Hotel Explorers

29 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Prima hotel

Sandra,
3-1-2019

Prima hotel, mijn zoon had zijn telefoon op de hotelkamer laten liggen, in nl gebeld en ze hebben hem netjes en snel weer retour gestuurd TOP, nooit eerder meegemaakt dat ze de spullen daadwerkelijk vinden en opsturen! Eten daarin tegen viel erg tegen. Als je in de avond een drankje wilt sta je c.a 20 min in de rij (1 man pers achter de bar dit was 1e kerstdag en 2e kerstdag).

Bedden waren perfect, douche matig, toilet uit de camping 😂 personeel ( op een enkeling na) erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in december 2018

Nooit meer !

Rebecca,
23-3-2018

Met Kerst hier verbleven.

Bij aankomst moesten we een uur wachten totdat we de kamer binnenmochten !

Hotel zelf is erg leuk voor de kinderen .

Zwembad is verplicht om als man zijnde een speedo aan te doen , die daar ook te koop is.

Kamers zijn simpel , wel schoon , warm en knus.

Helaas waren de muren echt heel gehorig . Mensen die na 12 uur snachts hard lopen te gillen en rennen in de gang !

Ontbijt moet je vroeg bij zijn , anders sta je in een erg lange rij.Ontbijt was er erg weinig keus en wat ik echt belachelijk vondt is dat je voor je ei moest betalen , en dat terwijl wij inclusief ontbijt hadden. Bussen richting Disney die om ee kwartier kwamen in 1 woord CHAOS!

Ik had me zoontje bij me in de buggy en het was zo druk in de bus dat we helemaal volgepropt zaten . Verschrikkelijk!

Al met al , zou hier zeker niet nog een keer heen gaan .

Gereisd met vrienden in december 2017

Goed hotel met een vies randje...

Liset,
26-11-2017

Het hotel zelf is een super leuk hotel!

Erg leuke uitraling met alle delen van een schip dat overal terug komt. Leuk zwembad voor als je hier gebruik van wilt maken met een piratenschip.

Wij hadden een 10 persoonskamer, dit waren 2 4persoonskamers met tussendeur waar nog een stapel bed stond.

Super dus als je met een groep bent!

Ook erg fijn, er waren 2 badkamers en 2 toiletten.

Het ontbijt was goed, niet bijzonder.

Er waren kleine pistoletjes, croissantjes, chocolade broodjes, toast, verschillende zoet en hard beleg.

Vers fruit, yoghurt.

Wat alleen erg tegen viel is de hygiëne in het hotel.

Ik heb zelden een hotel gezien waar het zo vies was.

Bedden waren prima, maar de badkamer, deuren van zowel badkamer als toilet, douchgordijn. Alles was smerig met hele vieze vlekken. Pak dat even goed aan is mijn tip!!

Ook bij dit aangesloten Disney hotel rijden er shuttle bussen van en naar de Disney Parken!

Gereisd met vrienden in november 2017

D-reizen

Kamers prima, eten absoluut niet doen!

Gerard
14-5-2016

Kamers voldoen. Ontbijt, karige keuze en als je een ei wilt (gekookt of gebakken) moet je bijbetalen! 's avonds het buffet gedaan. Eten was koud, vlees was heel vet en ook hier karige keuze. Wel wordt de hoofdprijs gevraagd. Echt een enorme afknapper!

Gereisd met vrienden in april 2016

Afgelopen weekend hebben wij 2 nachten geslapen in Hotel Explorers bij Disneyland Parijs. We boekten een 4 persoons crew room met 4 volwassenen. Tot onze verrassing kregen we een pas gerenoveerde kamer in piraten stijl, wat echt super leuk is als je met kinderen bent. Bedden sliepen prima, douche en wc zijn van elkaar gescheiden wat erg prettig is. Ontbijt was goed, we konden kiezen uit pistoletjes, croissants, choco broodjes, krentenbrood, brioche brood, cake & brood (wat je kon toasten). Als beleg kon je kiezen uit jam, chocopasta, kalkoenfilet, ham, blokjes kaas en boter. Ook was er cornflakes, fruit, salade en verschillende soorten Danoontje. Neem ook je zwemkleding mee, want er zit een leuk zwembad bij dit hotel. Kortom wij hebben een heel fijn weekend beleefd in Hotel Explorers en zouden zeker nog een keer terug willen naar dit hotel!

