Hotel Radisson Blu at Disneyland

7.1Goed

Frankrijk, Ile de France, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

7.1Goed

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu at Disneyland voor je op een rij gezet:

Contact

105 reviews over Hotel Radisson Blu at Disneyland

• 9Melanie22-09-2019

Fijn hotel

Kamers zijn lekker ruim, ligging is ideaal voor een dagje Disneyland en het ontbijt is fantastisch.

• 4NDB13-01-2019

Het ontbijt is fantasisch maar de rest zeker niet

We kwamen hier vaak maar dit keer was het 1 groot fiasco! Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid en de ligging ten opzichte van Disney is heel goed. Maar daar houdt het dit keer ook wel mee op. Wat een waardeloze service en samenwerking. We hebben managers gesproken door de vele fouten die er gemaakt zijn, allemaal heel vriendelijk maar niemand komt zijn woord na. Het gewone personeel is allemaal zeer onvriendelijk. Er word van alles beloofd en daar houd het ook wel mee op. Ze zijn niet zuinig op hun gasten en een viersterren verdienen ze al helemaal niet.

• 2018
    8Fam. Haag06-01-2018

Prima hotel!

Helemaal prima. Grote kamer, heel schoon. De ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk, goede service. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet! We hebben verder niet in het hotel gegeten. Het zwembad viel ook erg in de smaak. Het enige is dat de kamers inderdaad erg warm zijn, ook 's nachts. Verder zeer tevreden!

• Oude reviews

5Inge08-05-2016

Hotel viel ons erg tegen.

Aankomst was wel netjes bij de receptie, vriendelijke receptioniste, de kamer(standaardkamer) viel erg tegen, waren niet de kamers die op de foto's staan, er stond een opklapbed niet echt comfortabel, kussen viel telkens in de loze ruimte achter t bed, ontbijt was redelijk. De pendelbus ging 2x per uur, maar zet je af bij de parkeerplaats ,kun je komen met 2 rolbanden. Van een 4 sterren hotel verwacht ik wel iets meer.

• 1Van Den Berg20-12-2015

Vreselijk

Ze houden hun hand boven het hoofd van Zeer Agressieve gasten. 1 man wilde Per se met de bus mee al zat deze Barstensvol, ging ervoor staan en duwde Mij vervolgens letterlijk naar binnen zodat hij en zijn gezin erbij konden. Het personeel van het Hotel, tevens eigenaar van hun eigen pendelbus, lieten de man erin in plaats van passende maatregelen te nemen. Een schande voor een 5 sterren hotel. Heel heel slecht. Ook de hygiëne in de kamer was ver te zoeken en ondanks de luxe kamer die wij geboekt hadden, kregen we... niet schrikken! Een inklapbed. 100x Niets dus.

• 2Mandy19-12-2015

Nooit meer, niet eens gratis!

Eenmaal in het hotel, konden we pas 16u de kamer in, in tegenstelling tot de 15u die gemeld was. Toch weer een uur langer wachten, waar dit voor mijn lichamelijke gesteldheid al niet zo makkelijk is als voor een ander. Eenmaal in de kamer leek alles in orde. Doch, de volgende dag... bed was nog vies (ondanks de melding dat er een ongelukje gebeurd was in bed door mijn dochter), geen nieuwe handdoeken, vieze glazen, theefaciliteiten maar aangevuld voor 1 persoon en als klap op de buurpijl een housekeeping manager die Geen Engels kan, alleen Frans en Zonder pardon, of kloppen zijn pas gebruikte om binnen te komen met de aanvulling van de theefaciliteiten. Ik ben zeer, maar dan ook zeer ontevreden. Eten is niet bijzonder, personeel is Onvriendelijk. Prijzen zijn Te bizar voor woorden.

• 2Cathy14-09-2015

Never ever nooit meer.

Hotel zelf heeft goede bedden en mooi verzorgd kamer. Het ontbijt buffet was voor ons prima.

Wat mij alleen opviel is dat bij het inchecken , ik 100 euro moest betalen. Dit zou later gebalanceerd worden met de kosten die we zouden maken. Uiteindelijk hebben wij alleen ontbijt buffet genomen omdat de prijzen achterlijk hoog zitten. Bij het uitchecken verwachtte ik dus 100-46=44 euro terug. Opeens waren ze mijn 100 euro kwijt en moest ik bewijzen dat ik het had betaald. Dus aub... let goed op met wat voor bonnetjes je allemaal krijg en bewaar ze allemaal!. Chaotische bediening!!!!!!

