Hotel Explorers

246 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Nooit meer

Van Zanten
24-7-2018

Ligging prima en dichtbij Disneyland.

Mensen, kan maar 1 ding zeggen, ga hier NIET naar toe. Hier 1 nachtje geslapen voor €205....

Bij aankomst lang wachten bij receptie, 1 balie open, onvriendelijk personeel, voelden ons letterlijk een nummer.

Niet de kamer gekregen die wij al 3 kwart jaar ervoor hadden geboekt, kregen een kamer voor minder valide, kamer was in gerookt. Op verzoek een andere kamer maar ook nu kon het hotel niet de kamer geven waarvoor we BETAALD hadden, het hotel zat vol, waardoor we het nu moesten doen met een slaapbank.... Gangen naar kamers vies, lagen gebruikte wattenstaafjes en een tampon.... Niet te omschrijven gewoon. Algemene toiletten beneden vreselijk, volgens mij nooit schoongemaakt, wat een lucht....

Algemene ruimte vies, vet, ronduit goor, stinkende plakkende bende. We zijn 's avonds buiten de deur gaan eten.

Ontbijt zeer beperkt, niks warms te krijgen, tafels en vloeren vies en plakkerig en stonk

Nooit meer !

Rebecca
23-3-2018

Met Kerst hier verbleven.

Bij aankomst moesten we een uur wachten totdat we de kamer binnenmochten !

Hotel zelf is erg leuk voor de kinderen .

Zwembad is verplicht om als man zijnde een speedo aan te doen , die daar ook te koop is.

Kamers zijn simpel , wel schoon , warm en knus.

Helaas waren de muren echt heel gehorig . Mensen die na 12 uur snachts hard lopen te gillen en rennen in de gang !

Ontbijt moet je vroeg bij zijn , anders sta je in een erg lange rij.Ontbijt was er erg weinig keus en wat ik echt belachelijk vondt is dat je voor je ei moest betalen , en dat terwijl wij inclusief ontbijt hadden. Bussen richting Disney die om ee kwartier kwamen in 1 woord CHAOS!

Ik had me zoontje bij me in de buggy en het was zo druk in de bus dat we helemaal volgepropt zaten . Verschrikkelijk!

Al met al , zou hier zeker niet nog een keer heen gaan .

Nooit meer op basis van ontbijt ervaringen,

Egbert
23-3-2018

De ligging van het hotel t.o.v Disney. de bedden, redelijk tot goed ontbijt maar de ontbijtruimte is een compleet gekkenhuis! Wat een chaos met 100 den door elkaar lopende zoekende, zeer luidruchtige ontbijtgasten. Heb zoiets nog nooit meegemaakt. De gasten waren over het algemeen Engelsen. Een gemiddelde meubelboulevard met de kerst is rustiger!!! Personeel straalt moedeloosheid uit en breng je zo ook naar je tafel. Kortom je kan er goed slapen maar dan heb je het ook wel gehad En dan was dit nog het laagseizoen.

De Jong Intra

Goed hotel, wel ontzettend duur. Voor de kinderen genoeg te doen, spelen in speeltuin of zwembad. Ga niet eten in het buffet restaurant, dit is erg duur en niet bijzonder.

Goed hotel met een vies randje...

Liset
26-11-2017

Het hotel zelf is een super leuk hotel!

Erg leuke uitraling met alle delen van een schip dat overal terug komt. Leuk zwembad voor als je hier gebruik van wilt maken met een piratenschip.

Wij hadden een 10 persoonskamer, dit waren 2 4persoonskamers met tussendeur waar nog een stapel bed stond.

Super dus als je met een groep bent!

Ook erg fijn, er waren 2 badkamers en 2 toiletten.

Het ontbijt was goed, niet bijzonder.

Er waren kleine pistoletjes, croissantjes, chocolade broodjes, toast, verschillende zoet en hard beleg.

Vers fruit, yoghurt.

