Hotel V.I. Magic Circus Disneyland

KinderhotelWeer vandaag2°-2°
Hotel V.I. Magic Circus Disneyland
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor V.I. Magic Circus Disneyland voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima kamer voor een super prijs! Met 8 man zijn we in dit hotel geweest voor een weekendje disney. We hadden een 8 persoonskamer geboekt en het bleek dat deze bestonden uit 4 stapelbedden voor kinderen tot 1.60m. Toch maar de gok gewaagd om deze kamer aan te houden en een kleine volwassenen past prima in dit bed. Zo zijn we voor een hele leuke prijs 3 dagen in dit hotel geweest! De eerste avond hebben we heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel en het ontbijt was ook hartstikke goed!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Peuterbad

278 reviews over Hotel V.I. Magic Circus Disneyland in het Nederlands

Prima hotel voor een super prijs!

Tessa,
27-11-2018

E engels,
8-11-2018

Heel mooi hotel! In checken ging snel

Vriendelijk personeel

Luxe fleurige kamers erg leuk met kinderen!

En belangrijk schone kamers en badkamer.

Bedden vonden wij ook goed liggen.

Zwembad is ook leuk om even in te gaan met de kinderen.

Verder is het eten Oke .. geen zware luxe maar ook geen armzalig gewoon zoals het hoort.

Pendelbus naar disneyland echt top.

Zeker een aanrader wij gaan trugkomen

Prima hotel voor Disney, verwacht niet te veel

Jody van Til,
24-10-2018

Inchecken in het hotel ging erg snel. Kamers zien er ook prima uit. Toen we savond besloten in het hotel te gaan eten bij het buffetresturant viel dat behoorlijk tegen. Je betaald €29,50 per persoon voor alleen het eten. Er is weinig keus en het eten in lauw. We hadden wel iets meer verwacht van een 4* hotel. Ook het ontbijt is niet heel uitgebreid. Kwaliteit is wel prima. Shuttle naar Disney is top! Rijdt elke dag vanaf 8 uur tot ruim na de vuurwerkshow. Ook is het ideaal om richting het station te gaan en zo een dagje Parijs te doen.

RAMPZALIG!

Z.,
6-9-2018

De dag van aankomst was alles goed, maar toen.. de volgende dag, wij kwamen terug van een dagje Disneyland Parijs treffen wij de hotelkamerdeur open aan. Ze hadden het slot opengedraaid, waardoor iedereen naar binnen kon. Onze handbagage koffer was opengemaakt & de ruimbagage hebben ze proberen open te breken. Helaas is dat uiteindelijk niet gelukt, maar wij zaten vervolgens wel met een kapotte koffer die wij zelf niet meer openkregen. Naar de receptie gegaan, worden we niet serieus genomen en kunnen we de manager de volgende ochtend om 7 uur spreken. Wel geëist een andere kamer, die kregen we. De volgende ochtend om 7 uur, geen manager, die is er pas om 9 uur. Wij om 8 uur terug, manager is er pas om 11 uur. Uiteindelijke oplossing van de manager, nakijken wie in de kamer is geweest & een voucher voor 2 drankjes... NOOIT MEER DIT!

Goed hotel en een goede ligging

Bartman,
6-8-2018

Schoon hotel. De kamers zijn netjes en verzorgd. De badkamer ziet er schoon en netjes uit. Er rijdt elk kwartier een shuttlebus van hebt hotel naar het park en terug. De rit duurt zo’n 5 minuten. Het onbijt hebben we in hebt hotel overgeslagen omdat er maar één nacht waren. Het ontbijt kost €16 per volwassene en €10 per kind. Het hotel is zeker aan te raden wanneer je een paar dagen naar Disneyland gaat.

Prachtig gethematiseerd hotel

Sandra,
10-3-2018

Uitgebreid ontbijt.

Luxe kamers met stapelbed en 2 persoons bed.

2 kamers met tussendeur mogelijk.

Disney snel bereikbaar met gratis shuttle bus of eigen auto.

Klein zwembad, met heftige chloordampen.

Iets minder vond ik de rijen bij de incheck.

Duur hotel.

Heel goed!

Otto,
28-2-2018

Hotel is goed, kamers zijn schoon, ontbijt is uitgebreid, voldoende faciliteiten voor kinderen, goede pendeldienst naar Disney en vriendelijk personeel.

Badkamer en bedden bij aankomst gecontroleerd en waren fris en schoon opgemaakt.

Ga je na 8.00 uur ontbijten dan moet je rekening houden met de drukte. In de vakantieperiodes kun je verwachten dat je in de rij moet staan voordat er een tafel vrij komt. Het is wel georganiseerd dus geen chaotische toestanden.

Wij hebben dit hotel al meerdere malen geboekt en zijn er nog steeds over te spreken. Wat ook absolute is aan te raden, indien dit hotel geen plaats meer heeft, is het Dream Castle Hotel. Dit hotel ligt naast het Magic Circus is van dezelfde organisatie en heeft eveneens dezelfde goede faciliteiten.

Goede kamer en verbinding naar het park.

V Wijk,
12-2-2018

Kamers zijn prima ontbijt is een drama! Lange rij +- 30 min. het buffet wordt niet tijdig aangevuld.

wij gaan hier niet meer terug

Laura,
23-11-2017

Mijn vriend en ik verbleven 4 nachten in dit hotel. Ik check bij aankomst altijd even of alles wat onder het beddengoed zit schoon is (kussens, matras etc.). Dat was nu maar goed ook, want mijn matras bleek vol met zwarte haren te zitten. Er zat een enorme gele kring in het matras alsof er iemand in bed had geplast. Ook het andere matras zat vol met haren. Na dit bij de receptie gemeld te hebben kregen we een andere kamer. Hier was het bed gelukkig wel oke. ‘S avonds na gebruik van het bad bleek het water niet weg te stromen. Ook de wastafel zat verstopt. Dit werd uiteindelijk wel verholpen. Het schoonmaakwerk liet ook te wensen over. De handdoeken werden wel vervangen, maar de badkamervloer werd geen enkele keer schoongemaakt. 1 dag zijn de schoonmaaksters zelfs helemaal niet geweest. Voor ons al met al niet echt een fijn verblijf. Receptiepersoneel was wel vriendelijk en behulpzaam. Locatie van het hotel is top

Fantastisch!

Familie van den Burg,
30-6-2017

Het ontbijt was perfect en de kamers ook.Shuttle naar het park was perfect,iedere 15 minuten.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel V.I. Magic Circus Disneyland in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel V.I. Magic Circus Disneyland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.