Hotel Explorers

245 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Leuk maar gedateerd

Swart
8-3-2016

Het is een leuk hotel, vooral voor kinderen. Geweldig zwembad met glijbanen en piratenschip, en ook leuke speelvoorzieningen in de grote, vrolijke hal. Ontbijt is op zich goed, pluspunt is vers fruit, wel jammer dat er geen bruin brood is. En jammer dat er geen (Disney) karakters langskwamen.

De kamers en gangen zijn duidelijk aan een opknapbeurt toe. Een paar haakjes voor jassen aan de kast of de muur zou niet overbodig zijn. Toen wij er waren regende het veel en was er veel lekkage op de gang op de bovenverdieping. Het half ingestorte plafond is een dag zo blijven liggen, dit was gevaarlijk en onhygienisch. In het toilet op onze kamer waren kotsresten van een voorganger niet goed schoongemaakt en in de lakens op het bed zaten vlekken. Dit geeft al met al geen fris gevoel. De kamers zijn op zich niet erg gehorig maar de zware deuren slaan wel hard dicht. Verder schreeuwende Franse en Engelse kinderen, maar daar kan het hotel niets aan doen. Bus van en naar Disneyland is ideaal. Leuk klein Disneywinkeltje in hotel. Naast gelegen Dreamcastle hotel biedt meer kwaliteit voor hetzelfde geld (heeft alleen een minder leuk zwembad).

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Fantastisch!

Fam. de Vries
17-1-2016

Groot hotel met een heel mooi zwembad met glijbaan en piratenschip voor de kinderen. Voor het zwembad kun je koffie drinken of iets eten met het zicht op het zwembad. Tevens is er naast het zwembad een ballenbak en een speelschip. Eten was goed, maar wel elke dag hetzelfde. Kamers waren prima. Speels ingericht en bedden slapen goed.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Het blijft een fijn hotel.

patrick
25-11-2015

Dit hotel blijft een fijn hotel met goede service.

De kamer is schoon en is ruim. Het ontbijt is uitgebreid genoeg voor een goede start van de dag. Het zwembad is lekker na een dagje Disney.

Gereisd met oudere kinderen in november 2015

D-reizen

Beter dan de disney-hotels!

Cowabunga
10-11-2015

Wij maakten gebruik van dit hotel als doorreis-hotel naar Disney. Aankomst op een zondagavond om vervolgens de volgende morgen in te checken in een Disney Hotel (Cheyenne). Mijn algemene indruk is dat dit hotel van een betere kwaliteit is als het Disney Hotel Cheyenne. Minpunt is wel dat je telkens de pendelbus moet nemen naar het park. Verder zijn de kamers beter, het ontbijt is beter, er is een superleuk zwembad, ... Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Leuk hotel

Sylvia
17-10-2015

Leuk hotel met zwembad waarbij de piratenboot niet heel de dag geopend was. We hadden een mooie kamer en zaten centraal en hadden geen last van geluidsoverlast.

Het ontbijt was massaal maar goed, iedereen wil natuurlijk ook weer op tijd naar Eurodisney.

We hebben ook een keer gebruik gemaakt van de happy hour bij de bar en van het bufetrestaurant wat redelijk was. Dit omdat er ook frisdrank bij inbegrepen was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

