Aparthotel Sejours et Affaires Paris Malakoff

Aparthotel
Aparthotel Sejours et Affaires Paris Malakoff
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sejours et Affaires Paris Malakoff voor je op een rij gezet:

38 reviews over Aparthotel Sejours et Affaires Paris Malakoff in het Nederlands

ideaal

Willemijn Coppens
4-9-2015

Ons verblijf was fijn in dit hotel. We konden de auto onder het hotel parkeren, het is 2 straten van de rond weg af (dus je hoeft niet kris kras door Parijs), fijne kamer en bed, goed ontbijt gewoon simpel voldoende voor iedereen, de metro is nog geen 10 minuten lopen, en vriendelijk personeel. Dit hotel is een goede beoordeling waard!

Goed verblijf voor paar daagjes

Boomsma
18-8-2015

De appartementen zijn groot genoeg, alleen wat mij tegenviel was dat het bed een zetelbed was. Al met al wel een goed verblijf gehad, ontbijt aan de magere kant, het toilet stonk wat naar urine, ook heeft mijn vriend schimmel ontdekt in de badkamer. De afstand is te doen naar het metro station, ongeveer 5 tot 10 minuten wandelen. Voor een koopje kun je een dagpas aanschaffen voor de metro. Dan ben je binnen paar minuten in het mooie centrum van Parijs. Ze zouden wat muziek kunnen gebruiken bij het ontbijt, om het wat gezelliger te maken. Wi-Fi werkt niet op de bovenste etage.. Alleen moest je op de gang gaan staan voor bereik, krtom als je niet veel waarde hecht aan waar je slaapt, is het wel een aanrader, maar mensen die toch wat luxe willen is dit geen aanrader! Neem dan een hotel in centrum Parijs. e wijk Malakoff is wel nog te doen, een supermarktje hier en daar en restaurantjes, maar laat in de avond zou ik hier niet alleen over straat lopen.

Netjes en comfortabel in rustige buurt

annie03
2-5-2014

Geboekt via veiling voor een leuk prijsje. Keurige service en net appartement. Voldoende ruimte voor 2 pers. Rustige buurt op 10 min lopen van metro. Goede bakker, supermarkt en pizzeria in de buurt. Kortom prima uitvalsbasis om Parijs te ontdekken en toch niet teveel te betalen voor je verblijf!

Keurig hotel voor een goede prijs

Aart de Smit
25-9-2013

Via touroperator geboekt. Met de Talyss er heen en dat was maar goed ook. Bij aankomst een paar engelse families die rekende op een parkeergarage maar die is er niet wel een algemeen parkeerplaats op 300m van het hotel. Bij boeking een vijf daagse metro kaart besteld, een aanrader, ideaal gewoon. Zeer goede verbinding, de metro rijd om de 2, 4 of 6 minuten, ligt aan de tijd waar op men reist. Ook bij de reis geboekt een romantisch diner cruise. Alleen ze zijn vergeten wat romantisch is, als men het Ave Maria laten horen en geen Franse Chansons. De lichtjes tour, 's-avonds laat is een aanrader. Verder was het hotel schoon, goed bed. Alleen het personeel komt niet vriendelijk over.

Perfect verblijf

Yvon
18-9-2013

De kamer was zeer netjes en schoon! Ik lees mindere recensies en voelde me toch genoodzaakt om een zeer goede recensie te schrijven.

We werden heel netjes geholpen door een vriendelijke meneer die goed Engels sprak. Parkeren is goed geregeld en betaalbaar. Wij hebben hier niet ontbeten, maar gewoon lekker vers in het centrum gehaald. Openbaar vervoer op loopafstand waardoor je snel in het centrum van Parijs zit! Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Jouke Hosper
7-9-2013

Schone kamer en ideaal met kitchenette. Goed bed en ook 's nachts heerlijk stil. Metrostation is goed te belopen en je bent zo in het centrum van Parijs. Ontbijt hebben we bijgeboekt en was prima.

Zeer prettig hotel voor bezoek aan Parijs

Trudie
26-8-2013

Dit hotel samen bezocht. De kamer is niet heel ruim, maar van alle gemakken voorzien. Een goed bed, koelkast en keukenblokje. 10 minuten lopen naar het metrostation waarbij je in no-time bij alle bezienswaardgiheden van hartje Parijs komt. Je zit in een rustige buitenwijk van Parijs. Aangezien wij veel rondsjouwden in Parijs waren we 's avonds vaak erg moe. Een stukje verderop in de straat zit een Pizzeria waar je Italiaans eten kunt afhalen: Pizzeria Aldo. Wij hebben dat een avond gedaan en het was heerlijk eten. Met het gemak van serviesgoed op de kamer, was dat prima te doen tegen een betaalbare prijs

Heerlijk

n.andeweg
15-7-2013

Heerlijke plek om te verblijven na een dag in druk Parijs. Rustig gelegen, eenvoudige, maar complete studio. Schoon en goed verzorgd.

Redelijk hotel

Marianne
13-5-2013

Wat ons betreft heeft het hotel een goede, rustige ligging en is het personeel vriendelijk. De metro is niet ver lopen en met 10 minuten ben je midden in het centrum van Parijs! We hadden een studio geboekt via veiling. Er is een keuken in de studio aanwezig, wat de grootte heeft van een gewone hotelkamer. Helaas geen fatsoenlijke tafel om aan te eten. Servies afgewassen omdat het niet schoon was, bestek was ook incompleet. Er zat een vieze rand om de kookplaat, leek allemaal aangekoekt eten. Al met al besloten we om er niet te koken en te eten, wat wel ons plan was. We zijn dus zoveel mogelijk op pad geweest en hebben veel van Parijs gezien! De auto stond mooi in de garage, wel is het noodzaak van te voren een plek te boeken. Groot pluspunt: dekbedden met hoezen, dus geen vieze dekens of losse lakens! Om enkel te slapen is het hotel prima, we hadden geen bedbank maar een tweepersoonsbed.

zeker voor herhaling vatbaar

Ninna Lydic
30-4-2013

boven onze verwachtingen! netjes, schoon, leuke inrichting, alles wat je nodig hebt was aanwezig, lekker bed. Wij hebben erg veel plezier gehad van onze studio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sejours et Affaires Paris Malakoff in Malakoff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sejours et Affaires Paris Malakoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.