Hotel V.I. Magic Circus Disneyland

7,6

11 reacties Hotel V.I. Magic Circus Disneyland

lengte van stapelbed

nancy, 4-1-2015

weet iemand of de lengte van de stapelbedden gewoon 2.00 meter is.

bij dream castle waren ze korter waardoor mijn dochter haar benen niet normaal kon strekken.

0 reacties

Ontbijt

Wendy, 19-10-2014
Wij hebben via vakantieveilingen dit hotel geboekt. We hebben een 4- persoons familiekamer maar we gaan met 2 volwassen en 3 kinderen (4,8,10). Hoe gaat het bij het ontbijt, vragen ze dan je kmr nummer of moet je een bon inleveren? We zitten immers met 1 persoon teveel op een kamer..

Halfpension

mensbosch, 4-10-2013

Heeft iemand ervaring met halfpension in dit hotel? Wij zitten erover te denken om dit erbij te boeken, ipv opzoek te gaan naar een restaurant om te gaan eten.

Bedankt voor jullie reacties!

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor V.I. Magic Circus Disneyland voor je op een rij gezet:

Kids suite

Judith wels, 16-9-2013

Wij gaan in december naar dit hotel en hebben via Oad de kids suite geboekt.

We zijn met drie kinderen, is deze suite ruim genoeg??

1 reactie

Waar kan men redelijk eten qua prijs en kwaliteit

Lidija Malek, 22-8-2013
Waar is het mogelijk om in de buurt te eten tegen een redelijke prijs en kwaliteit

intreekaarten

Linda, 24-7-2013
Wie kan mij vertellen of de intreekaarten bij de receptie van het hotel goedkoper zijn of bij Disneypark zelf.Wij gaan 2 dgn bezoek brengen en hebben 2 kleinkinderen mee va 3 en 6 jaar oiud.Zijn de kids nou wel of niet gratis.Graag wat reacties en mijn dank is groot...Linda.
2 reacties

prijzen tickets in hotel

Petra, 24-7-2013
Weet iemand misschien hoeveel de tickets voor Disneyland in het hotel kosten? Voor volwassenen en kinderen tot 11 jaar. En dan voor 1 dag 2 parken en 2 dagen 2 parken.

Nicole, 16-1-2013

Kan iemand mij vertellen wat je moetbbetalen voor Wifi in het hotel?

En werkt deze optimaal?

Alvast bedankt!

1 reactie

vervoer vanaf station naar hotel

josje, 28-12-2012

hallo

wij reizen met de trein naar disney nu zou ik graag willen weten hoe wij vanaf het station met onze bagage naar het hotel magic circus kunnen zijn daar ook schuttle busjes voor geregeld want ik lees dat er voor bagage alleen schuttle busjes zijn voor disney hotels.

2 reacties

familiekamer - volwassenen?

Elien, 20-3-2012

Kan iemand me vertellen of je met 4 volwassenen op een familiekamer mag slapen?

Om te specifiëren: 3 volwassenen en 1 tiener van 17?

Via booking.com kan ik het hotel boeken voor 4 volwassenen, maar via de website van Magic Circus zelf, krijg ik automatisch een dubbele kamer dan. Die is echter veel duurder.