Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe

Aparthotel
Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe voor je op een rij gezet:

85 reviews over Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe in het Nederlands

Nooit meer!!

Veerman
24-12-2017

Wij waren hier 8 á 9 jaar geleden en toen was het een prima hotel. Echter is er toen ook voor het laatst schoongemaakt of onderhoud gepleegd. De kamer was nodig aan een opknapbeurt toe en stonk naar een riool. Het ontbijt was ook niet echt uitgebreid te noemen,weinig beleg en hele kleine broodjes Een van de slechtste hotels waar ik ooit heb gelogeerd.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

prima basic hotel

ab
23-10-2017

eerste indruk van buiten ziet het er leuk uit.

Binnen is het kleinschalig maar verder ok De 5 persoon appartement niet heel groot 2 persoons- bed krap de douche is echt te klein kan je in je eentje al amper bewegen.

woonkamer is op zich ruim voldoende voor korte tijd en als je weinig verblijft op je kamer de inventaris van bestek en servies is verre van compleet. waardoor de vaatwasser eigenlijk overbodig is.

ontbijt is prima we hadden voor 50 euro extra dit bij geboekt voor 4 ochtenden voor 5 personen vergelijkbaar met het ontbijt uit de disney hotels en partner hotels alleen geen engels ontbijt wel eieren en scrumbled eggs .

niet veel mensen nemen dit er bij dus voldoende plek en geen wachtrijen en voldoende plek leuk speelhoekje voor de kinderen waardoor je rustig kan ontbijten

verder savonds naast de receptie gratis warme chocolademelk en of broodjes en voor de kinderen een lolly

verder is er nog een zwembad maar geen gebruik van gemaakt

De ligging is eigenlijk super er ligt een groot overdekt winkel centrum en outlet shopping centrum naast dit hotel en andere kant is een speelweide.

de parkeerplaats van disney is ligt op +/- 5 min rijden maar met 20 min lopen

een nadeel was wel dat het parkeren bij het hotel wel 10 euro per nacht was

al met al een redelijk tot prima hotel tenzij je het voordelig boekt e

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Vreselijk

MZ
2-8-2017

Er waren twee dingen positief aan het hotel: het water was warm en er lag een geweldig overdekt winkelcentrum naast. Het hotel zelf was een nachtmerrie. Wij hadden geboekt voor 6 personen, maar daar was kennelijk geen rekening mee gehouden, want we hadden te weinig bestek, te weinig beddengoed ( waar we wel 6x om hebben gevraagd, maar door het gebrek aan hun Engels duurde het heel erg lang). Verder lag de wc-bril lag er af, was de douchedeur kapot, de knop van het bad was afgebroken, waardoor het water niet kon weglopen. Ook deden de kaartjes van de deuren het uitzonderlijk slecht. Wij zijn wel 5x teruggelopen naar de receptie om ze het weer te laten doen (waren overigens niet de enige met dit irritante probleem). Verder stond er in de beschrijving dat er een volledig uitgeruste keuken was, nou dat was dus niet het geval. 2 pannen had je en verder niks. Ook de kamers waren vies, want er zat schimmel op het plafond. Kortom 1 keer en nooit meer.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

C. Brune
21-5-2017

Met hele gezin weekend Disney Slechte staat van onderhoud en vieze badkamer slot van deur weigerd was kapot bij aankomst. Kortom niet doen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Nooit meer

MH
19-5-2017

Een weekend verbleven in een 7 pers apart/hotel. Oud, achterstallig onderhouden hotel kamer. Deuren van kasten zijn kapot, rijden niet in de rail. Stoelen en tafeltjes erg beschadigd. Badkamer hele vieze kit randen, tegels los enz.... deur van hotel kamer zit vol deuken, en splinters van beschadigen. Vanaf buiten lijkt het complex heel wat. Eenmaal binnen een treurig geheel.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal startpunt voor bezoek Eurodisney en Parijs

hb
28-7-2014

Mooie rustige ligging vlakbij groot winkelcentrum (met supermarkt). De 4-persoonskamers zijn niet heel groot, maar ruim voldoende. De keuken is voorzien van alle apparatuur, incl. vaatwasser. Vlak voor het hotel stopt de (gratis) pendelbus om je naar en van Eurodisney/station te vervoeren. Een echte aanrader. Het winkelcentrum heeft enkele leuke restaurants met snelle bediening (pizzaria Prego bijv)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Zeker het terugkeren waard

Tibau
9-6-2014

Net terug van een weekend Disney. Ons verblijf in dit hotel was super. We hadden een appartement met 2 slaapkamers en slaapgelegenheid in de leefruimte. Het appartement was in zeer goede staat en zeer proper, aangename kleuren en keuken was uitgerust met vaatwas. Het personeel was zeer vriendelijk. Het grote winkelcentrum met outlet shopping achter de hoek was zeker een pluspunt. Ook de terrasjes in de buurt waar het 's avonds zeer gezellig was is zeker een meerwaarde. Wij keren zeker terug maar dan voor een weekje ofzo. Busstop zo goed als voor de deur en treinstation op 7 min met de bus. Ook ideaal voor een uitstap naar Parijs. Kortom, wij hebben een superverblijf achter de rug!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

uitstekend hotel. goed engels sprekend

steve taurus
8-12-2013

Personeel spreekt goed engels. Parkeergelegenheid is ruim voldoende. Makkelijk te vinden. Stopcontact zit laag zonder kinder bescherming. Enige nadeel. Niet gezwommen. Dus geen oordeel daarover. Winkels direct naast het hotel. Ruime keuze uit restaurants in de buurt. Ontbijt is duur. Beter naar het winkelcentrum gaan. Eet gelegenheden in overvloed. Ligt op 8min van disney.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goedkope slaapplaats voor een midweek Disney

Kees
23-10-2013

De accommodatie is eenvoudig maar netjes. Het is wel krap als je op de kamer met 4 of 5 personen wil verblijven. Als de kinderen gaan slapen kun je als ouders niet veel meer dan ook gaan slapen. Tenzij je in de woonkamer op de aparte slaapbankjes wil slapen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Broeikas

Luchtbedjes
24-9-2013

Dit jaar wederom 2 weken in het adagio verbleven voor onze zomervakantie. Bij aankomst bleek het zwembad ineens overdekt te zijn. Het zwembad lag nu in een soort van broeikas, waar het erg warm was en waar een hevige chloorlucht hing. Met temperaturen ver boven de 30 graden is dit alles behalve prettig, zeker als je speciaal voor een buitenzwembad hebt geboekt. We hebben meermaals contact gezocht met touroperator en het adagio zelf, maar door beiden wordt onze klacht niet serieus genomen. Ook waren we dit keer niet tevreden over de service; we kregen 4 handdoeken voor 7 dagen, terwijl we een appartement voor 6-7 personen hadden geboekt, we hebben 4x om de wekelijkse schoonmaak moeten vragen en de internetverbinding was zeer slecht.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.