Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris

KinderhotelWeer vandaag18°10°
Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Disneyland Resort Paris voor je op een rij gezet:

562 reviews over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima voor 3 dagen max.

Danny
18-8-2018

Teveel mensen, teveel kamers en daarin tegen een veelste kleine eetzaal. In de rij staan voor je überhaupt restaurant in kan. Zoekend naar een tafeltje. Borden op. Erg jammer. Kamers zijn klein maar Oke. Shuttel bus is oke, jammer dat ze ondanks dat de bus stampen vol is alsnog ieder hotel afgaan om “mensen op te halen” wat dus niet meer past. Hotel personeel was vriendelijk. Verder alles in het hotel kapot duur!

1x nooit meer. Grote minpunten

Linda
6-5-2018

Door de wisselende recensies was ik erg huiverig.

De kamer was erg netjes, ruim en schoon.

Het restaurant kan je alleen bereiken buiten om (klein minpunt)

Ontbijt was goed en erg uitgebreid.

Avond buffet was erg goed. Veel keus, drank wel apart.

Kinderboerderij en springkussen bevielen goed.

Toch zullen we niet meer teruggaan om 2 redenen.

De veiligheid, toegangsdeuren waren altijd open (ook al zat er wel een kaartlezer op) iedereen kan daar zomaar binnenlopen.

En de temperatuur. Ik ben nadat we op de kamer waren gaan melden dat de airco het niet deed. Dit klopte volgens de medewerker het is een centraak systeem wat alleen in de zomer aangaat.

Het was rond de 26graden op de kamer. Slapen hierdoor een drama. Veel insecten waardoor met het raam open slapen niet ideaal was.

Eensmaarnietweer

Denn
24-4-2018

Hotel ligt op perfecte afstand, vervoer naar Disney goed geregeld. Wij waren hier in een warm weekend 20,21.22,23 April ... erg warm in Hotel en op kamers (airco ging niet aan pas in de zomer) bedden erg hard geen topper aanwezig voor mensen die wat zachter willen slapen (oplossing ik heb op het dekbed geslapen)

Ontbijt, is bassis .... koffie en sapjes slap en smakeloos.

WC op de begande grond erg vies en rook altijd naar urine

Zal niet snel dit hotel weer boeken. Verder een fijn weekend gehad.

Vrij Uit

Goed hotel met vriendelijk personeel, goed eten.

Marijnissen
6-3-2018

Nette, verzorgde kamer niet al groot. Elke dag werd goed schoongemaakt. Het meeste zit je toch in Disney. Het bad in de badkamer is te klein. Als je voor half 9 ochtends ging eten had je plek. Daarna is het aanschuiven. Het ontbijt en avondeten was goed. Warm eten en ruime keuze en de koks kwamen telkens kijken om aan te vullen. Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam en spreken Engels. Je hoeft ook niet lang te wachten op een shuttlebus elk kwartier rijd er wel een. Gewoon een goed hotel. Je moet geen luxe verwachten.

goed simpel hotel voor disneyland

yvonne brugman-kelle
29-1-2018

prima hotel voor verblijf in buurt van disneyland.geen grote luxe ,wel netjes onderhouden,kamers niet zo heel groot ,maar prima om te slapen ,max van kamers is met 4 personen of 2 personen ,wij hadden 4 persoons kamer met groot bed en stapelbed,bedden waren prima met t slapen ,bovenste bed van stapelbed is echt voor wat lichter iemand.wordt netjes schoongemaakt zelfs bij verblijf van 2 of 3 dagen .ontbijt erbij in dit is prima ,nadeel is dat je misschien even moet wachten totdat tafeltje vrij komt ,schutle bus gaat elke paar minuten is gratis ,drinken en eten zijn wel wat prijzig ,met beetje zoeken gaat t wel .wel een aanrader dit hotel is namelijk tegen over de andere hotels niet zo duur in reservering

Aanrader

Claudia
14-1-2018

Park zelf is super, meer dan genoeg te doen. Hotel is prima, gratis ontbijt. Prijzen van het eten, in het hotel, waren redelijk hoog in vergelijk met wat je kreeg.

Goed en schoon!

Björn
6-1-2018

Heel mooi en schoon hotel. De mensen die hier een extreem laag punt geven wonen in een paleis denk. Wij zijn al best veel luxe hotels gewend maar dit is echt gewoon goed!

Ouwe bagger

M linders
30-12-2017

Oud hotel. Kleine kamers. Schimmel op de kamer. Douche kapot. Lawaaierig. Je moet naar buiten om te gaan eten. Kom je na 09.00 uur dan sta je in de rij.

Prima

Mira
26-12-2017

Prima hotel. Tegenstrijdige recenies gelezen dus ging er zonder verwachting heen. We konden in de ochtend al inchecken, zo gebeurd. Kamer schoon en netjes. Ontbijt veel keus en er liep continu personeel om alles schoon te houden en eten bij te vullen.

Pendelbus op zich een goede dienst en snel maar terug van het park naar het hotel dramatisch, als sardientjes in blik zo druk en duwen om de bus in te komen. Volgende keer wel weer gewoon een Disneyhotel voor het gemak.

Slecht en vies

Jacqueline
25-12-2017

Echt heel slecht snap niet dat dit een disney hotel is . Met 4 personen een kamer met stapelbed ( werd niets over vermeld bij de boeking ) heel veel schimmerl op de kamer . Lamp kon niet uit ..alleen als je het kaartje eruit haalde. Alles oud / kapot en vies. Ontbijt was redelijk. Je moet buiten in een rij staan om te kunnen gaan ontbijten.

Echt voor ons nooit meer

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.