Hotel Vienna International Dream Castle

Hotel Vienna International Dream Castle
7,7

Overnacht in Hotel Vienna International Dream Castle en combineer dit met een bezoek aan Disneyland Parijs. De kamers zijn net en ruim en voor je vertrekt naar het park kun je hier nog even goed ontbijten. Mocht je na afloop nog een duik willen nemen in het zwembad kan dat ook. Een gratis pendelbus brengt je in 10 minuten naar Disneyland Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Vienna International Dream Castle voor je op een rij gezet:

419 reviews over Hotel Vienna International Dream Castle in het Nederlands

Nooit meer.

Ad vd Zanden
3-6-2019

Hotel is goed en het ontbijd is perfect.Maar de shuttle bus naar het park is een ramp als je gehandicapt bent.Je word onvriendelijk en a-sociaal door de chaufeurs behandeld en ze laten je gewoon staan.Onbegrijpelijk dat een hotel met zo'n busbedrijf in zee gaat.Pure discriminatie van mensen met een handicap. Hier nooit meer.

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuk voor 1 nacht. Voor ons nooit meer.

Rijnsburger
20-3-2019

Begin maart hier geweest met z'n 6-en, voor 5 dagen. Dinner buffet matig, weinig variatie en vaak hetzelfde , zeker het kinderbuffetje. Ook het dessert had elke avond thema chocolade en was hetzelfde. Het ontbijt was ook een aanfluiting, de warme items waren altijd het zelfde, zo ook de vleeswaren. De koffie machine was regelmatig leeg, de sappen automaat was verkeerd afgesteld. (waterig of te zoet). De manden met croissantjes en choco broodjes waren regelmatig leeg en duurde lang voor ze bijgevuld werden. Als je wat later bij het ontbijt kwam moest je naar een andere zaal, waar geen buffet stond, dus je moest naar de andere zaal voor je ontbijt. 1 avond roomservice gedaan, omdat het dinerbuffet het zelfde was, dat was wel erg goed. Alle extra's in het hotel(speelautomaten, drinkautomaat) zijn erg duur. Ons raam op de kamer sloot niet goed aan de bovenkant, dus de harde wind floot er lekker door heen. Personeel wel erg vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Zeer goede uitvalsbasis voor een verblijf Disney

Maikel E.
11-3-2019

Prima hotel met basis kamers. Wifi werkt goed. Ontbijt massaal, maar wel alles voorhanden. Makkelijk in- en uitchecken en shuttle naar Disneyland frequent en eenvoudig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Jong Intra

Gewoon een goed overnachtingshotel!

Lobke Verhoeven
2-12-2018

Een netjes hotel maar geen wow factor.

Het hotel is gewoon goed net als het ontbijt. We moesten alleen wel heel lang wachten met inchecken. Andere mensen werden elke keer voor ons geholpen terwijl ze achter ons stonden. Dit was wel een beetje een domper.

Wat ik wel fijn vond was de shuttle bus naar het park. En de kamers zagen er ook netjes en schoon uit...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel dicht bij Disneyland Parijs

R Oosterhof
25-11-2018

Geboekt in combinatie met entree voor Disneyland Parijs. We waren er om 13 uur. Kamer was helaas nog niet gereed. Maar de koffer kon in een afgesloten ruimte gezet worden. Er werd een nummer label aangehangen. Prima geregeld. Een gratis pendelbus rijdt heen en weer naar het park. Goede service. Hotel is prima. Ruime kamers vriendelijk personeel. Het ontbijt buffet is niet zo uitgebreid. Genoeg te eten hoor. Maar bv een volkorenboterham is er niet.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooi

Henk Spaan
22-7-2018

Heel mooi appartement. Super luxe

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Carol
20-5-2018

Mooi hotel. Prachtig uitzicht. Kamer ruim en schoon. Vriendelijke personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zou direct terug gaan

SIERS
18-3-2018

Alles was super! Kamer, onthaal, geduld personeel, kamer reeds klaar 2 uur voor geplande tijd, onmiddellijk op de kamer. Enigste minpunt is buffet

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

Een super mooi hotel

Bente van leeuwen
11-1-2018

De snelle incheck en uitcheck en minder de wachttijden voor het ontbijt

Gereisd Met vrienden in december 2017

Zeer goed hotel, aanrader!

vd Bij
11-11-2017

Ontvangst zeer vriendelijk en in goed Engels ontvangen.

Kamers prima, alleen zachte bedden/ snel in een kuil liggend (helaas geen stevig bed, in tegenstelling wat sommige anderen schrijven). Badkamer prima! Wel erg warm op de kamer, maar gelukkig kan het raam open.

Daarnaast een zeer uitgebreid ontbijtbuffet (o.a. stokbrood, toast, div. yoghurt, kaas/ham/brie/ jam/ nutella pasta, croissantjes, chocobroodjes en warme dingen).

Winkeltje aanwezig welke in de ochtend en avond geopend is, speelautomaten en een klein zwembad.

Wij hebben ons verblijf als prettig ervaren, en na 3 x Santa Fe was dit een fijnere ervaring en komen zeker bij dit hotel nogmaals terug.

Shuttlebus vertrekt in de 'spits'tijden om de 15 min. daar buiten zo'n 20 a 30 min. Staat bij de uitgang een tv schermpje met tijden. Prima bereikbaarheid naar het park, zo'n 10 min.

Gereisd Met partner in november 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vienna International Dream Castle in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vienna International Dream Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.