Disneyland Parijs (Parc & Walt Disney Studios)

4.9Matig

• 7jake28-12-2019

Mooi maar veel te druk

2e keer Disney, dit keer met de Kerst, tja, dubbel gevoel, Alles is super mooi aangekleed, prachtige parades, shows enz, je kan er makkelijk een dag mee vullen. Maar kom je voor de attracties, dan kan je beter niet rond deze dagen gaan. Het is echt mega druk, reken op 60 tot 90min voor populaire attracties. 30 min tassen controle, 30 min entree, 30 min in de rij voor koffie, nergens kunnen zitten enz. Met Disney figuren op de foto ook steeds beperkter, je moet app downloaden en je aanmelden, maar zit meteen vol. Waar je nog wel mee op de foto kan,minimaal 60 min wachten. De prijzen voor eten en drinken zijn abnormaal, hotdog en cola,bijna 10 euro. Maar het blijft iets Magisch hebben, alles ziet er top uit. Wil je er een keer heen, ga dan buiten het hoogseizoen en minimaal 2 dagen, wij zijn er 4 geweest maar dat gezien de drukte nog krap.

december 2019

• 8Jan26-12-2019

Leuk, maar in rustigere maanden.

Morgen naar huis, 4 dagen dan in totaal geweest (tijdens de kerst) we zijn jaartje eerder ook al eens geweest maar toen in mei. De pluspunten... de aankleding , shows en parades zíjn gewoon echt super, alles ademd kerst. De minpunten zíjn... mocht je nog nooit in disney zíjn geweest, ga dan niet met Kerstmis, het is eigenlijk veel te druk voor de attracties te bezoeken, 90 minuten wachten is geen uitzondering, voor een bakje koffie sta je ook zomaar 30 minuten in de rij, vervolgens mag je hem staande opdrinken. Met figuren op de foto is ook beperkter geworden, bij merendeel, photopas nodig, via de app fotomoment boeken, maar zit allemaal snel vol. Jammer want je betaald overal flink voor. Dat fastpass gebeuren mogen ze van mij ook afschaffen, nog meer dokken om niet in de rij te hoeven staan. Belachelijk.

december 2019

• 7Van hoecke isabelle20-11-2019

Mooi park, leuke attracties maar veeeeel te druk

Het is een mooi park, goed onderhouden. De attracties zijn mooi, goed onderhouden, duren ook wel langer dan 30sec, dus dat is allemaal heel erg leuk. We zijn geweest met 11 en 12 nov. Op 11 november was het nog een feestdag, dus erg over de koppen lopen. Heel erg lange wachtrijen, erg druk overal, te druk zou ik zeggen. Op 12 november was de sfeer veel leuker en aangenamer doordat er een stuk minder volk was. Het was goed te doen om overal aan te schuiven, ook met de fastpass konden we moeiteloos vele attracties doen zonder lang aan te schuiven. Eten hebben we gedaan in rain forest café, was lekker, betaalbaar en ging heel vlot. Ook leuk dat de kinderen wat kunnen rondlopen in de "jungle" terwijl we wachten op het eten. In het park zelf is alles om te drinken en eten wel heel erg duur. Het hotel Cheyenne was basic. Maar alles aanwezig om een nachtje te slapen. We zouden nog teruggaan maar dan niet in vakanties of feestdagen.

november 2019

• 2Harrie26-09-2019

Gewoon nee.

Overpriced, meer gift shop dan attractie, druk, lange wachttijden , en nogmaals alles is zwaaaaaaaaar overpriced

Gereisd met partner in september 2019

• 3Dennis Smit17-08-2019

Heel teleurstellend!

