Hotel Explorers

2008

netjes voor weinig.

leonie
18-11-2008

Wij zijn van 15 nov.t/m 17 nov. geweest.

Op zich vind ik het een erg leuk hotel.Van buiten straalt hij weinig uit.Maar van binnen is hij erg gezellig.Vooral voor kinderen is het een erg leuk hotel.Mooi zwembad met glijbanen en een leuke binnenspeel paradijs.

Het eten vind ik echter een stuk minder.Het is precies zoals meerdere mensen schrijven.Je krijgt bij je ontbijt een croissant,een hard broodje en een zoet broodje.Gewoon brood hebben ze er niet,en beleg kennen ze al helemaal niet.Blokjes kaas kan je krijgen.Voor een gebakken ei moet je 6 euro betalen.Wel is er genoeg vers fruit.

Dus mensen als je een goed ontbijt wilt,kun je beter meer betalen en het Dreamcastle boeken.

Want vol kom je zeker niet te zitten van zo`n flut ontbijtje!

De kamers zijn netjes.Dus verder een prima hotel buiten het ontbijt om!

Gereisd familie in november 2008

redelijk hotel

Talitha
13-11-2008

twee overnachtingen in dit hotel gehad. Kamer was in orde, ontbijt voldoende. Jammer van de lange rij bij het ontbijt. Shutle service erg goed. Hotel heeft weinig sfeer.

Gereisd familie in november 2008

goed hotel voor een redelijke prijs

Anita
28-10-2008

Gezellig familie hotel. Bij het ontbijt wel druk, maar als je iets vroeger of wat later gaat, niks aan de hand. brood croissants e.d. voldoende. Veelparkeerruimte en goede verbinding met eurodisney (shuttlebus)

Kamers goed en badkamer en toilet ook. Kortom, goed hotel voor een redelijke prijs. Zou hier zo weer naartoe gaan.

goed hotel

ronald
20-10-2008

Het is een goed hotel voor de 2 nachten dat we er geweest zijn.

Ontbijt is simpel maar goed, geen vleeswaren en eieren. maar genoeg verse broodjes.

Wel vroeg gaan ontbijten anders kan je wachten.

Zwembad was leuk voor de kinderen maar wij vonden het water te koud en er zat veel gloor in.

Pendelbus goed te doen maar zit wel propvol.

Al met al een een goed verblijf voor naar disney.

het was goed zo.

h.t.willemsen
18-10-2008

aangepaste kamer was de douche een flopper

er was wat achterstallig onderhoud,verder wel tevreden over het hotel.

prima hotel

sinie v d berg
15-10-2008

wij hadden de crew-room (10 pers). Voldoende kastruimte,2toiletten,2badkamers,echt oke.alles netjes schoon. ontbijt was goed en voldoende.

goed hotel behalve ontbijt

Rob
13-10-2008

Hotel was prima, kamers waren schoon. Ontbijt stelt geen niks voor. zelfs de blokjes ham waren er niet meer.

Dus mocht je heen gaan neem zelf bv hagelsslag mee. Jam lager wel en chocolade pasta maar ja daar moet je van houden.

De verbinding naar disney is geweldig om de 15 min gaat er een shuttle bus en je zit er binnen 5 minuten. Ook terug van disney naar hotel gaat uitstekend.

Disney was geweldig wij waren buiten het seizoen om dus wat rustiger. Disney was nu omgetoverd tot haloween en dat zag er heel mooi uit

Gereisd familie in oktober 2008

Prima ligging en leuk voor de kinderen

Rene de Jong
29-9-2008

Prima hotel. Personeel bij de balie vriendelijk, personeel in restaurant minder vriendeljik. Het ontbijt is oke maar lopend buffet is niet top......Vreetschuur.......Zwembad en andere ruimtes zijn prima en erg leuk voor de kinderen. Verbinding met Disney (5 min) en Metro naar Parijs is perfect. Ga hier zeker wel weer een keer naartoe maar eten doe ik er niet weer.

Gereisd familie in september 2008

Super

van den Berg
31-8-2008

Wij zijn eind april hier geweest in een 10 persoonskamer (2 vierpersoonskamer met een tussenkamer met stapelbed). De kamers waren goed, maar de tussenkamer mag wel eens opnieuw geverfd worden. Ontbijt was goed, we hadden altijd plek om te eten (ondanks onze grote groep). Kinderen hebben zich goed vermaakt in het speelpaleis, piratenschip en het zwembad. Dit was de 2de keer in dit hotel en het blijft onze favoriet. Vind hem beter dan de Disneyhotels zelf. Pendelbus was ook goed geregeld. Alleen laat op de avond was het nog wel eens een drama omdat er dan nog maar 1 bus rondreed. Dan was het heel lang wachten en de bus inproppen! Ging je gewoon vroeger weg, dan was er niks aan de hand en reden er genoeg bussen. Maar 1 bus per hotel is misschien toch wel een optie! Bij dit hotel kwam hij gelukkig als eerste, maar bij andere hotels bleven er regelmatig mensen staan omdat de bus echt propvol was! Maar dit hotel is echt een aanrader!

Gereisd familie in april 2008

simpel

marianne
4-8-2008

Simpel hotel, wel vlakbij disney en goede busverbinding via het hotel dus ga niet met de auto. Het hotel is niet schoon. Vroeg of laat in de ochtend, voldoende ontbijt met fruit, blokjes kaas, jam, verse witte broodjes en natte borden. Buiten het hotel is niets te doen. Zwembad is leuk en niet druk. Je kan handdoeken huren voor 2 euro per stuk. Geen buitenbad. Het lopend buffet 's avonds is erg lekker en natuurlijk goede wijn. Biertje kost 5,50 euro en een pint 7,50 euro, wijntje 3,80 euro. Geen ijskastje of airco op de kamer, wel een propellertje aan het plafond. Ga niet in het weekend naar disney.....hartstikke druk en enorme wachttijden. Je mag geen eten en drinken meenemen op het park. Je tas wordt bij aankomst gecontroleerd, pas daarna kan je kaartjes kopen. Mijn advies...huur een knus hotellletje in de buurt voor weinig en niet zo'n kollosaal hotel. Bij het disneypark is vervoer, parking, busvervoer en ondergrondse prima geregeld. Je stap voor de deur van disney uit. Succes!

Gereisd familie in augustus 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.