Hotel Explorers ***

Review geschreven door Tom

Heerlijk hotel

Tom,
27-3-2017

Perfect voor kinderen, zwembad beetje koud maar verder heel fijn! (Speedo verplicht kan je evt ook kopen in het hotel) aanrader is het restaurant captains library in het hotel goedkoop en lekker, andere restaurant leuk voor kinderen maar niet bijzonder en niet lekker. Ontbijt was top!!! Eieren moet je inderdaad voor betalen maar verder betaal je niet voor het ontbijt. Kamers waren ook prima hele fijne bedden en worden ook elke dag opgemaakt. Service was prima werden erg enthousiast en goed geholpen.Kluisjes voor de koffers zijn ook erg handig voor de laatste dag. Pendelbusje heel erg druk Helaas en afstand best ver om te lopen dus let goed op de tijden dat je naar Disney vertrekt en andersom. Fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in januari 2017