Hotel Explorers ***

Review geschreven door Rebecca

Nooit meer !

Rebecca,
23-3-2018

Met Kerst hier verbleven.

Bij aankomst moesten we een uur wachten totdat we de kamer binnenmochten !

Hotel zelf is erg leuk voor de kinderen .

Zwembad is verplicht om als man zijnde een speedo aan te doen , die daar ook te koop is.

Kamers zijn simpel , wel schoon , warm en knus.

Helaas waren de muren echt heel gehorig . Mensen die na 12 uur snachts hard lopen te gillen en rennen in de gang !

Ontbijt moet je vroeg bij zijn , anders sta je in een erg lange rij.Ontbijt was er erg weinig keus en wat ik echt belachelijk vondt is dat je voor je ei moest betalen , en dat terwijl wij inclusief ontbijt hadden. Bussen richting Disney die om ee kwartier kwamen in 1 woord CHAOS!

Ik had me zoontje bij me in de buggy en het was zo druk in de bus dat we helemaal volgepropt zaten . Verschrikkelijk!

Al met al , zou hier zeker niet nog een keer heen gaan .

Gereisd met vrienden in december 2017