Wat alleen erg tegen viel is de hygiëne in het hotel.

Ik heb zelden een hotel gezien waar het zo vies was.

Bedden waren prima, maar de badkamer, deuren van zowel badkamer als toilet, douchgordijn. Alles was smerig met hele vieze vlekken. Pak dat even goed aan is mijn tip!!

Ook bij dit aangesloten Disney hotel rijden er shuttle bussen van en naar de Disney Parken!

Leuk hotel, vriendelijk personeel

Loentje73
21-8-2017

Het Hotel is prima voor een paar dagen Disneyland Paris. Alleen het ontbijt is echt chaos. Ontbijt op zich is prima, maar veel te druk. Wij hebben de 2e dag ontbeten bij Brioche Doree, dit zit ook in het hotel en hier kun je veel rustiger zitten. De kamers waren ruim en schoon, alleen waren ze de 2 dag vergeten de bedden van de kinderen te verschonen. Pendeldienst van en naar het hotel terug was prima geregeld, omdat wij een rolstoelbus nodig hadden werd deze iedere keer speciaal en gratis voor ons geregeld bij de servicedesk. De toiletten in de centrale hal waren niet schoon en het stonk er naar poepluiers helaas. Dat buiten beschouwing gelaten is dit een goed alternatief dan al die dure Disneyland hotels. Tip: Boek hotel en tickets voor Disney apart, ben je veel goedkoper uit.

Geweldig kinderhotel

Opa en Oma Boer
5-8-2017

Kinder voorzieningen fantastisch. Kamer schoon en netjes, Service geweldig. Iedere medewerker was behulpzaam en vriendelijk.

Hebben 3 nachten doorgebracht. Iedere avond buffet in hotel, zeer goed. Ontbijtbuffet ook, alleen balen dat je 1 euro moet betalen voor een ei en voor een stukje bacon. Maar dat wisten we. Voor de prijs die we betaalden (560 euro voor 3 nachten) zou je dat inclusief kunnen maken!) desnoods met een voucher voor de veelvraten Haha). Verder een goede shuttle service naar Disneyland en station. Tip, voor de Eiffeltoren.....boek online als je niet 3 uur wilt wachten, alleen moet je dan wel een tijd opgeven..

Heerlijk hotel

Tom
27-3-2017

Perfect voor kinderen, zwembad beetje koud maar verder heel fijn! (Speedo verplicht kan je evt ook kopen in het hotel) aanrader is het restaurant captains library in het hotel goedkoop en lekker, andere restaurant leuk voor kinderen maar niet bijzonder en niet lekker. Ontbijt was top!!! Eieren moet je inderdaad voor betalen maar verder betaal je niet voor het ontbijt. Kamers waren ook prima hele fijne bedden en worden ook elke dag opgemaakt. Service was prima werden erg enthousiast en goed geholpen.Kluisjes voor de koffers zijn ook erg handig voor de laatste dag. Pendelbusje heel erg druk Helaas en afstand best ver om te lopen dus let goed op de tijden dat je naar Disney vertrekt en andersom. Fijne vakantie gehad!

Super leuk, netjes en verzorgd.

Saskia
10-3-2017

Ligging, kamers, gastvrijheid goed. Minder goed keuze aan avond eten maar niet hinderlijk voor een paar dagen.

Geweldig kinderen hebben het er nu nog over!

Jacqueline
15-1-2017

Geweldig hotel !

Oke het eten is slecht en duur maar er is een geweldige speelruimte, geweldig zwembad en de kinderen vinden het super !

Ontbijt is gewoon perfect netzoals de kamers hartstikke goed zijn.

Wij gaan alleen nog maar naar dit hotel. Inmiddels bijna 2 jaar terug maar dit jaar proberen we zeker terug te gaan omdat onze dochter het er nu nog over heeft.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Explorers scoort een 7.24 uit 10 op basis van 246 reviews.