Hotel V.I. Magic Circus Disneyland

Hotel V.I. Magic Circus Disneyland
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor V.I. Magic Circus Disneyland voor je op een rij gezet:

275 reviews over Hotel V.I. Magic Circus Disneyland in het Nederlands

Goed hotel en een goede ligging

Bartman
6-8-2018

Schoon hotel. De kamers zijn netjes en verzorgd. De badkamer ziet er schoon en netjes uit. Er rijdt elk kwartier een shuttlebus van hebt hotel naar het park en terug. De rit duurt zo’n 5 minuten. Het onbijt hebben we in hebt hotel overgeslagen omdat er maar één nacht waren. Het ontbijt kost €16 per volwassene en €10 per kind. Het hotel is zeker aan te raden wanneer je een paar dagen naar Disneyland gaat.

Prachtig gethematiseerd hotel

Sandra
10-3-2018

Uitgebreid ontbijt.

Luxe kamers met stapelbed en 2 persoons bed.

2 kamers met tussendeur mogelijk.

Disney snel bereikbaar met gratis shuttle bus of eigen auto.

Klein zwembad, met heftige chloordampen.

Iets minder vond ik de rijen bij de incheck.

Duur hotel.

Heel goed!

Otto
28-2-2018

Hotel is goed, kamers zijn schoon, ontbijt is uitgebreid, voldoende faciliteiten voor kinderen, goede pendeldienst naar Disney en vriendelijk personeel.

Badkamer en bedden bij aankomst gecontroleerd en waren fris en schoon opgemaakt.

Ga je na 8.00 uur ontbijten dan moet je rekening houden met de drukte. In de vakantieperiodes kun je verwachten dat je in de rij moet staan voordat er een tafel vrij komt. Het is wel georganiseerd dus geen chaotische toestanden.

Wij hebben dit hotel al meerdere malen geboekt en zijn er nog steeds over te spreken. Wat ook absolute is aan te raden, indien dit hotel geen plaats meer heeft, is het Dream Castle Hotel. Dit hotel ligt naast het Magic Circus is van dezelfde organisatie en heeft eveneens dezelfde goede faciliteiten.

De Jong Intra

Goede kamer en verbinding naar het park.

V Wijk
12-2-2018

Kamers zijn prima ontbijt is een drama! Lange rij +- 30 min. het buffet wordt niet tijdig aangevuld.

wij gaan hier niet meer terug

Laura
23-11-2017

Mijn vriend en ik verbleven 4 nachten in dit hotel. Ik check bij aankomst altijd even of alles wat onder het beddengoed zit schoon is (kussens, matras etc.). Dat was nu maar goed ook, want mijn matras bleek vol met zwarte haren te zitten. Er zat een enorme gele kring in het matras alsof er iemand in bed had geplast. Ook het andere matras zat vol met haren. Na dit bij de receptie gemeld te hebben kregen we een andere kamer. Hier was het bed gelukkig wel oke. ‘S avonds na gebruik van het bad bleek het water niet weg te stromen. Ook de wastafel zat verstopt. Dit werd uiteindelijk wel verholpen. Het schoonmaakwerk liet ook te wensen over. De handdoeken werden wel vervangen, maar de badkamervloer werd geen enkele keer schoongemaakt. 1 dag zijn de schoonmaaksters zelfs helemaal niet geweest. Voor ons al met al niet echt een fijn verblijf. Receptiepersoneel was wel vriendelijk en behulpzaam. Locatie van het hotel is top

Fantastisch!

Familie van den Burg
30-6-2017

Het ontbijt was perfect en de kamers ook.Shuttle naar het park was perfect,iedere 15 minuten.

Goed en mooi hotel beetje warm op de kamers

Henk Nieborg
17-5-2017

Mooie kamers,goed vervoer naar euro Disney,korte wachttijd op de bus.

Ontbijt oke avond eten weet niet hebben in Disney village gegeten

Al met al oke

Zeer goed hotel bij Disneyland Parijs!

MinnieKylie
12-5-2017

Heerlijk hotel, lekker dicht bij Disneyland Parijs. Zeker goed qua ontbijt, alles erop eraan. Eieren, toast, zelf gemaakte jam, verschillende cornflakes, sap, appelmoes, yoghurt, vruchten, stokbrood, croissants, Engels ontbijt: worstjes, witte bonen in tomatensaus. Pendelbus om de 10 min naar het park, helaas wel erg druk in de bus, vooral onhandig met een buggy. Kamers waren erg netjes, elke dag schoongemaakt en handdoeken bijgevuld. Ruime badkamer met douche in een bad en kamer ook zeker groot. 2 pers kamer heeft een heel groot bed waarin je overdwars kan liggen. Toegang tot kamer en ligt door middel van elektronisch pasje, op deze manier hoef je ook niet uit te checken. Bagage service, niet beveiligd maar zeker wel handig.

Wij gaan daar altijd naar toe Perfect

Francina Westdijk
7-5-2017

De mensen behoeven niets te weten! alleen maar te genieten in dit hotel. Laat maar alles over je heen komen. Hier begint voor ons altijd onze (kindertijd). Het komt terug zoals ik het altijd zou hebben gewild. Het is nooit zo geweest mijn kindertijd het was verschrikkelijk en daarom geniet (ik) als zowel mijn partner ervan en halen wij 2 maal per jaar onze schade in. Zowel in dit hotel als in Disney. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam in het hotel en het eten is zo goed

goed en leuk voor de kinderen

sarah
13-3-2017

klein warm zwembad lekker ontbijt maar wel een paar problemen met de koelkast die niet werkt en niemand is dit komen veranderen.. we zijn daar 4 nachten geblijven

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel V.I. Magic Circus Disneyland in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel V.I. Magic Circus Disneyland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel V.I. Magic Circus Disneyland scoort een 7.69 uit 10 op basis van 275 reviews.