• 7Pascal10-03-2015

Net hotel, slechte bedden en matige service

Hotel licht op een rustige plek dichtbij Disneyland. Het is een rustig hotel met een uitgebreid ontbijt. Maar wel met een aantal minpunten: Hele warme kamers met slechte bedden, in het bijzonder de slaapbank. Het is mensonwaardig om daarop te moeten slapen. Personeel chaotisch en onvriendelijk.

• 10Thea23-12-2014

Geweldig hotel

Overweeg je hier naar toe te gaan? ik zou zeggen doen!!! Wat ons het meeste opviel (behalve de hitte in de slaapkamers...) was de rust en de stilte gedurende ons verblijf. Geen mensen over de gang horen lopen, geen buren horen hoesten etc... Ontbijt was super en zeer uitgebreid.. Shuttle naar Disney was ook prima geregeld.. Om het half uur. De grote shoppingmall met enorme Outlet (a la Rosario...) is ook leuk om heen te gaan, als je even wat anders wilt dan het Disney geweld...

Met vrienden

• 5Andrea21-09-2014

Te duur hotel, slecht personeel, niet boeken!

Zeer slechte ervaring voor een zogenaamd 5-sterrenhotel: bij check in werd er verteld dat de minibar niet gevuld was (heuh?!) maar dat je drinken kon bestellen dat er in gelegd zou worden. Een minbar is een gevulde koelkast waar je betaalt voor genuttigde consumpties. Hier niet: gewoon betalen voor wat je van te voren besteld hebt. Belachelijk! Familiekamer: heel klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen en op de site staat letterlijk "comfortable sleeper sofas" maar dat is echt niet zo! Hele slechte slaapbank; voor de kinderen te doen. Absoluut niet kindvriendelijk. Kamer smoezelig; heeft heel nodig een opknapbeurt nodig. Ontbijt: heel goed alhoewel er nergens peper en zout op tafel staat en daar ook lastig aan te komen is (5 sterren hotel...). Enige positieve aan dit hotel: bar personeel; super vriendelijk en behulpzaam.

5 tips over Hotel Radisson Blu at Disneyland

• Iwan, 25-01-2012

Op 2 km afstand van Outlet-centre.

• Danny, 08-12-2013

Informeer bij de receptie naar de tijden van de shuttlebus, soms is het nodig te reserveren, dat kan soms ook 5 - 10 minuten voor vertrek.

• Sebas, 24-03-2013

In combinatie met een jaarkaart is een bezoek aan Disney goed te doen. Jaarkaart kost 160 Euro waarbij je tevens korting krijgt op eten,drinken en souvenirs is het park. Met een jaarkaart kan je tevens gratis parkeren op het terrein van Disney. Na een dagje Disney is een bezoek aan de gratis sauna een aanrader. Bij het hotel zit een golfbaan wat tevens een mooi uitzicht bied vanaf de kamers

5 vragen over Hotel Radisson Blu at Disneyland

• Dayenne, 08-01-2015

Staat kamers

Hoi, ik wil in april naar dit hotel maar ik ben benieuwd in welke staat de kamers verkeren. In de beoordelingen zie ik erg goede of erg slechte dus ik heb echt geen idee. Vanwege mijn astma moet de kamer echt wel goed schoon zijn dus heeft iemand ervaringen met dit hotel? En zijn de kamers erg verouderd of in nette staat? Groetjes

Pascal, 10-03-2015

Onze kamer was netjes. Het 2 persoonsbed was erg warm (synthetisch beddegoed). Slaapbank is heel erg slecht.

• Changal, 10-12-2013

Kamer met 2 kids

Zag op foto's een slaapbank voor de kinderen staan. Is dit een beetje te doen? Mijn dochter is namelijk 1.70m en 10 jaar oud en haar broertje 9 jaar.

Chantal

Andrea, 21-09-2014

Chantal, die slaapbank is echt heel slecht! Onze kinderen van 2 en 5 jaar konden er door hun lengte nog wel prima op slapen, maar voor jou dochter zou ik dit niet aanraden; zeker niet dit hotel!

• Esmee, 08-10-2011

reistijd

Hoelang is het rijden van het hotel naar disneyland (park)?

martijn, 28-10-2011

5 - 10 minuten max

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk