Hotel V.I. Magic Circus Disneyland

Hotel V.I. Magic Circus Disneyland
7,7

15 tips over Hotel V.I. Magic Circus Disneyland

hans heesbeen, 24-6-2015
Het gratis parkeren bij het park op vertoon van je kamerpas is helaas niet meer mogelijk.
LisetteTravel, 20-1-2015
Wanneer dit mogelijk is met uw werk, ga dan in Nederlandse vakantieperiodes waarin andere omliggende landen geen vrij hebben. Dit kan je makkelijk opzoeken op internet en dit komt vaak voor in de herfst- en meivakantie. Omdat niet heel Nederland naar Disney gaat, is het heerlijk rustig in het park terwijl de kinderen toch vakantie hebben!
Quadrifoglio, 22-9-2014
Er is altijd wel ergens een aanbieding. Let daarop, te voorkomen dat, net als wij, wel de kamers met ontbijt, maar geen diner bijgeboekt hadden, dat relatief duur hebben bijgekocht (abonnementje)

We hebben een aantal aanbieders voor V.I. Magic Circus Disneyland voor je op een rij gezet:

HS, 9-8-2014
Ga ook eens eten in Val d´Europe, scheelt stukken met Disney en je kunt ook eens iets anders eten dan patat en hamburgers. Agrabah in Disney is trouwens een uitzondering. Marokkaans all inclusive buffet, tegen een redelijke prijs.
Süreyya, 10-6-2014
Pak niet de eerste of de laatste shuttle, want die zitten bomvol! Goedkoper eten kan je bij disney village bij de Mcdonalds!
J., 20-2-2014
op 2 km afstand ligt een groot shoppingcenter in Val d' Europe met supermarkt Auchan. leuk om even een bezoekje aan te brengen.

sylvia_vanharinxma, 27-10-2013
Vlakbij Disneyland en shopping center is zeer luxe en groot.
de.hanen, 26-10-2013
Er zijn wat grotere kamers en als er bijv. 2 kinderen op de kamer verblijven is het goed naar zo'n kamer te vragen. Volgens mij is de prijs dezelfde als een andere kamer, maar de hoekkamer is wel groter en heeft zelfs een zitbankje erbij.
Lsc23, 29-7-2013
Voor degene die reizen met Eigen auto!!! Parkeren in Disneyland is GRATIS als je in de partner hotels verblijf, dus ga geen 15 euro betalen per dag, maar er is ook een shuttle bus, ook fijn!
Inge Peersman, 4-5-2013
De vuurwerkshow 'Disney Dreams'