Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch **

• Onderkomen3
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

De chalets zijn behoorlijk uitgeleefd. En aan renovatie toe. Zeer slechte bedden. Staat voor 6 personen, maar klein twee persoonsbed. En 4 bedden op "grote slaapkamer waarvan 1 uittrekbed. Niet te doen met grotere kinderen. Vieze bank, vieze vloeren, vieze picknickset.

Ook gammele eetkamerstoelen. De koelkast vielen alle deurrekjes uit bij open doen. Vaatwasser waar de afwas vuil uit kwam. En chalet stonk alof er pot augurken was kapotgevallen. Dus tijd voor renovatie wat chalet 222 betrof.

Wel rustige locatie op goeie afstand van het park. Maar voor ons niet nog een keer