5 vragen over Hotel Explorers

• Angelien Schilder, 22-10-2017 Rapporteren

Waterkoker.

Is er n waterkoker aanwezig op de kamer

• Kaatje, 15-12-2014 Rapporteren

Halfpension vaste tijden?

Heeft iemand gebruik gemaakt van het halfpension en is dit op vaste tijden, het park is nl tot 20.00 uur open en ik zou het zonde vinden als je dan bijvoorbeeld om 18.00 uur al in het hotel moet zijn omdat dan het dinerbuffet begint dan is het mss goedkoper om alleen logies ontbijt te boeken. Ook hoor ik graag of het dinerbuffet een beetje "te doen" is. Alvast bedankt voor reacties.

Tompoesje, 09-01-2015

Na sluitingstijd as het buffet nog open.

kgmbakker, 09-01-2015

Beste Tompoesje, bedankt voor uw reactie. Kunt u (of iemand anders mag ook reageren natuurlijk ;-)) mss ook vertellen of het een beetje lekker eten is en wat variatie want wij willen daar 5 dagen blijven, alvast bedankt

• Lucia, 29-07-2014 Rapporteren

Zwemmen

Als,ik het goed begrijp is het zwembad niet voor iedereen beschikbaar, wie weet daar meer over. En zijn de kamers allemaal,een thema kamer. En weet er iemand of je ontbijten met disney figuren vanuit daar bij kan boeken. Alvast bedankt!

dhr R.Hoekstra, 21-09-2014

je kan in cafe Mickey met de figuren dineren...6 figuren wisselen elkaar af..een aanrader..eten zeer goed..

• Nancy, 21-07-2014 Rapporteren

Eten in Explorers

Ik vroeg me af wat er zoal in het hotel te eten is in de restaurantjes en wat de prijzen ongeveer zijn. Alvast bedankt!!!

dhr R.Hoekstra, 21-09-2014

echt alles wat te eten is is er te vinden...ga niet voor niets volgend jaar terug

Nancy, 16-10-2014

Weet u misschien ook de prijzen van de eetgelegenheden?

We hebben een aantal aanbieders voor Explorers voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
    De Jong Intra

• Helga, 20-11-2009 Rapporteren

Restaurant

Wie heeft er informatie over het restaurant in Hotel Exployer's ? Wij zijn er met de kerst. Wie raadt ons een restaurant aan en zoja welk, liefs a la carte ? Ik zie naar uw reacties uit. Groetjes, Helga

marije , 28-02-2012

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de pizza express, die was heerlijk. we hebben geen gebruikt gemaakt van het diner daar.

Nancy, 16-10-2014

Wat kunnen we ongeveer verwachten qua prijzen van de pizza's?