In de zomerperiode geweest voor de hoofdprijs. Op het aantal mensen dat ze binnen laten staat geen maat. Nadat we 30 euro voor het parkeren hadden betaald hebben we een half uur staan wachten voor een anti-terreur poortje. Daarna nog eens een half uur voor de toegang. Per attractie 80-90 minuten wachten is de normaalste zaak. Aanleg van de typische straatjes en attracties is geweldig maar maakt het negatieve niet goed. Heel teleurstellend!!! Die hotdog van een 10-tje was heerlijk!!! Moest er wel 30 minuten op wachten.

• 4Fam de Vries09-08-2019

1x en nooit weer

Viel enorm tegen... een ervaring rijker maar we gaan niet nog een keer. Je moet overal enorm lang wachten. Je mag niet zomaar met een disneyfiguur op de foto (loopt speciaal iemand mee die dit voorkomt en tegen betaling een foto maakt) Het kind staat daar niet centraal het draait puur om geld verdienen. Dat ligt er zo dik bovenop.. Voor wie nog twijfelt zou ik het echt afraden eerlijk gezegd..

• 1Cristina Iwanetzki08-08-2019

Nie wieder

Nur Marketing orientiert und langen Schlangen überall. Die Karte hilft nicht die gewünschten Atrakzionen zu finden .

• 8Marie10-07-2019

Absolute aanrader !!

Veel mensen raden Disneyland af maar met die recensies zou ik niet teveel rekening houden. Ikzelf was met mijn familie 2jaar geleden naar Disney geweest voor 3 dagen waaronder 14 juli viel, de Franse nationale feestdag. Ik had me dus al voorbereid op heel veel drukte maar dat viel al bij al goed mee. Nooit langer dan een uur moeten aanschuiven, voor sommige mensen is dit lang maar in de Efteling heb je dit even goed. De attracties zijn subliem! Wel raad ik aan meerdere dagen te gaan, dan zit je niet met de stress alles op 1dag te willen doen maar dan kan je het rustig spreiden. Wij waren er 3 dagen en dat was perfect! We hadden alle attracties kunnen doen die we wouden. We verbleven in het cars hotel. Simpel, maar zeker niet slecht. Je moet je ook bedenken dat je enkel in dat hotel komt om te slapen want je zit toch de hele dag in Disney. Als je dus naar Disney wil, zeker doen en want het is echt de moeite!! Magische ervaring!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Nyah06-07-2019

De attracties= TOP! De catering= GROTE NUL!

Dat het voedsel die aangeboden word ik het park van zeer slechte kwaliteit is en men geen eigen voedsel mag meenemen en dus verplicht is om hun misbaksels te eten. Ik heb er een voedselvergiftiging opgelopen door het eten van kip met BBQ saus in het restaurant The Last Chance Café waardoor ons 3daags verblijf volledig in het water gevallen is en ik opgenomen ben geweest in het ziekenhuis voor verzorging. Daardoor misten we het ontbijt waar we extra hadden voor betaald, moesten we een taxi terug naar het hotel betalen en hebben we ons verblijf moeten inkorten. Geen enkele compensatie! Nog van het hotel, nog van het park. DANK U WEL DISNEY!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7SaBa12-06-2019

Alleen nog op niet-vakantiedagen!

Vermijdt het park tijdens het weekend of schoolvakanties in Frankrijk! Je betaald immers veel geld om gemiddeld 1 tot 1u30 per attractie aan te schuiven. Ook het eten is duur, en meestal is het dan nog fastfood... Ook het systeem van de fastpass is niet optimaal, want je moet 's ochtends al een fastpass aanvragen want tegen de middag zijn er geen meer te verkrijgen! Hierdoor wordt de rij van de gewone wachtende nog maar eens verlengd! Schaf dit gewoon af, geeft alleen maar meer frustratie, zeker met jonge kinderen... Ook logeren in een hotel van Disney is duur, beter om een hotel te boeken buiten het park... Ook regelmatig attracties gesloten wegens renovatie of panne! Dan sta je in de wachtrij en hoor je enkel dat er een panne is, maar niets over de duurtijd! Niet echt optimale communicatie dus...

juni 2019

10 van de 829 reviews gezien