Hotel Vienna International Dream Castle

sterstersterster
6.3Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Vienna International Dream Castle voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Overnacht in Hotel Vienna International Dream Castle en combineer dit met een bezoek aan Disneyland Parijs. De kamers zijn net en ruim en voor je vertrekt naar het park kun je hier nog even goed ontbijten. Mocht je na afloop nog een duik willen nemen in het zwembad kan dat ook. Een gratis pendelbus brengt je in 10 minuten naar Disneyland Parijs.

429 reviews over Hotel Vienna International Dream Castle

• 2019
    1Gerard13-07-2019

Nooit meer

Ontvangst was goed maar toen we later op de avond op de kamer kwamen zaten er allemaal zwarte pluizige beestjes op de bedden, gemeld bij de receptie, en we kregen een goedkopere kamer omdat het hotel vol zou zitten. Ze namen niet de moeite om te komen kijken of behulpzaam met de koffers verhuizen. Volgende ochtend gemeld bij de receptie, moeten maar een mail sturen na 3 mails en 5 telefoon pogingen eindelijk reactie van Christelle guest manager, er was niets te zien in de kamer en we kregen ook geen geld terug voor de andere kamer toch €150,00 goedkoper. Aftersales verschrikkelijk. Ik raad dit hotel dan ook sterk af.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Ad vd Zanden03-06-2019

Nooit meer.

Hotel is goed en het ontbijd is perfect.Maar de shuttle bus naar het park is een ramp als je gehandicapt bent.Je word onvriendelijk en a-sociaal door de chaufeurs behandeld en ze laten je gewoon staan.Onbegrijpelijk dat een hotel met zo'n busbedrijf in zee gaat.Pure discriminatie van mensen met een handicap. Hier nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Rijnsburger20-03-2019

Leuk voor 1 nacht. Voor ons nooit meer.

Begin maart hier geweest met z'n 6-en, voor 5 dagen. Dinner buffet matig, weinig variatie en vaak hetzelfde , zeker het kinderbuffetje. Ook het dessert had elke avond thema chocolade en was hetzelfde. Het ontbijt was ook een aanfluiting, de warme items waren altijd het zelfde, zo ook de vleeswaren. De koffie machine was regelmatig leeg, de sappen automaat was verkeerd afgesteld. (waterig of te zoet). De manden met croissantjes en choco broodjes waren regelmatig leeg en duurde lang voor ze bijgevuld werden. Als je wat later bij het ontbijt kwam moest je naar een andere zaal, waar geen buffet stond, dus je moest naar de andere zaal voor je ontbijt. 1 avond roomservice gedaan, omdat het dinerbuffet het zelfde was, dat was wel erg goed. Alle extra's in het hotel(speelautomaten, drinkautomaat) zijn erg duur. Ons raam op de kamer sloot niet goed aan de bovenkant, dus de harde wind floot er lekker door heen. Personeel wel erg vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Maikel E.11-03-2019

Zeer goede uitvalsbasis voor een verblijf Disney

Prima hotel met basis kamers. Wifi werkt goed. Ontbijt massaal, maar wel alles voorhanden. Makkelijk in- en uitchecken en shuttle naar Disneyland frequent en eenvoudig.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    7Lobke Verhoeven02-12-2018

Gewoon een goed overnachtingshotel!

Een netjes hotel maar geen wow factor.

Het hotel is gewoon goed net als het ontbijt. We moesten alleen wel heel lang wachten met inchecken. Andere mensen werden elke keer voor ons geholpen terwijl ze achter ons stonden. Dit was wel een beetje een domper.

Wat ik wel fijn vond was de shuttle bus naar het park. En de kamers zagen er ook netjes en schoon uit...

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8R Oosterhof25-11-2018

Hotel dicht bij Disneyland Parijs

Geboekt in combinatie met entree voor Disneyland Parijs. We waren er om 13 uur. Kamer was helaas nog niet gereed. Maar de koffer kon in een afgesloten ruimte gezet worden. Er werd een nummer label aangehangen. Prima geregeld. Een gratis pendelbus rijdt heen en weer naar het park. Goede service. Hotel is prima. Ruime kamers vriendelijk personeel. Het ontbijt buffet is niet zo uitgebreid. Genoeg te eten hoor. Maar bv een volkorenboterham is er niet.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Henk Spaan22-07-2018

Heel mooi

Heel mooi appartement. Super luxe

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Carol20-05-2018

Mooi hotel. Prachtig uitzicht. Kamer ruim en schoon. Vriendelijke personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9SIERS18-03-2018

Zou direct terug gaan

Alles was super! Kamer, onthaal, geduld personeel, kamer reeds klaar 2 uur voor geplande tijd, onmiddellijk op de kamer. Enigste minpunt is buffet

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 7Bente van leeuwen11-01-2018

Een super mooi hotel

De snelle incheck en uitcheck en minder de wachttijden voor het ontbijt

Gereisd met vrienden in december 2017

19 tips over Hotel Vienna International Dream Castle

• Biermans, 09-12-2013 Rapporteren

Pizzeria La Tavola in Chessy!

• Linda, 11-11-2013 Rapporteren

Neem de pendelbus naar Disney en pak daar de trein naar hartje Parijs (40 minuten)

• Jowita, 18-08-2013 Rapporteren

Er is een koelkast op de kamer, waardoor je zelf eten kan meenemen en bewaren. Dat scheelt een hoop kosten!

16 vragen over Hotel Vienna International Dream Castle

• Ron, 13-02-2019 Rapporteren

Ontbijt

Vanaf hoe laat is het ontbijt?

• Mickey1982, 03-04-2017 Rapporteren

Suite

Ik lees op de site van de touroperator dat de suite van 60m2 2 slaapkamers heeft, waarvan een met slaapbank. Omdat ik hier geen duidelijke foto's van kan vinden vroeg ik mij af of deze 2 slaapkamers ook echt van elkaar gescheiden zijn?

• truus, 08-11-2016 Rapporteren

onbijt

vanaf hoe laat is het ontbijtbuffet

Hotel Vienna International Dream Castle info

• Aantal sterrensterstersterster