dit nooit meer

ron
20-7-2015

1 grote commerciële bende

betalen voor zwembroeken omdat de regels "speedo" zwembroek is

Betalen voor handdoeken

Biertje 7 euro colaatje 5 euro

En vergeet niet iets af te rekenen want je wordt op de dag van vertrek om 7 uur s'morgens uit je bed gebeld dat er een boodschap is...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Afgelopen weekend hebben wij 2 nachten geslapen in Hotel Explorers bij Disneyland Parijs. We boekten een 4 persoons crew room met 4 volwassenen. Tot onze verrassing kregen we een pas gerenoveerde kamer in piraten stijl, wat echt super leuk is als je met kinderen bent. Bedden sliepen prima, douche en wc zijn van elkaar gescheiden wat erg prettig is. Ontbijt was goed, we konden kiezen uit pistoletjes, croissants, choco broodjes, krentenbrood, brioche brood, cake & brood (wat je kon toasten). Als beleg kon je kiezen uit jam, chocopasta, kalkoenfilet, ham, blokjes kaas en boter. Ook was er cornflakes, fruit, salade en verschillende soorten Danoontje. Neem ook je zwemkleding mee, want er zit een leuk zwembad bij dit hotel. Kortom wij hebben een heel fijn weekend beleefd in Hotel Explorers en zouden zeker nog een keer terug willen naar dit hotel!

Gereisd met vrienden in maart 2015

Prima kindvriendelijk hotel! Wel gehorig.

kgmbakker
2-3-2015

5 nachten verbleven met 4 volwassenen en 5 kids. Hotel is groot en zeer gehorig maar dat komt echt door ouders die hun kinderen tot laat in de avond over de gangen laten gillen en rennen. Dit gaf voor ons wel ergernis! Evenals het brandalarm wat afgaat als je te heet doucht. Wij hadden halfpension wat voor Franse begrippen heel goed te doen was. Het eten zou wat warmer kunnen maar was voor ieder wat wils, saladebuffet, vlees, vis, pasta, taartjes. Softdrinks waren bij het diner inbegrepen. Nooit lang hoeven wachten op plek in het restaurant. Kamers waren ruim en (redelijk) schoon, erg fijn dat er een afgesloten kamer is met nog een stapelbed en eigen tv. Zwembad is echt heel leuk evenals de 6D bioscoop dit moet je gedaan hebben. Personeel heel vriendelijk. Shuttlebus naar Eurodisney is heel goed geregeld rijd af en aan. Wij hebben de auto de hele week niet gebruikt. Ook leuk om met de trein en metro naar Parijs te gaan ca. 45 minuten reistijd. Kortom voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2015

leuk hotel

ajc.broeren
19-2-2015

4 Dagen in eurodisney geweest en geslapen in dit hotel. Met 2 familiekamers is het ons goed bevallen. Gerenoveerde kamers met tv en waterkoker. Groot bed en stapelbed. Wc en douche apart. Wel gehorig hotel maar als de ouders nu eens rekening hielden dat er nog meer mensen zijn dan alleen hun, was het beter geweest. Wie laat nu zijn kinderen om 0.00 nog over de gangen rennen en gillen. Ingecheckt door vriendelijk personeel. Goed ontbijt in buffetvorm, alleen voor gebakken spek en eieren moest je betalen. Zwembad super leuk voor de kids. Er was wel veel jeugd en die klaagde dat iedereen ziek was. Nou niks van gemerkt hoor. Half nederland is grieperig, zal daar wel aan liggen. Kom zeker terug.

Gereisd met vrienden in februari 2015

één keer maar nooit meer!

Ann Van Den Brouck
19-1-2015

onvoldoende onderhouden hotel, vuile tapijten aan de inkom en in de gangen, op de kamer was het wel netjes onderhouden. heel kleine kamer, slechte en heel kleine bedden, dunne matrassen, kleine badkamer. onvriendelijk personeel. Ontbijtbuffet heel weinig keuze, indien je eitjes wou, moest dit bijbetaald worden, ook moeten bijbetalen om TV te kijken op de kamer! Ongehoord! dit werd nergens vermeld! ook mocht je niet in zwemshort in veel te kleine zwembad maar zwembroek, dus dat ook nog eens mogen bijkopen, bijbetalen voor zwemhanddoeken,.. avondbuffet stelde ook zeer weinig voor en dranken bij te betalen. dranken duur! wel leuke glijbanen in zwembad.hotel gaf slordige indruk.ons zien ze daar nooit meer weer!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.