Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris

KinderhotelWeer vandaag21°8°
Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Disneyland Resort Paris voor je op een rij gezet:

559 reviews over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in het Nederlands

Goed hotel met vriendelijk personeel, goed eten.

Marijnissen, 6-3-2018

Nette, verzorgde kamer niet al groot. Elke dag werd goed schoongemaakt. Het meeste zit je toch in Disney. Het bad in de badkamer is te klein. Als je voor half 9 ochtends ging eten had je plek. Daarna is het aanschuiven. Het ontbijt en avondeten was goed. Warm eten en ruime keuze en de koks kwamen telkens kijken om aan te vullen. Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam en spreken Engels. Je hoeft ook niet lang te wachten op een shuttlebus elk kwartier rijd er wel een. Gewoon een goed hotel. Je moet geen luxe verwachten.

goed simpel hotel voor disneyland

yvonne brugman-kelle, 29-1-2018

prima hotel voor verblijf in buurt van disneyland.geen grote luxe ,wel netjes onderhouden,kamers niet zo heel groot ,maar prima om te slapen ,max van kamers is met 4 personen of 2 personen ,wij hadden 4 persoons kamer met groot bed en stapelbed,bedden waren prima met t slapen ,bovenste bed van stapelbed is echt voor wat lichter iemand.wordt netjes schoongemaakt zelfs bij verblijf van 2 of 3 dagen .ontbijt erbij in dit is prima ,nadeel is dat je misschien even moet wachten totdat tafeltje vrij komt ,schutle bus gaat elke paar minuten is gratis ,drinken en eten zijn wel wat prijzig ,met beetje zoeken gaat t wel .wel een aanrader dit hotel is namelijk tegen over de andere hotels niet zo duur in reservering

Aanrader

Claudia, 14-1-2018

Park zelf is super, meer dan genoeg te doen. Hotel is prima, gratis ontbijt. Prijzen van het eten, in het hotel, waren redelijk hoog in vergelijk met wat je kreeg.

Goed en schoon!

Björn, 6-1-2018

Heel mooi en schoon hotel. De mensen die hier een extreem laag punt geven wonen in een paleis denk. Wij zijn al best veel luxe hotels gewend maar dit is echt gewoon goed!

Ouwe bagger

M linders, 30-12-2017

Oud hotel. Kleine kamers. Schimmel op de kamer. Douche kapot. Lawaaierig. Je moet naar buiten om te gaan eten. Kom je na 09.00 uur dan sta je in de rij.

Prima

Mira, 26-12-2017

Prima hotel. Tegenstrijdige recenies gelezen dus ging er zonder verwachting heen. We konden in de ochtend al inchecken, zo gebeurd. Kamer schoon en netjes. Ontbijt veel keus en er liep continu personeel om alles schoon te houden en eten bij te vullen.

Pendelbus op zich een goede dienst en snel maar terug van het park naar het hotel dramatisch, als sardientjes in blik zo druk en duwen om de bus in te komen. Volgende keer wel weer gewoon een Disneyhotel voor het gemak.

Slecht en vies

Jacqueline, 25-12-2017

Echt heel slecht snap niet dat dit een disney hotel is . Met 4 personen een kamer met stapelbed ( werd niets over vermeld bij de boeking ) heel veel schimmerl op de kamer . Lamp kon niet uit ..alleen als je het kaartje eruit haalde. Alles oud / kapot en vies. Ontbijt was redelijk. Je moet buiten in een rij staan om te kunnen gaan ontbijten.

Echt voor ons nooit meer

Nooit meer

Fam. Strous, 15-12-2017

Wat een slecht hotel. Natuurlijk betaal je niet al te veel hiervoor en is het geen sterren hotel maar dan verwacht ik evengoed iets beters dan dit. Plafond van de badkamer zat vol met schimmel. Ontbijt was te smerig. En daarnaast mag het personeel van de receptie wel iets vriendelijker zijn. Je krijgt tussen neus en lippen je pasje in je handen geduwd zonder verdere informatie. En bij het uitchecken was de enige vraag: wat was je kamernummer en tot ziens. Voor mij nooit meer

net hotel

annemarie, 20-10-2017

Zeer vriendelijk personeel een goed hotel nette kamers goed ontbijt

Lang wachten voor ontbijt

Isabelle promper, 16-8-2017

Prima hotel. We zijn met 4 vriendinnen en hebben een kamer die groot genoeg is!

Het enige dat jammer is, is dat je een half uur moet wachten voor je ontbijt dat vervolgens niet te eten is.

Daarbij sta je ook in een heerlijke stanklucht van de put die onder je ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris scoort een 7.12 uit 10 op basis van 564 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: