Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris

KinderhotelWeer vandaag15°4°
Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Disneyland Resort Paris voor je op een rij gezet:

565 reviews over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in het Nederlands

Denk niet dat we nog een keer gaan

Debby,
31-12-2018

Het hotel is redelijk. Kamers goed en netjes, maar niet echt geschikt voor 4 volwassen(2 persoonsbed en stapelbed ). Kamers zijn wel heel erg gehorig en zeker die naast het trappenhuis. Ontbijt was chaos. Lange rijen voor je überhaupt naar binnen kan, en als je dan binnen bent is het zoeken naar een tafeltje. Dit hadden wij alle 4 de dagen. De tafels worden wel schoongemaakt. De keus is prima. Het stokbrood was alleen in zulke kleine stukjes gesneden dat we er nauwelijks beleg op konden op konden doen. De shuttle bus is naar de parken is best goed, maar mega druk en vaak over vol.

Personeel is vriendelijk. Leuke kinderboerderij bij het hotel.

Gereisd met vrienden in december 2018

Fantastische en Magische belevibg

Maaike,
1-12-2018

Het was geweldig. Lekker dicht bij disney. Heerlijk genoten.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Sk,
19-10-2018

Na slechte recensies hield ik mijn hart vast maar vond t super! Tafels zijn niet vies ze maken t meteen schoon na gebruik maar kan is oud dus plakt beetje. Er zijn grijze nieuw gelakte tafels die plakken niet.personeel heel vriendelijk eten ontbijt en diner prima vers en lekker. Verbinding naar park prima vaak maar bus soms druk. Wij waren 5 dagen hier en hebben echt alles kunnen zien. Movie park kan in 1 dag andere park heb je zeker 2 dagen voor nodig. Avond show niet te missen voor kasteel op sluitingstijd. Veel gast food maar in hoofdstraat voor kasteel aan rechterkant sandwich heerlijk. Wij hadden familie kamer klein met stapelbed maar schoon

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Prima voor 3 dagen max.

Danny,
18-8-2018

Teveel mensen, teveel kamers en daarin tegen een veelste kleine eetzaal. In de rij staan voor je überhaupt restaurant in kan. Zoekend naar een tafeltje. Borden op. Erg jammer. Kamers zijn klein maar Oke. Shuttel bus is oke, jammer dat ze ondanks dat de bus stampen vol is alsnog ieder hotel afgaan om “mensen op te halen” wat dus niet meer past. Hotel personeel was vriendelijk. Verder alles in het hotel kapot duur!

Gereisd met partner in augustus 2018

1x nooit meer. Grote minpunten

Linda,
6-5-2018

Door de wisselende recensies was ik erg huiverig.

De kamer was erg netjes, ruim en schoon.

Het restaurant kan je alleen bereiken buiten om (klein minpunt)

Ontbijt was goed en erg uitgebreid.

Avond buffet was erg goed. Veel keus, drank wel apart.

Kinderboerderij en springkussen bevielen goed.

Toch zullen we niet meer teruggaan om 2 redenen.

De veiligheid, toegangsdeuren waren altijd open (ook al zat er wel een kaartlezer op) iedereen kan daar zomaar binnenlopen.

En de temperatuur. Ik ben nadat we op de kamer waren gaan melden dat de airco het niet deed. Dit klopte volgens de medewerker het is een centraak systeem wat alleen in de zomer aangaat.

Het was rond de 26graden op de kamer. Slapen hierdoor een drama. Veel insecten waardoor met het raam open slapen niet ideaal was.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Eensmaarnietweer

Denn,
24-4-2018

Hotel ligt op perfecte afstand, vervoer naar Disney goed geregeld. Wij waren hier in een warm weekend 20,21.22,23 April ... erg warm in Hotel en op kamers (airco ging niet aan pas in de zomer) bedden erg hard geen topper aanwezig voor mensen die wat zachter willen slapen (oplossing ik heb op het dekbed geslapen)

Ontbijt, is bassis .... koffie en sapjes slap en smakeloos.

WC op de begande grond erg vies en rook altijd naar urine

Zal niet snel dit hotel weer boeken. Verder een fijn weekend gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Goed hotel met vriendelijk personeel, goed eten.

Marijnissen,
6-3-2018

Nette, verzorgde kamer niet al groot. Elke dag werd goed schoongemaakt. Het meeste zit je toch in Disney. Het bad in de badkamer is te klein. Als je voor half 9 ochtends ging eten had je plek. Daarna is het aanschuiven. Het ontbijt en avondeten was goed. Warm eten en ruime keuze en de koks kwamen telkens kijken om aan te vullen. Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam en spreken Engels. Je hoeft ook niet lang te wachten op een shuttlebus elk kwartier rijd er wel een. Gewoon een goed hotel. Je moet geen luxe verwachten.

Gereisd alleenreizend in februari 2018

goed simpel hotel voor disneyland

yvonne brugman-kelle,
29-1-2018

prima hotel voor verblijf in buurt van disneyland.geen grote luxe ,wel netjes onderhouden,kamers niet zo heel groot ,maar prima om te slapen ,max van kamers is met 4 personen of 2 personen ,wij hadden 4 persoons kamer met groot bed en stapelbed,bedden waren prima met t slapen ,bovenste bed van stapelbed is echt voor wat lichter iemand.wordt netjes schoongemaakt zelfs bij verblijf van 2 of 3 dagen .ontbijt erbij in dit is prima ,nadeel is dat je misschien even moet wachten totdat tafeltje vrij komt ,schutle bus gaat elke paar minuten is gratis ,drinken en eten zijn wel wat prijzig ,met beetje zoeken gaat t wel .wel een aanrader dit hotel is namelijk tegen over de andere hotels niet zo duur in reservering

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Aanrader

Claudia,
14-1-2018

Park zelf is super, meer dan genoeg te doen. Hotel is prima, gratis ontbijt. Prijzen van het eten, in het hotel, waren redelijk hoog in vergelijk met wat je kreeg.

Gereisd met vrienden in september 2016

Goed en schoon!

Björn,
6-1-2018

Heel mooi en schoon hotel. De mensen die hier een extreem laag punt geven wonen in een paleis denk. Wij zijn al best veel luxe hotels gewend maar dit is echt gewoon goed!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.