Aparthotel Sejours et Affaires Paris Malakoff

7,6

14 tips over Aparthotel Sejours et Affaires Paris Malakoff

Aart de Smit, 25-9-2013

Lichtjes tour.

Metro kaart van tevoren bestellen. Metro kaartjes in de Talyss zijn duur.

Voor een goedkoop lunch een belegd stokbroodje bij de bakker.

n.andeweg, 15-7-2013
In de brochure over het hotel op de hotelkamer staat een Italiaans restaurant genoemd, wat absoluut een aanrader is. Moeder en zoon in de keuken, vader en andere zoon in de bediening en heerlijk, authentiek Italiaans voedsel.
Marianne, 13-5-2013
Toerbus boeken, lopend is het niet te doen om in een paar dagen heel Parijs te zien. 2e dag toeren krijg je er voor 5 euro bij, erg leuk en veel kunnen zien!

We hebben een aantal aanbieders voor Sejours et Affaires Paris Malakoff voor je op een rij gezet:

bep, 18-3-2013
Eet in Parijs je maaltijd :restaurants zijn druk,overzichtelijk,voldoende verlicht en je ziet de andere mensen in Malakoff zelf vonden wij het er nogal duister aan toe gaan.Koop voldoende metrokaartjes om te kunnen reizen. Als je een station verlaat moet je weer een nieuw kaartje gebruiken.Echter veel goedkoper het openbaar vervoer dan in Nederland.
Maud, 2-1-2013
Neem een afwasborsteltje en afwasmiddel mee, dan kun je je bordjes en kopjes ook weer netjes achterlaten.
pdanker, 27-12-2012
Parijs is een grote en mooie stad, probeer minimaal 3 hele dagen er te kunnen rond kijken. Wij zelf waren vrijdag vertrokken en kwamen toen om 1 uur in de middag aan, en vertrokken zondag's om 1 uur weer uit het hotel en wij zouden nog veel meer willen zien.

Ingetjeeh89, 6-10-2012
Ga eten bij Pizzeria Aldo! Iets verderop in de straat. De eigenaar is heel gastvrij en bakt heerlijke pizza's en pasta's.
leon, 3-9-2012
ga eten bij cartier.metrostation grand boulevards eruit en om de bocht zit het restaurant .wel op tijd komen anders sta je in een lange rij wachtenden
Arjan, 22-8-2012
Als je een paar dagen in Parijs bent, koop dan een paris de visite (dit is een 3 of 5 dagen abbonnement om onbeperkt met de tram overal heen te kunnen). 21,95 euro voor 3 dagen, voor 3 zones.
Veronica, 3-8-2012
Reserveer van te voren je parkeerplaats anders moet je net zoals wij zoeken naar een geschikte plek.