Hotel Explorers

KinderhotelWeer vandaag15°3°
Hotel Explorers
6,3

15 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Nooit meer op basis van ontbijt ervaringen,

Egbert,
23-3-2018

De ligging van het hotel t.o.v Disney. de bedden, redelijk tot goed ontbijt maar de ontbijtruimte is een compleet gekkenhuis! Wat een chaos met 100 den door elkaar lopende zoekende, zeer luidruchtige ontbijtgasten. Heb zoiets nog nooit meegemaakt. De gasten waren over het algemeen Engelsen. Een gemiddelde meubelboulevard met de kerst is rustiger!!! Personeel straalt moedeloosheid uit en breng je zo ook naar je tafel. Kortom je kan er goed slapen maar dan heb je het ook wel gehad En dan was dit nog het laagseizoen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Leuk hotel, vriendelijk personeel

Loentje73,
21-8-2017

Het Hotel is prima voor een paar dagen Disneyland Paris. Alleen het ontbijt is echt chaos. Ontbijt op zich is prima, maar veel te druk. Wij hebben de 2e dag ontbeten bij Brioche Doree, dit zit ook in het hotel en hier kun je veel rustiger zitten. De kamers waren ruim en schoon, alleen waren ze de 2 dag vergeten de bedden van de kinderen te verschonen. Pendeldienst van en naar het hotel terug was prima geregeld, omdat wij een rolstoelbus nodig hadden werd deze iedere keer speciaal en gratis voor ons geregeld bij de servicedesk. De toiletten in de centrale hal waren niet schoon en het stonk er naar poepluiers helaas. Dat buiten beschouwing gelaten is dit een goed alternatief dan al die dure Disneyland hotels. Tip: Boek hotel en tickets voor Disney apart, ben je veel goedkoper uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super leuk, netjes en verzorgd.

Saskia,
10-3-2017

Ligging, kamers, gastvrijheid goed. Minder goed keuze aan avond eten maar niet hinderlijk voor een paar dagen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Goed prijs-kwaliteit

Esther
10-12-2016

Ligt vlakbij het Disney gebied. Voordeel was ook dat je behalve shuttlevervoer ook gratis op de Disney parkeerplaats bij de parken mag staan, kost anders 20€/dag. Zeker als je s'avonds het vuurwerk wil zien is dit aan te raden omdat anders iedereen tegelijk met de shuttles terug wil naar het hotel. De kans bestaat dan dat je erg lang moet wachten. Dit was de eerste keer dat wij niet in een Disney hotel zaten. Toegeven, dat is leuker omdat je zo via Disney village naar de parken kan lopen. Je blijft dan steeds in de Disney sfeer. Aan de andere kant, dit was veel goedkoper en voldeed prima. Deze keer ook hotel en tickets los geboekt en niet via de officiële site. Scheelde honderden euro's. Verder met name voor kleine kinderen leuk hotel met mooi zwembad en speelgelegenheid. Vriendelijk personeel, schone kamer. Goede bedden.Wel paar vloertegeltjes los in de badkamer. Ontbijt s' morgens was gezien de betaalde prijs goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Prima hotel voor gezinnen

Susan Umans
20-10-2016

Het Explorers Hotel was voor ons een prima hotel als uitvalsbasis naar Disneyland en Parijs. Onze 4-persoonskamer was niet heel groot, maar we hadden 4 prima bedden en alle faciliteiten waren aanwezig. Het is een groot hotel met veel gasten, maar bij het ontbijt verliep dit prima. Ontbijt zelf was ook goed.

We hadden geboekt via touroperator voor een speciale prijs en bij het inchecken en betalen berekende de baliemedewerker teveel. Het hotel kwam hier zelf op terug en we kregen het teveel betaalde meteen contant terug.

