Hotel Explorers ***

Review geschreven door Loentje73

Leuk hotel, vriendelijk personeel

Loentje73,
21-8-2017

Het Hotel is prima voor een paar dagen Disneyland Paris. Alleen het ontbijt is echt chaos. Ontbijt op zich is prima, maar veel te druk. Wij hebben de 2e dag ontbeten bij Brioche Doree, dit zit ook in het hotel en hier kun je veel rustiger zitten. De kamers waren ruim en schoon, alleen waren ze de 2 dag vergeten de bedden van de kinderen te verschonen. Pendeldienst van en naar het hotel terug was prima geregeld, omdat wij een rolstoelbus nodig hadden werd deze iedere keer speciaal en gratis voor ons geregeld bij de servicedesk. De toiletten in de centrale hal waren niet schoon en het stonk er naar poepluiers helaas. Dat buiten beschouwing gelaten is dit een goed alternatief dan al die dure Disneyland hotels. Tip: Boek hotel en tickets voor Disney apart, ben je veel goedkoper uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017