Hotel Vienna International Dream Castle

Hotel Vienna International Dream Castle
8,2

Omschrijving
Overnacht in Hotel Vienna International Dream Castle en combineer dit met een bezoek aan Disneyland Parijs. De kamers zijn net en ruim en voor je vertrekt naar het park kun je hier nog even goed ontbijten. Mocht je na afloop nog een duik willen nemen in het zwembad kan dat ook. Een gratis pendelbus brengt je in 10 minuten naar Disneyland Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Vienna International Dream Castle voor je op een rij gezet:

416 reviews over Hotel Vienna International Dream Castle in het Nederlands

Gewoon een goed overnachtingshotel!

Lobke Verhoeven,
2-12-2018

Een netjes hotel maar geen wow factor.

Het hotel is gewoon goed net als het ontbijt.

We moesten alleen wel heel lang wachten met inchecken. Andere mensen werden elke keer voor ons geholpen terwijl ze achter ons stonden.

Dit was wel een beetje een domper.

Wat ik wel fijn vond was de shuttle bus naar het park.

En de kamers zagen er ook netjes en schoon uit...

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Hotel dicht bij Disneyland Parijs

R Oosterhof,
25-11-2018

Geboekt in combinatie met entree voor Disneyland Parijs. We waren er om 13 uur. Kamer was helaas nog niet gereed. Maar de koffer kon in een afgesloten ruimte gezet worden. Er werd een nummer label aangehangen. Prima geregeld. Een gratis pendelbus rijdt heen en weer naar het park. Goede service.

Hotel is prima. Ruime kamers vriendelijk personeel. Het ontbijt buffet is niet zo uitgebreid. Genoeg te eten hoor. Maar bv een volkorenboterham is er niet.

Gereisd met vrienden in november 2018

Super luxe

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Carol,
20-5-2018

Mooi hotel. Prachtig uitzicht. Kamer ruim en schoon. Vriendelijke personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Zou direct terug gaan

SIERS,
18-3-2018

Alles was super! Kamer, onthaal, geduld personeel, kamer reeds klaar 2 uur voor geplande tijd, onmiddellijk op de kamer.

Enigste minpunt is buffet

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Een super mooi hotel

Bente van leeuwen,
11-1-2018

De snelle incheck en uitcheck en minder de wachttijden voor het ontbijt

Gereisd met vrienden in december 2017

Zeer goed hotel, aanrader!

vd Bij,
11-11-2017

Ontvangst zeer vriendelijk en in goed Engels ontvangen.

Kamers prima, alleen zachte bedden/ snel in een kuil liggend (helaas geen stevig bed, in tegenstelling wat sommige anderen schrijven). Badkamer prima! Wel erg warm op de kamer, maar gelukkig kan het raam open.

Daarnaast een zeer uitgebreid ontbijtbuffet (o.a. stokbrood, toast, div. yoghurt, kaas/ham/brie/ jam/ nutella pasta, croissantjes, chocobroodjes en warme dingen).

Winkeltje aanwezig welke in de ochtend en avond geopend is, speelautomaten en een klein zwembad.

Wij hebben ons verblijf als prettig ervaren, en na 3 x Santa Fe was dit een fijnere ervaring en komen zeker bij dit hotel nogmaals terug.

Shuttlebus vertrekt in de 'spits'tijden om de 15 min. daar buiten zo'n 20 a 30 min. Staat bij de uitgang een tv schermpje met tijden. Prima bereikbaarheid naar het park, zo'n 10 min.

Gereisd met partner in november 2017

E Driessen,
22-10-2017

Heel goed hotel, kamers waren erg schoon. Problemen gehad met de douche de tweede dag maar dit pas vermeld bij het uitchecken omdat het niet zo'n noodzakelijk probleem was. Receptionist gaf aan dat ze ons heel graag wilde helpen. Personeel dus ook heel beleefd. Ontbijt vrij uitgebreid en lekker. Goede prijs kwaliteitverhouding !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Redelijk tot goed hotel !

Mandy,
25-9-2017

Ziet er leuk uit bij binnenkomst, vriendelijk ontvangst. Kamers redelijk tot goed schoon. ( zat bij ons flink stof op de lamp , hing een stofweb en zat schimmel in de badkamer bij de douchehoek) . Verder prima qua grote ( wel wat verouderd maar dat stoorde mij niet ) fijn dat er een koelkastje aanwezig is. en dat er een super schoon waterkokertje staat. Wat mij dan beetje stoort ( is ook echt niet lekker thee drinken ) is dat er kartonnen bekers bij staan ipv van gewonen bekers ( dit terwijl ze ook aan milieu denken ) zwembadje met klein glijbaantje en bubbelbad ziet er leuk uit. ( wij zijn er niet ingeweest ) ontbijt was redelijk tot goed.alleen wit stokbrood en tostibrood.wel gesneden vers fruit maar om nou mandjes nep fruit neer te zetten ? Beleg was kaas ,ham en brie. Kleine croissantjes en chocolade broodjes. En nog hartig eten. Fantastisch dat de bus om het kwartier voor de deur stopt om je naar Disney te brengen. Al met al een prima hotel.

Gereisd met vrienden in september 2017

Goed!

Bas en Co,
28-5-2017

Prima verblijf gehad.Gevraagd om een aantal kamers naast elkaar en die ook gekregen. Ontbijt prima en busservice naar park en station ook zeer regelmatig tot 23:30. Met de trein ben je in een half uur in het centrum van Parijs.

Gereisd met vrienden in december 2016

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vienna International Dream Castle in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vienna International Dream Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.