Crockett Ranch geweest met de familie. Erg mooie bungalows en schoon. Fijne bedden en douche. Wat ook erg prettig was is dat er 2 badkamers zijn in de 6-persoons bungalow en een aparte toilet in de woonkamer. Wij waren erg benieuwd nu met het 25 jarig bestaan, hoe het ontbijt geregeld was. Zo was ons verteld dat we het elke ochtend in het park op bepaalde punten eten konden ophalen. Gelukkig was er op de accommodatie zelf bepaalde punten om ontbijt op te halen. Wel ander ontbijt dan op het park. Maar ook erg lekker, zelf nog beleg(hartig) gehaald in de supermarkt. Heel erg mooi zwembad. Helaas deden beide jaccuzi het niet. Twee auto's kunnen voor de bungalow worden gezet. Met de auto ben je zo op de parkeerplaats van het park.

prima verblijf voor veel geld.

steven
22-7-2017

Je verblijft in een stacaravan die best wel aangenaam en proper is. binnen dan toch want het terras was eerder versleten en half overwoekerd met onkruid.... maar ach wie zit er nu nog aan zijn terras.

Het onbijt was best wel ok. zijn pakketjes die je elke ochtend kan afhalen en bevatten pp.: een broodje, boter, croissant of cornflakes, confituur, choco, koffie of thee of chocomelk, fruit- of appelsapje, appelmoes en graanreep.

Het zwembad hebben we de eerste 2 dagen niet van kunnen genieten omdat er iemand zijn 'behoefte' had in gedaan en gereinigd moest worden. maar op zich best wel ok.

Wij hadden geboekt tijdens een actie dat je waardebonnen twv. 100€ gratis kreeg, echter bij aankomst was hier niets meer over te bespeuren en toen wij er de tweede dag achter vroegen was de receptiemedewerker heel cru en deed gewoonweg nog niet de moeite om dit eens na te kijken en zei dat we zelf maar met bewijzen moesten afkomen om dit te bewijzen.... tja van vriendelijkheid gesproken.....

Al bij al een prima verblijf gehad (je zit de meeste tijd in de parken) met enkele onaangename ervaringen maar het blijft toch heel veel geld voor wat je krijgt!

Helemaal top !

Bianca
2-7-2017

Prima ruime stacaravan. Goede bedden, 2 douches, 2 wc's, 2 slaapkamers. Netjes en schoon. Ontbijt was prima geregeld. Op nog geen 10 minuten rijden van Eurodisney. Je rijdt om te eten even terug.

Het ontbijt de kamers alles was precies goed vooral voor grote gezinnen. wij waren er meer om te slapen en de rest van de tijd ben je op het park aan het wandelen en genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch scoort een 7.59 uit 10 op basis van 1001 reviews.