Hotel Radisson Blu at Disneyland

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag19°14°
Hotel Radisson Blu at Disneyland

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu at Disneyland voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Radisson Blu at Disneyland in het Nederlands

We kwamen hier vaak maar dit keer was het 1 groot fiasco! Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid en de ligging ten opzichte van Disney is heel goed. Maar daar houdt het dit keer ook wel mee op. Wat een waardeloze service en samenwerking. We hebben managers gesproken door de vele fouten die er gemaakt zijn, allemaal heel vriendelijk maar niemand komt zijn woord na. Het gewone personeel is allemaal zeer onvriendelijk. Er word van alles beloofd en daar houd het ook wel mee op. Ze zijn niet zuinig op hun gasten en een viersterren verdienen ze al helemaal niet.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel!

Fam. Haag,
6-1-2018

Helemaal prima. Grote kamer, heel schoon. De ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk, goede service. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet! We hebben verder niet in het hotel gegeten. Het zwembad viel ook erg in de smaak. Het enige is dat de kamers inderdaad erg warm zijn, ook 's nachts. Verder zeer tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Hotel viel ons erg tegen.

Inge
8-5-2016

Aankomst was wel netjes bij de receptie, vriendelijke receptioniste, de kamer(standaardkamer) viel erg tegen, waren niet de kamers die op de foto's staan, er stond een opklapbed niet echt comfortabel, kussen viel telkens in de loze ruimte achter t bed, ontbijt was redelijk. De pendelbus ging 2x per uur, maar zet je af bij de parkeerplaats ,kun je komen met 2 rolbanden. Van een 4 sterren hotel verwacht ik wel iets meer.

Gereisd met partner in mei 2016

Vreselijk

Van Den Berg
20-12-2015

Ze houden hun hand boven het hoofd van Zeer Agressieve gasten. 1 man wilde Per se met de bus mee al zat deze Barstensvol, ging ervoor staan en duwde Mij vervolgens letterlijk naar binnen zodat hij en zijn gezin erbij konden. Het personeel van het Hotel, tevens eigenaar van hun eigen pendelbus, lieten de man erin in plaats van passende maatregelen te nemen. Een schande voor een 5 sterren hotel. Heel heel slecht. Ook de hygiëne in de kamer was ver te zoeken en ondanks de luxe kamer die wij geboekt hadden, kregen we... niet schrikken! Een inklapbed. 100x Niets dus.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer, niet eens gratis!

Mandy
19-12-2015

Eenmaal in het hotel, konden we pas 16u de kamer in, in tegenstelling tot de 15u die gemeld was. Toch weer een uur langer wachten, waar dit voor mijn lichamelijke gesteldheid al niet zo makkelijk is als voor een ander. Eenmaal in de kamer leek alles in orde. Doch, de volgende dag... bed was nog vies (ondanks de melding dat er een ongelukje gebeurd was in bed door mijn dochter), geen nieuwe handdoeken, vieze glazen, theefaciliteiten maar aangevuld voor 1 persoon en als klap op de buurpijl een housekeeping manager die Geen Engels kan, alleen Frans en Zonder pardon, of kloppen zijn pas gebruikte om binnen te komen met de aanvulling van de theefaciliteiten. Ik ben zeer, maar dan ook zeer ontevreden. Eten is niet bijzonder, personeel is Onvriendelijk. Prijzen zijn Te bizar voor woorden.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Never ever nooit meer.

Cathy
14-9-2015

Hotel zelf heeft goede bedden en mooi verzorgd kamer. Het ontbijt buffet was voor ons prima.

Wat mij alleen opviel is dat bij het inchecken , ik 100 euro moest betalen. Dit zou later gebalanceerd worden met de kosten die we zouden maken. Uiteindelijk hebben wij alleen ontbijt buffet genomen omdat de prijzen achterlijk hoog zitten. Bij het uitchecken verwachtte ik dus 100-46=44 euro terug. Opeens waren ze mijn 100 euro kwijt en moest ik bewijzen dat ik het had betaald. Dus aub... let goed op met wat voor bonnetjes je allemaal krijg en bewaar ze allemaal!. Chaotische bediening!!!!!!

Gereisd met partner in september 2015

Hotel licht op een rustige plek dichtbij Disneyland. Het is een rustig hotel met een uitgebreid ontbijt. Maar wel met een aantal minpunten: Hele warme kamers met slechte bedden, in het bijzonder de slaapbank. Het is mensonwaardig om daarop te moeten slapen. Personeel chaotisch en onvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Thea
23-12-2014

Overweeg je hier naar toe te gaan? ik zou zeggen doen!!! Wat ons het meeste opviel (behalve de hitte in de slaapkamers...) was de rust en de stilte gedurende ons verblijf. Geen mensen over de gang horen lopen, geen buren horen hoesten etc... Ontbijt was super en zeer uitgebreid.. Shuttle naar Disney was ook prima geregeld.. Om het half uur. De grote shoppingmall met enorme Outlet (a la Rosario...) is ook leuk om heen te gaan, als je even wat anders wilt dan het Disney geweld...

Gereisd met vrienden in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer slechte ervaring voor een zogenaamd 5-sterrenhotel: bij check in werd er verteld dat de minibar niet gevuld was (heuh?!) maar dat je drinken kon bestellen dat er in gelegd zou worden. Een minbar is een gevulde koelkast waar je betaalt voor genuttigde consumpties. Hier niet: gewoon betalen voor wat je van te voren besteld hebt. Belachelijk! Familiekamer: heel klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen en op de site staat letterlijk "comfortable sleeper sofas" maar dat is echt niet zo! Hele slechte slaapbank; voor de kinderen te doen. Absoluut niet kindvriendelijk. Kamer smoezelig; heeft heel nodig een opknapbeurt nodig. Ontbijt: heel goed alhoewel er nergens peper en zout op tafel staat en daar ook lastig aan te komen is (5 sterren hotel...). Enige positieve aan dit hotel: bar personeel; super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Mooi en goed hotel nabij Disney

Geert1973
4-5-2014

Makkelijk toegankelijk hotel. Gratis Pendelbus (ieder half uur van en naar Disney, circa 10 minuten rijden). Zwembad tot 23:00 geopend. Ontbijt prima, diner wat minder in het hotel. Hotel ligt op 3 km afstand van outlet stores, Val d'Europe.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu at Disneyland in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu at Disneyland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.