Hotel Explorers

245 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Verouderd hotel

Tompoesje
9-1-2015

Bij binnenkomst goed geholpen, service goed. Kamer prima. Shuttle naar Eurodisney goed geregeld en is inclusief. Het eten, zowel ontbijt als diner in buffetvorm, is eenvoudig maar voedzaam. Wifi is gratis en werkt prima. Kamer schoon en douchen in bad.

Gereisd met partner in november 2014

gezellig hotel en kindvriendelijk

saskia
6-1-2015

de kamers waren proper, spijtig dat de waterkoker niet werkte.

het ontbijt was voldoende uitgebreid.

leuk hotel en aangename sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Zeker nooit meer!

Bep
2-1-2015

Wat n troosteloos gebeuren! Typisch n slechte Franse poging om iets van Disney mee te pikken. Maar t was sfeerloos tot en met de kerstboom toe. Alles is om 23.00 uur dicht. Zelfs de automaten voor n frisdranken of snacks doen t niet en dat tijdens de feestdagen...de kamer zelf was zeer matig. Ook nog boven de spoelkeuken met uitzicht op de afvalcontainers. De "badkamer" met tig hulpstukken en verhoogd toilet was leuk voor oma maar die hadden we helaas niet bij ons.

Gereisd met vrienden in december 2014

Niet meer!

Timmer
27-12-2014

Hier verblijft tijdens de kerstdagen.verplicht kerstdiners.a85euro p.p

Denk dat we met zijn 5 en nog niet voor 85euro hebben gegeten!

Buiten een enge kerstman en ballonenblazer was er totaal geen kerstsfeer.

Alles draait om zoveel mogelijk geld te verdienen wat niet te goede komt van je service naar de bezoekers.toe.kan niet begrijpen dat het park verlies draait,gemiddeld 12euro voor de menu's .eten in de restaurant s kost een fortuin.21 euro voor een hamburger.jaja.ach je doet het voor kinderen!!!!

Ons niet meer gezien daar.

Zal wel aan ons liggen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Goeie prijs/kwaliteit

Els
1-12-2014

Wij zijn met onze 2 kinderen naar dit hotel gekomen na een dagje Disneyland. Het hotel is goed gelegen en je bent met een pendelbus binnen 10 min in het park. Het onthaal was niet zo aangenaam, er was iets mis met onze kaart waardoor we heel lang moesten wachten (met 2 zeurende kinderen). De kamer was vernieuwd en in een piratenthema, supertof, de badkamer was redelijk klein en de wc was apart. De kinderen sliepen in een stapelbed. 's Nachts kon je de buren lawaai horen maken dus het is niet zo goed geïsoleerd. Het ontbijt was lekker, er was veel keuze maar je moet wel bijbetalen voor eieren en spek. Het was ontzettend druk aan het ontbijt en we moesten even wachten voor een plaatsje. We hebben er ook pizza gegeten en die was heel lekker, zeker een aanrader! Al bij al een goed hotel en een goed alternatief voor de dure disneyhotels.

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

Drie sterren prijs/kwaliteit

Paul D.
21-9-2014

Voor een drie sterren hotel is de prijs en kwaliteit in evenwicht.

De kamers voldoen goed om een paar nachten te verblijven.

Het personeel is dievers die ene heeft wel service hoog staan de ander heeft er nooit van gehoord. En wat bekend is in Frankrijk men verdomd het om Engels, Duits cq Spaans te praten.

Het zwembad met kleine kinderen is top.

Het eten dat is net wat men wil en wat wil je ervoor betalen. Ik het Park kan ook gegeten worden.

Het buffet voor 24,00 pp is aanwezig wij hebben maar 1 keer gebruik van gemaakt. voor 28,00 euro pp eet men beter op het park.

Het ontbijt voor elk wat wils. Voor ei/spek moet bijbetaald worden.

Mijn conclusie goed hotel als men een paar dagen naar het park wil.

Wij waren er met 6 volwassen en twee kleine kinderen

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

fantastisch hotel...volgend jaar weer erheen

dhr R.Hoekstra
21-9-2014

mooie accommodatie, niet ver van disneyparken...je bent in 10 minuten van hotel in park....service is perfect...aanrader...we gaan volgend jaar zeker terug!!

Gereisd met vrienden in september 2014

Top hotel! Volgende keer weer!

Kevin van Broekhoven
17-7-2014

Explorers is een prima hotel. Het ontbijt is niet extreem uitgebreid maar gewoon prima. De standaard kamers zijn niet extreem groot maar dat is geen probleem is je bijvoorbeeld tot Disney Dreams in het park blijft en pas rond 00:00 in je kamer bent. De kamers zijn schoon en zijn van alle gemakken voorzien.

Van het hotel wordt je naar de parken gebracht met een gratis shuttle bus. De bussen rijden af en aan en we hebben nooit langer als 3 minuten moeten wachten op de bus.

De volgende keer gaan we zeker weer naar dit hotel. De officiële Disney hotels zijn veel duurder en bij dit hotel heb je ene veen sfeer. Sfeer voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in juli 2014

nooit meer, zeer vies en vuil

a.bronk
12-7-2014

Een bijzonder vies en vuil hotel.

Het tapijt in de gang zit vol vuil en viezigheid.

Het eten was zeer slecht,keuze was er nauwelijks.

Als ik dit geweten had was ik er nooit heen gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prima hotel

Jos van Voorden
26-5-2014

Prima hotel, leuke entree en rustig gelegen vlakbij het Disney park. Goede kamer, schoon, vriendelijk personeel en wat fijn is het toilet apart van de badkamer. Ik las veel klachten in ander reviews over het niet zo uitgebreide ontbijt maar ik vraag me af hoe ze dan thuis eten. Voor de 3 nachten en ontbijt dat wij er waren was er variatie genoeg. Goede verbinding via de shuttlebus met Disneyland.Voor de kids ook nog een leuk zwembad met piratenschip. Hotel is wel een beetje gehorig maar aangezien veel klandizie bestaat uit enthousiaste jonge kinderen en jeugd vond ik het meevallen. Wij hebben in ieder geval goed geslapen. Centraal in het hotel is er prima Wifi. Op de kamer was de verbinding wat minder en viel hij weg. Kan dit hotel met een prima kwaliteit en prijs verhouding aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.