Hotel Explorers

Hotel Explorers
6,3

24 tips over Hotel Explorers

ron, 20-7-2015

Genoeg eten en drinken van huis meenemen

Speedo's meenemen

Badhanddoeken meenemen

Genoeg geld...

kgmbakker, 2-3-2015

Met de shuttlebus naar treinstation bij euro disney en van daaruit met trein en metro lekker cultureel gaan doen in Parijs.

Met je eigen auto naar het shopping centre op 5 minuten van het hotel. Soort batavia outlet shopping maar ook "normale" winkels. Halfpension bijboeken zit je niet moeilijk en duur te eten in Disney zelf. Oordopjes meenemen voor de herrie van andermans kinderen die tot middernacht lopen te schreeuwen en te rennen op de gangen!

Tompoesje, 9-1-2015
Als je 's-ochtends aankomt, kan je al gebruik maken van de shuttle naar Disney. Bij terugkomst kan je inchecken.

We hebben een aantal aanbieders voor Explorers voor je op een rij gezet:

Els, 1-12-2014
Ga ofwel vroeg, ofwel laat (10 uur) naar het ontbijt, het zal veel rustiger zijn op die momenten.
Kevin van Broekhoven, 17-7-2014
Als je liever met je eigen auto naar de parken wil rijden in plaats van de bus, dan kan je gratis parkeren op de parkeerplaats van Disney wanneer je je hotel ID laat zien.
Henri, 10-5-2014

* Regel tickets of vouchers van Disneyland zelf. Vouchers van Disney kun je buiten de kassa omruilen en daarna dus meteen het park in. Wij hadden goedkopere ANWB vouchers en moesten 45 min wachten op de kassa, pas om 11:00 in park. Veel spijt van.

* Arriveer op tijd kunnen de kids goed zwemmen, slapen ze lekker.

* Plan eten in happy hour, drinken is dan betaalbaar.

* Water €2.90 per 50cl! Neem water mee of haal water in het dorp <5 km, 2 supermarkten.

* Vraag hoekkamer, minder last van geluid.

Fam. De graaf, 31-3-2014
Haal je waardevolle spullen uit de auto!!
Astrid, 10-2-2014
Neem oordopjes mee als je rustig wilt slapen, tot na 12 uur is er veel herrie!
Linda, 3-1-2014
Wanneer je met kinderen <6 jaar gaat, kan je de zwembroeken thuis laten. deze kids komen niet het zwembad in.
Dorette, 2-1-2014
Als je net als wij een Disneyland Abonnement hebt is dit een goed hotel om te boeken voor je dagje Disneyland Parijs

We hebben een aantal aanbieders voor Explorers voor je op een rij gezet: