Hotel Explorers

KinderhotelWeer vandaag13°2°
Hotel Explorers
6,2

114 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Bij aankomst denk je wauw, leuk hotel.

In de wandelgang op weg naar de kamer zie je al dat het hotel een opfrissingsbeurt nodig heeft. Kamer aantal gebreken maar valt al bij al mee voor een 3 sterren.

Zeer leuk zwembad. Neem wel zelf je handdoek mee. Deze van de kamer mag je niet meenemen en eentje huren kost 2 euro per handdoek!

Ontbijt ronduit schandalig. Iedereen loopt door mekaar. Geen controle! Tafels en vloer vol vuiligheid! Ze vegen een tafel af met een vuile handdoek en gooien alles op de grond voor je neus om plaats te maken. Dit heb ik nog nooit gezien! Voor een eitje moet je zelfs extra bijbetalen!

Ligging is goed! Een bus kan je ook naar het park brengen.

+ = zwembad, speeltuin, ligging

- = ontbijt, vuiligheid overal, onderhoudspersoneel!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Nooit meer

Van Zanten,
24-7-2018

Ligging prima en dichtbij Disneyland.

Mensen, kan maar 1 ding zeggen, ga hier NIET naar toe. Hier 1 nachtje geslapen voor €205....

Bij aankomst lang wachten bij receptie, 1 balie open, onvriendelijk personeel, voelden ons letterlijk een nummer.

Niet de kamer gekregen die wij al 3 kwart jaar ervoor hadden geboekt, kregen een kamer voor minder valide, kamer was in gerookt. Op verzoek een andere kamer maar ook nu kon het hotel niet de kamer geven waarvoor we BETAALD hadden, het hotel zat vol, waardoor we het nu moesten doen met een slaapbank.... Gangen naar kamers vies, lagen gebruikte wattenstaafjes en een tampon.... Niet te omschrijven gewoon. Algemene toiletten beneden vreselijk, volgens mij nooit schoongemaakt, wat een lucht....

Algemene ruimte vies, vet, ronduit goor, stinkende plakkende bende. We zijn 's avonds buiten de deur gaan eten.

Ontbijt zeer beperkt, niks warms te krijgen, tafels en vloeren vies en plakkerig en stonk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goed hotel, wel ontzettend duur. Voor de kinderen genoeg te doen, spelen in speeltuin of zwembad. Ga niet eten in het buffet restaurant, dit is erg duur en niet bijzonder.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Geweldig kinderhotel

Opa en Oma Boer,
5-8-2017

Kinder voorzieningen fantastisch. Kamer schoon en netjes, Service geweldig. Iedere medewerker was behulpzaam en vriendelijk.

Hebben 3 nachten doorgebracht. Iedere avond buffet in hotel, zeer goed. Ontbijtbuffet ook, alleen balen dat je 1 euro moet betalen voor een ei en voor een stukje bacon. Maar dat wisten we. Voor de prijs die we betaalden (560 euro voor 3 nachten) zou je dat inclusief kunnen maken!) desnoods met een voucher voor de veelvraten Haha). Verder een goede shuttle service naar Disneyland en station. Tip, voor de Eiffeltoren.....boek online als je niet 3 uur wilt wachten, alleen moet je dan wel een tijd opgeven..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig kinderen hebben het er nu nog over!

Jacqueline
15-1-2017

Geweldig hotel !

Oke het eten is slecht en duur maar er is een geweldige speelruimte, geweldig zwembad en de kinderen vinden het super !

Ontbijt is gewoon perfect netzoals de kamers hartstikke goed zijn.

Wij gaan alleen nog maar naar dit hotel. Inmiddels bijna 2 jaar terug maar dit jaar proberen we zeker terug te gaan omdat onze dochter het er nu nog over heeft.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Meten met twee maten

Waltmans
29-12-2016

Het personeel bij het zwembad meet met twee maten en is dan ook nog zeer arogant ze zeggen dat kinderen in een speedo moeten zwemen maar heb er meerdere keren mensen waargenomen met een zwemtenue aan na dit te hebben aangekaart wordt gezegd dat dit mag als de mensen van het zwembad dit goed vinden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

prijs/kwaliteit zeer goed

marleen
6-11-2016

hotel geboekt via touroperator voor 128 euro voor 1 nacht,2 volw,2 kinderen van 10 jaar incl ontbijt en zwembad. als je dit boekt bij euro disney bij kom je aan 714 euro incl 2 dagen park voor beide parken. ik begrijp de commentaren dat jullie dit dan duur vonden. hierbij heb ik nog 1 nacht seqoiua geboekt met 2 dagen park voor 420 euro, incl ontbijt en zwembad. wij hadden dus 2 nachten en 2 dagen park voor 135 euro pp

het water was lekker warm in het zwembad, er was geen volk bij het ontbijt (minpunt dat je voor een eitje moest bijbetalen, hebben we uiteraard niet gedaan, er was keuze genoeg; vers fruit, fruitsalade, chocobroodjes, croissant, stokbrood, flan en yoghurt individuele potjes, choco...

bedden zeer goede matrassen

geen frigo in kamer

aparte wc, niet in badkamer

kamers niet zo groot maar is enkel om te slapen toch??

geen redder in zwembad

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Super leuk voor kleine kinderen

Maaike
24-10-2016

Samen met mijn dochter van 5 jaar hier 3 nachten verbleven. Onze kamer was schoon en er is 2x schoongemaakt . Mijn dochter vond het zwembad helemaal top, elke dag gezwommen. Maar ook de binnenspeeltuin was voor haar helemaal leuk. Ontbijt is inderdaad erg karig maar was voor ons prima. Jammer dat je voor een gebakken ei moet betalen 2euro. Terwijl je 188 euro betaald per nacht!!!! Shuttlebus naar Disney is Top. Elk 10min rijd deze en binnen 10min ben je bij Disneyland. Vriendelijk personeel!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Nooit meer!

Stap
11-5-2016

Goed: thema piraten, aparte kamer met stapelbed

Slecht: Personeel niet vriendelijk, oud hotel, Erg gehorig, de speelboot in het zwembad was in de middag gewoon dicht, terwijl er veel kindjes waren, na vragen ging de boot nog niet open zonder reden waardoor veel kindjes erg teleurgesteld waren. Met lunchtijd is er niets te eten. Boven een bakkerijtje zullen we het maar noemen, die welgeteld totaal 5 croissantjes had voor een heel hotel, bijbetalen bij het ontbijtbuffet voor eieren. Bedden lagen als planken zo hard.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Leuk

Hanna
8-5-2016

Leuke hotel , zwembad leuk voor kleine kinderen.

Ontbijt Okee alleen jammer dat wij moeten appart betalen voor de eieren .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.