Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

• Onderkomen6,6

178 reacties Vakantiepark Disney's Davy Crockett Ranch

Knuffel

Ans, 3-4-2018
Als een kindje haar liefste knuffel vergeet ,wat doen jullie daarmee ?

Keuken

Andrea Egt, 19-3-2018
Is er een oven in de accommodatie

Campingbedjes?

Van der Ven, 23-2-2018
Wij gaan met twee gezinnen en twee peuters. Kan het tweepersoonsbed verschoven worden en past er dan een campingbedje naast?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Davy Crockett Ranch voor je op een rij gezet:

Koffiezetapparaat

Nouwen, 15-11-2017
Is er in de trapper blokhut een koffiezetapparaat en welke ?

Mindervalide

Anika van Veelen, 7-11-2017

Ik zou graag willen weten hoe de mindervalide accomodaties zijn en zijn er foto's van?

Alvast bedankt

Combimagnetron

Maud Peeters, 6-11-2017

Wij hebben een trapper blokhut geboekt

Mijn vraag is het een combimagnetron of een Gewone?

Bedankt alvast

1 reactie

Bungalow Disney's Davy Crockett Ranch prima dekbed, kan iemand mij vertellen welk

merk / soort er wordt gebruikt?

linnengoed

Ans van Aalst, 18-9-2017
Zijn er handdoeken en bedlinnen beschikbaar

kluis

F. Raaphorst, 18-7-2017
is er een kluis in het huisje?

dagje parijs

Hildaaaaatje, 21-3-2017
Wij willen graag tijdens ons verblijf bij DCR een dagje Parijs bezoeken. In Parijs zelf willen we graag gebruik maken van een hop on-hop of bus. De vraag: is er een mogelijkheid om rolstoelvriendelijk met de trein naar Parijs te reizen en daar een bus tour te nemen? Zo ja...welk station moeten wij dan uitstappen en is dat station rolstoelvriendelijk? In t verleden zijn wij gestrand op een station waar geen lift aanwezig was. Graag jullie tips