Zwembad hebben we helaas niet geprobeerd, maar zag er goed uit. De prijzen van het eten in het restaurant waren redelijk hoog en het personeel daar maakt een gehaaste indruk. De gratis pendeldienst was prettig, maar op sommige tijden erg druk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Het blijft een fijn hotel.

patrick
25-11-2015

Dit hotel blijft een fijn hotel met goede service.

De kamer is schoon en is ruim. Het ontbijt is uitgebreid genoeg voor een goede start van de dag. Het zwembad is lekker na een dagje Disney.

Gereisd met oudere kinderen in november 2015

Leuk hotel

Sylvia
17-10-2015

Leuk hotel met zwembad waarbij de piratenboot niet heel de dag geopend was. We hadden een mooie kamer en zaten centraal en hadden geen last van geluidsoverlast.

Het ontbijt was massaal maar goed, iedereen wil natuurlijk ook weer op tijd naar Eurodisney.

We hebben ook een keer gebruik gemaakt van de happy hour bij de bar en van het bufetrestaurant wat redelijk was. Dit omdat er ook frisdrank bij inbegrepen was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Op het eerste zicht mooi hotel maar....

V.Filip
30-6-2012

We hadden een kamer geboekt voor vier personen en dit kregen we ook maar kamer naar kleine kant geen gordijnen enkel overgordijnen dus die moesten toe blijven want er passeren wat toeschouwer langs de bruggen voor de raam gelegen zijn .de ramen (zie foto)die zelfs niet open kunnen dus bij brand vogel voor de kat.Matras was doorgelegen u zag op het zicht de holle matras.(niet voor mensen met slechte rug)Avond buffet 23 euro a volonte met lauwe friet,lauwe nuggets,en koude uitgedroogde visfingers (deze haalden geen 30 graden)en een soort stoofvlees zonder saus en om niet te vergeten was er ook penne met tomatensaus.(dus slechte frituur)Ontbijt enkel croisants,chocoladekoeken en broodjes(goed) met als beleg blokken vleesworst en blokken emmentaler,confituur en choco.Ook niet te vergeten yoghurt dat op alle tafels bleef staan.(slecht)Het zwembad zag er wel redelijk uit.Drank vrij duur.bussen naar park doen de vier hotels aan en werken goed.algemene netheid viel ook goed mee.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Prima overnachtingshotel.

Elles
12-5-2011

Slaapkamer had voldoende ruimte, 2 kamers voor totaal 6 personen. Tweepersoonsbed, 2 eenpersoonsbedden en in andere kamer stapelbed. Toilet apart van badkamer. Personeel aan receptie vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt is waardeloos. Weinig keus en als je wat later gaat eten is/wordt er niets meer aangevuld. Ook de pizzalucht van de pizzeria beneden hangt door het hele hotel, wij hadden een kamer op de 6e etage maar roken het zelfs daar. Zwembad is klein en daaroor erg druk, maar blijft wel lang open.

Zoals anderen al aangaven, vergelijk goed de prijzen met Vienna Dreamcastle en Magic Circus. Deze naastgelegen hotels zijn beter maar prijzen varieren nogal. Deze keer hadden wij voor Explorers gekozen omdat deze nu aanzienijk goedkoper was maar in andere periodes zijn Dreamcastle en Magic Circus goedkoper of maar ietsje duurder en dan zou toch mijn voorkeur daar naar uitgaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Nooit meer!

Familie de Jong.
27-12-2010

Vandaag terug gekomen uit dit hotel.

Voor de kinderen fantastisch,het zwembad en de speel/klimhoek,maar dan houd het ook direct op.

Keiharde bedden.

Maar het ergste was het ontbijt en dinerbuffet,zo ontzettend slecht.

Alles vet,rauw,en zonder smaak.

Vieze kaas,vieze ham,chocoladewater ipv chocolademelk,en wij gaan altijd allinn naar het buitenland,zijn echt heel wat gewend.

Ook vies bestek,plastic glazen bij het diner,kleine plastic borden.

Gillend naaaar huis!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.