Gereisd met vrienden in maart 2015

Prima kindvriendelijk hotel! Wel gehorig.

kgmbakker
2-3-2015

5 nachten verbleven met 4 volwassenen en 5 kids. Hotel is groot en zeer gehorig maar dat komt echt door ouders die hun kinderen tot laat in de avond over de gangen laten gillen en rennen. Dit gaf voor ons wel ergernis! Evenals het brandalarm wat afgaat als je te heet doucht. Wij hadden halfpension wat voor Franse begrippen heel goed te doen was. Het eten zou wat warmer kunnen maar was voor ieder wat wils, saladebuffet, vlees, vis, pasta, taartjes. Softdrinks waren bij het diner inbegrepen. Nooit lang hoeven wachten op plek in het restaurant. Kamers waren ruim en (redelijk) schoon, erg fijn dat er een afgesloten kamer is met nog een stapelbed en eigen tv. Zwembad is echt heel leuk evenals de 6D bioscoop dit moet je gedaan hebben. Personeel heel vriendelijk. Shuttlebus naar Eurodisney is heel goed geregeld rijd af en aan. Wij hebben de auto de hele week niet gebruikt. Ook leuk om met de trein en metro naar Parijs te gaan ca. 45 minuten reistijd. Kortom voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2015

leuk hotel

ajc.broeren
19-2-2015

4 Dagen in eurodisney geweest en geslapen in dit hotel. Met 2 familiekamers is het ons goed bevallen. Gerenoveerde kamers met tv en waterkoker. Groot bed en stapelbed. Wc en douche apart. Wel gehorig hotel maar als de ouders nu eens rekening hielden dat er nog meer mensen zijn dan alleen hun, was het beter geweest. Wie laat nu zijn kinderen om 0.00 nog over de gangen rennen en gillen. Ingecheckt door vriendelijk personeel. Goed ontbijt in buffetvorm, alleen voor gebakken spek en eieren moest je betalen. Zwembad super leuk voor de kids. Er was wel veel jeugd en die klaagde dat iedereen ziek was. Nou niks van gemerkt hoor. Half nederland is grieperig, zal daar wel aan liggen. Kom zeker terug.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Zeker nooit meer!

Bep
2-1-2015

Wat n troosteloos gebeuren! Typisch n slechte Franse poging om iets van Disney mee te pikken. Maar t was sfeerloos tot en met de kerstboom toe. Alles is om 23.00 uur dicht. Zelfs de automaten voor n frisdranken of snacks doen t niet en dat tijdens de feestdagen...de kamer zelf was zeer matig. Ook nog boven de spoelkeuken met uitzicht op de afvalcontainers. De "badkamer" met tig hulpstukken en verhoogd toilet was leuk voor oma maar die hadden we helaas niet bij ons.

Gereisd met vrienden in december 2014

fantastisch hotel...volgend jaar weer erheen

dhr R.Hoekstra
21-9-2014

mooie accommodatie, niet ver van disneyparken...je bent in 10 minuten van hotel in park....service is perfect...aanrader...we gaan volgend jaar zeker terug!!

Gereisd met vrienden in september 2014

Top hotel! Volgende keer weer!

Kevin van Broekhoven
17-7-2014

Explorers is een prima hotel. Het ontbijt is niet extreem uitgebreid maar gewoon prima. De standaard kamers zijn niet extreem groot maar dat is geen probleem is je bijvoorbeeld tot Disney Dreams in het park blijft en pas rond 00:00 in je kamer bent. De kamers zijn schoon en zijn van alle gemakken voorzien.

Van het hotel wordt je naar de parken gebracht met een gratis shuttle bus. De bussen rijden af en aan en we hebben nooit langer als 3 minuten moeten wachten op de bus.

De volgende keer gaan we zeker weer naar dit hotel. De officiële Disney hotels zijn veel duurder en bij dit hotel heb je ene veen sfeer. Sfeer voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in juli 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.