Hotel Radisson Blu at Disneyland

6.6Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu at Disneyland voor je op een rij gezet:

• Sauna

106 reviews over Hotel Radisson Blu at Disneyland

• 2019
    5FAm. Disney29-12-2019

In one word, DISASTER!

Radisson Hotel?? Nooit naartoe gaan! Het personeel was vriendelijk, doch erg onervaren. Dat merkte je aan alles. Rommelig alles. Ongeorganiseerd zooitje. Het eten (19 EUR hamburger met wat friet) was lauw/koud, en de drankjes (A 14 Euro PP) werden erg karig ingeschonken.

De kamertemperatuur was 23.9 graden, terwijl het buiten 6 graden was. Het raam kon niet geopend worden omdat beneden bij het lounge gedeelte de open haard gemoedelijk brandde; ter verduidelijking, de rook kwam onze kamers binnen. Ook was er buiten de Franse televisie, geen verstaanbare zender te vinden.

Er werd ons geadviseerd om de bus naar Disney voortijdig te reserveren. Dit om een plek te bemachtigen in de bus. Wij reserveerden om 10.40u en de bus arriveerde pas om 11.02!

De kamer was erg verouderd, en de badkamer was aardig beschimmeld in de kit naden.

NIET DOEN!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Melanie22-09-2019

Fijn hotel

Kamers zijn lekker ruim, ligging is ideaal voor een dagje Disneyland en het ontbijt is fantastisch.

Gereisd met partner in september 2019

• 4NDB13-01-2019

Het ontbijt is fantasisch maar de rest zeker niet

We kwamen hier vaak maar dit keer was het 1 groot fiasco! Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid en de ligging ten opzichte van Disney is heel goed. Maar daar houdt het dit keer ook wel mee op. Wat een waardeloze service en samenwerking. We hebben managers gesproken door de vele fouten die er gemaakt zijn, allemaal heel vriendelijk maar niemand komt zijn woord na. Het gewone personeel is allemaal zeer onvriendelijk. Er word van alles beloofd en daar houd het ook wel mee op. Ze zijn niet zuinig op hun gasten en een viersterren verdienen ze al helemaal niet.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    8Fam. Haag06-01-2018

Prima hotel!

Helemaal prima. Grote kamer, heel schoon. De ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk, goede service. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet! We hebben verder niet in het hotel gegeten. Het zwembad viel ook erg in de smaak. Het enige is dat de kamers inderdaad erg warm zijn, ook 's nachts. Verder zeer tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

5Inge08-05-2016

Hotel viel ons erg tegen.

Aankomst was wel netjes bij de receptie, vriendelijke receptioniste, de kamer(standaardkamer) viel erg tegen, waren niet de kamers die op de foto's staan, er stond een opklapbed niet echt comfortabel, kussen viel telkens in de loze ruimte achter t bed, ontbijt was redelijk. De pendelbus ging 2x per uur, maar zet je af bij de parkeerplaats ,kun je komen met 2 rolbanden. Van een 4 sterren hotel verwacht ik wel iets meer.

Gereisd met partner in mei 2016

• 1Van Den Berg20-12-2015

Vreselijk

Ze houden hun hand boven het hoofd van Zeer Agressieve gasten. 1 man wilde Per se met de bus mee al zat deze Barstensvol, ging ervoor staan en duwde Mij vervolgens letterlijk naar binnen zodat hij en zijn gezin erbij konden. Het personeel van het Hotel, tevens eigenaar van hun eigen pendelbus, lieten de man erin in plaats van passende maatregelen te nemen. Een schande voor een 5 sterren hotel. Heel heel slecht. Ook de hygiëne in de kamer was ver te zoeken en ondanks de luxe kamer die wij geboekt hadden, kregen we... niet schrikken! Een inklapbed. 100x Niets dus.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 2Mandy19-12-2015

Nooit meer, niet eens gratis!

Eenmaal in het hotel, konden we pas 16u de kamer in, in tegenstelling tot de 15u die gemeld was. Toch weer een uur langer wachten, waar dit voor mijn lichamelijke gesteldheid al niet zo makkelijk is als voor een ander. Eenmaal in de kamer leek alles in orde. Doch, de volgende dag... bed was nog vies (ondanks de melding dat er een ongelukje gebeurd was in bed door mijn dochter), geen nieuwe handdoeken, vieze glazen, theefaciliteiten maar aangevuld voor 1 persoon en als klap op de buurpijl een housekeeping manager die Geen Engels kan, alleen Frans en Zonder pardon, of kloppen zijn pas gebruikte om binnen te komen met de aanvulling van de theefaciliteiten. Ik ben zeer, maar dan ook zeer ontevreden. Eten is niet bijzonder, personeel is Onvriendelijk. Prijzen zijn Te bizar voor woorden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 2Cathy14-09-2015

Never ever nooit meer.

Hotel zelf heeft goede bedden en mooi verzorgd kamer. Het ontbijt buffet was voor ons prima.

Wat mij alleen opviel is dat bij het inchecken , ik 100 euro moest betalen. Dit zou later gebalanceerd worden met de kosten die we zouden maken. Uiteindelijk hebben wij alleen ontbijt buffet genomen omdat de prijzen achterlijk hoog zitten. Bij het uitchecken verwachtte ik dus 100-46=44 euro terug. Opeens waren ze mijn 100 euro kwijt en moest ik bewijzen dat ik het had betaald. Dus aub... let goed op met wat voor bonnetjes je allemaal krijg en bewaar ze allemaal!. Chaotische bediening!!!!!!

Gereisd met partner in september 2015

• 7Pascal10-03-2015

Net hotel, slechte bedden en matige service

Hotel licht op een rustige plek dichtbij Disneyland. Het is een rustig hotel met een uitgebreid ontbijt. Maar wel met een aantal minpunten: Hele warme kamers met slechte bedden, in het bijzonder de slaapbank. Het is mensonwaardig om daarop te moeten slapen. Personeel chaotisch en onvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 10Thea23-12-2014

Geweldig hotel

Overweeg je hier naar toe te gaan? ik zou zeggen doen!!! Wat ons het meeste opviel (behalve de hitte in de slaapkamers...) was de rust en de stilte gedurende ons verblijf. Geen mensen over de gang horen lopen, geen buren horen hoesten etc... Ontbijt was super en zeer uitgebreid.. Shuttle naar Disney was ook prima geregeld.. Om het half uur. De grote shoppingmall met enorme Outlet (a la Rosario...) is ook leuk om heen te gaan, als je even wat anders wilt dan het Disney geweld...

Gereisd met vrienden in december 2014

Hotel Radisson Blu at Disneyland info