Hotel Du Moulin de Paris

Kleine hotelsWeer vandaag24°10°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Du Moulin de Paris voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Du Moulin de Paris in het Nederlands

wij waren op de bonnevooi naar Disneyland gereden en belandde zodoende in dit hotel. Duur is het niet maar verwacht ook niks. voordeel is het is redelijk dicht bij de parken (als je de bus neemt, lopen is toch nog 3 kwartier) na een blik op het ontbijt buffet besloten we maar een broodje in het park te halen. het avondeten hebben we niet eens geprobeerd. de kamers zijn klein en simpel en personeel is er nauwelijks. voor een nachtje is het te doen, maar langer zou ik niet blijven

Gereisd met partner in januari 2010
2007

Ik heb uitermate slechte service in het hotel ervaren. Meestal is er 1 personeelslid aanwezig die de balie dus niet kan verlaten ivm veiligheidsoverwegingen. Wij zaten op de derde verdieping (onder het dak) en de verwarming deed het niet (buiten was het overdag onder nul). Het was veel te koud op de kamer (ik schat 13-14 graden). Er werd telkens gezegd dat de verwarming gemaakt zal worden. Dit gebeurde niet, toen werd gezegd dat er een extra kacheltje geplaats zal worden. Ook dit gebeurde niet. Toen boden ze ons een andere kamer aan op de 3e verdieping aan maar ook op deze kamers deed de verwarming het niet. Ook erg toevallig dat verder alle kamers op de 3e niet bezet waren en op de 1e en 2e niet.

Al met al een hotel waar als je even iets hebt de service beneden het vriespunt is en het enige personeelslid erg onvriendelijk is.

Gereisd anders in januari 2007
2006

Goede ligging t

Eva en Bernedette
27-12-2006

Goede ligging t.o.v. Disneyland, bus stopt voor hotel. De kamers zijn heel erg vies en klein. Ik heb drie kamers gezien en ze waren allemaal even vies. Het ontbijt was simpel, geen buffet, maar op een dienblad werd voor iedereen hetzelfde geserveerd. Verder stelt de bar niets voor en is alles erg vies.

Gereisd familie in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Moulin de Paris in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Moulin de Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.