Hotel Explorers ***

Review geschreven door Opa en Oma Boer

Geweldig kinderhotel

Opa en Oma Boer,
5-8-2017

Kinder voorzieningen fantastisch. Kamer schoon en netjes, Service geweldig. Iedere medewerker was behulpzaam en vriendelijk.

Hebben 3 nachten doorgebracht. Iedere avond buffet in hotel, zeer goed. Ontbijtbuffet ook, alleen balen dat je 1 euro moet betalen voor een ei en voor een stukje bacon. Maar dat wisten we. Voor de prijs die we betaalden (560 euro voor 3 nachten) zou je dat inclusief kunnen maken!) desnoods met een voucher voor de veelvraten Haha). Verder een goede shuttle service naar Disneyland en station. Tip, voor de Eiffeltoren.....boek online als je niet 3 uur wilt wachten, alleen moet je dan wel een tijd opgeven..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017