Hotel Explorers

KinderhotelWeer vandaag15°1°
Hotel Explorers
6,3

30 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Prima hotel voor een paar dagen

Richard
26-10-2013

Wij zijn met 9 personen naar Disneyland geweest en hebben in dit hotel overnacht en ontbeten. Kamers zijn prima, alleen bij ons stonden er geen stoelen. Geen probleem als je in het park bent, maar om bij thuiskoms met z'n allen op bed te gaan liggen? Ontbijt was goed. Mensen worden begeleidt naar de schone tafel. Iedere dag met de pendelbus is ook makkelijk. Tevens een redelijk zwembad aanwezig voor de kids. Tot 's avonds laat geopend. Drankjes aan de bar drinken kost een aardige duit (6,50 voor een biertje). Iedere dag schone handdoeken en bedje opgemaakt. We hadden 2 x 4 persoonskamer met daar tussen in een extra kamer met 2 bedden. Allemaal verbonden met elkaar door tussendeuren welke wij gewoon open hebben laten zetten. Nette ontvangst bij de receptie. TV en telefoon in de kamer.

Gereisd anders in oktober 2013
2007

Wij waren er van 17 tm 20 mei en hadden een 10-persoonskamer, super leuk en keurig verzorgd, mooi zwembad, ontbijt was prima, goed verzorgd en meer dan voldoende keus,

ligging goed, met de bus (elke 10 min) naar Disney, echt een leuk hotel om volgende keer weer naartoe te gaan

Gereisd anders in juni 2007

fam

Fam Van den Kerchove
3-6-2007

fam.VdK: mei 2007.een héél goed alternatief voor de hotels in de parken, het in en uitboeken ging vlot, het hotel heeft een leuk zwembad met een grote glijbaan, de kamers zijn proper, niets op aan te merken, het ontbeid is uitgebreid en voldoet uitstekend, het is er ook leuk wandelen, het perosneel is meertalig en behulpzaan, s'avonds kan je er pizza's bestellen, er rijden om de 10 à 15 min. bussen van en naar het pretpark (+-10 min) die je dan afzetten dicht bij de ingang van het park, je wagen kan op de parking v/h hotel blijven! nog een tip? breng zelf je frisdrank mee, in het park betaal je er 3 euro voor!!!!! dit hotel is een aanrader, zeker doen

Gereisd anders in juni 2007

D-reizen

Leuk hotel, ook voor kinderen! Erg mooi gelegen aan een en

Fam. met jonge kinderen uit Nijverdal
17-5-2007

Leuk hotel, ook voor kinderen! Erg mooi gelegen aan een meertje. Snelle verbinding naar Disneyland! Wij vonden het ontbijt wél goed. Veel keuze uit broodjes en die blokjes ham en kaas, dat zal daar zo wel horen. Verder allerlei toetjes en veel keuze uit drinken bij je ontbijt.Tip: Als je rond 8 uur gaat ontbijten is er plek genoeg en geen wachttijd! Kamer is netjes (6 persoons kamer) en heerlijke bedden. Incheck en uitcheck lekker snel.

Kortom: een aanrader.

Gereisd anders in mei 2007

Hotelkamer schoon en ruim genoeg, badkamer prima. Zwembad koud, vies en zonder badmeester. Ontbijt karig.

Als je meer uit dan thuis bent is het prima.

Gereisd anders in mei 2007

mooi hotel, ruime propere kamers

marianne
6-4-2007

mooi hotel, ruime propere kamers.mooi en leuk zwembad met grote piratenboot die uitkomt in restaurant.super voor kinderen..ook een binnenspeeltuin.nu nieuwe buffetformule voor diner..eenvoudig maar lekker..buitn het karige en zeer drukke ontbijt, een aanrader

Gereisd anders in april 2007

Voor de kinderen was het prima

Jeannet
2-1-2007

Voor de kinderen was het prima. Het eten was er echter ronduit slecht (taai vlees, slechte bediening). Diner dus niet in het hotel, maar op het Euro Disney park bijvoorbeeld.

Wij vonden het ontbijt niet goed. Als beleg had je jam/chocoladepasta/blokjes (!!!!) kaas en blokjes schouder/achterham. In Frankrijk kun je toch wel een wat betere (rauwe) ham verwachten.

Zwembad was prima en de kids hebben leuk kunnen spelen in het hotel. Disneyland is ook snel bereikt met de shuttlebus.

Bij een volgend bezoek aan Disneyland Parijs zullen wij niet weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd anders in januari 2007
2006

wij hadden een kamer met 5 personen inclusief een kindje van bijna 2, was erg aan de krappe kant, maar voor 1 nacht was het prima, ontbijt was genoeg keus.

jammer dat het zwembad dicht was, maar verder was het oke, alleen toen we net gingen inchecken kwam het dak naar beneden voor de hoofdingang.

Gereisd anders in november 2006

Het weekend van 17/11-19/11 in Explorers Hotel verbleven.In één woord super. Het ontbijt is goed, de kamers zijn netjes en de faciliteiten (bijv: zwembad) zijn goed. Wij hebben een jaarpas vandaar dit hotel geboekt, maar zeker ook de moeite waard i.p.v. een Disneyhotel. Naar mijn mening beter dan de "goede" hotels Santa Fé en Cheyenne, maar dit is natuurlijk persoonlijk.Tip: reserveer vroegtijdig voor diner!

Gereisd anders in november 2006

Goed hotel

Charlotte en Dennis
29-10-2006

Goed hotel. Kamers netjes ingericht en voldoende ruimte. Handig een waterkoker en bekers op de kamer.

Ontbijd was heel goed. Genoeg keus en voorradig. Zag er allemaal erg schoon uit. Zwembad is niet groot maar wel een leuke en snelle glijbaan erbij.

Meerdere restaurants aanwezig en eten kan ook mee worden genomen naar de kamer.

Pendelbus ideaal naar de Disneyparken.

Kortom een leuk hotel

Gereisd anders in oktober 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.