Hotel Explorers

10 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Heerlijk hotel

Tom,
27-3-2017

Perfect voor kinderen, zwembad beetje koud maar verder heel fijn! (Speedo verplicht kan je evt ook kopen in het hotel) aanrader is het restaurant captains library in het hotel goedkoop en lekker, andere restaurant leuk voor kinderen maar niet bijzonder en niet lekker. Ontbijt was top!!! Eieren moet je inderdaad voor betalen maar verder betaal je niet voor het ontbijt. Kamers waren ook prima hele fijne bedden en worden ook elke dag opgemaakt. Service was prima werden erg enthousiast en goed geholpen.Kluisjes voor de koffers zijn ook erg handig voor de laatste dag. Pendelbusje heel erg druk Helaas en afstand best ver om te lopen dus let goed op de tijden dat je naar Disney vertrekt en andersom. Fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in januari 2017

Verouderd hotel

Tompoesje
9-1-2015

Bij binnenkomst goed geholpen, service goed. Kamer prima. Shuttle naar Eurodisney goed geregeld en is inclusief. Het eten, zowel ontbijt als diner in buffetvorm, is eenvoudig maar voedzaam. Wifi is gratis en werkt prima. Kamer schoon en douchen in bad.

Gereisd met partner in november 2014

Nooit meer.

loretta_brouwer
28-12-2012

Na alle gelezen reactie op deze site, dacht ik van nou het zal echt wel meevallen. maar helaas. We kwamen in een kamer wat voor minder validen was, opzich niet echt een probleem, maar wel vervelend dat de badkamer daar helemaal op gebaseerd was. en schoon was het ook niet. We zeiden gelijk al van nou dan zijn we benieuwd naar het ontbijt, en ja hoor was niks, je kon kiezen uit geroosterde sneetje brood, of witte pistolets en croissants. En dan voor iets erop jam ( 2 smaken) en ham. Voor de rest wel weer veel keus aan crusli. Avond eten kregen we koud in het restaurant wat in het hotel zat, alleen het bord was opgewarmd, dus hoe langer je het liet liggen hoe warmer het eten uit eindelijk werd. Personeel onvriendelijk, werd niet gevraagd of je nog wat te drinken wou viel nog mee dat nadat ze de borden weg had gehaald niet gelijk de rekening werd neergelegd. Ligging is perfect voor de disney parken. zwembad zag er netjes uit dus voor kinderen zat te doen.

Gereisd met partner in december 2012

Prima hotel voor weekendje Disneyland

Rogier en Marieke
19-12-2009

Prima hotel voor weekendje Disneyland. Ook ontbijt was goed. Genoeg keuze uit broodjes, etc.. Kamers zijn netjes, schoon en ruim genoeg. Het hotel is niet heel erg luxe, maar dat mag je ook niet verwachten van een driesterren hotel. Zeker voor Disney, waarbij je je hotel eigenlijk alleen gebruikt om te slapen (de rest van de tijd ben je in het park) is dit hotel een aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

pima hotel voor een weekendje disneyland!

Brouwer
15-11-2009

We kwamen om 9 uur 's-ochtends aan en konden meteen onze kamer in. Het was deze dag niet al te druk, zeker niet op het park, geen wachtrijen! Ontbijt was goed, je moest een tijdstip reserveren om te ontbijten, genoeg keuze, alleen inderdaad geen plakjes kaas of vlees, maar wel fruit, cruesli etc. Ik snap niet dat mensen klagen over het ontbijt, vraag ik me af hoe ze thuis ontbijten. Kamer was ook netjes en schoon. bussen komen regelmatig, en je bent zo in het park! Voor de stelletjes is studio's park een aanrader, leuke achtbanen en shows.

Gereisd met partner in november 2009
2008

in het eten was niet veel keuze je kon kiezen uit jam of chocopasta of blokjes kaas als je een ei met spek wou moest je ervoor betalen, brood was croissant of pistolet maar die was keihard en dan kon je cornflak met melk nemen, dat was gewoon minder, voor de rest was het hotel perfect

Gereisd met partner in maart 2006

2007

Wij zijn van 30 november t/m 2 december hier gewees en we hadden er niets op aan te merken; prima service, goed eten, schone kamers.

Bij het ontbijt was het druk, maar niet storend (het is net wat je gewend bent). De blokjes kaas en ham waren ietwat onhandig voor beginners, maar het was er niet minder lekker om!

Prima hotel voor mensen met jonge kinderen en ook de bezorgservice van disney naar het hotel was geweldig; je gekochte spullen worden bij het hotel afgezet. Super!! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in november 2007

heb zelden zo een slecht ontbijt meegemaakt als hier!!!

E. Molog
4-12-2007

heb zelden zo een slecht ontbijt meegemaakt als hier!!!

heerlijke 3 dagen gehad

D. Ruyken
27-11-2007

heerlijke 3 dagen gehad.

Je zit met de shuttle bus enorm dicht bij t hotel maar 5 min. rijden.

De bus rijd zeker om de 10 min op en neer.

Het hotel is schoon en erg klantvriendelijk.

Kamers zijn super en erg is goed gedacht aan de kinderen. We hadden der zelf een van 5 jaar bij, die zich daar prima vermaakte. In de tijd dat wij even een bakje koffie dronken.

Ze kunnen overal spelen, ballenbak, schip, fitnessruimte voor kinderen enz...

Het ontbijt is goed.

Niet uitgebreid maar voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in november 2007

Prima hotel, kamers ruim en schoon, goede verbindingen met het Disneypark. Vriendelijk personeel. Men spreekt helaas weinig engels. Ontbijt prima.

Pluspunt zijn de lockers waar je voor/na het in/uitchecken gebruik van kan maken voor je bagage

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.