Hotel Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland)

Hotel Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland)

5.9Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

5.9Voldoende

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland) voor je op een rij gezet:

Kras

577 reviews over Hotel Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland)

• 2Nanda29-09-2019

Not ever again

Verouderd hotel/ruikt muf. Ontbijt beide dagen niet genuttigd, enorm druk, i.v.m. lange wachttijd buiten de deur gedaan. Personeel kan de drukte niet aan, bij inchecken anderen eerst helpen, totaal geen overzicht.

• 1Ramakers02-08-2019

Nooit meer

Nooit meer bedden waren heeeel hard gewoon rug klachten van gekregen . hygiëne was laag erg vervallen hotel personeel is aardig maar niet opgewassen tegen de hoeveel heid mensen wat er verblijven ontbijt van nix en om 10 u halen ze het ontbijt buffet leeg terwijl er tot 10.30 op de kaartjes staat mannelijk personeel flurt liever met dames dan tafels opruimen triets is dit en dat voor zo veel geld mensen zoals het op de foto's uitziet zo zag het vroeger er uit nu dus totaal vervallen overal schimmel dus nooit meer !!!! (Wij zijn geen kieskeurige mensen en snel tevreden maar dit ging te ver daarom het commentaar)

• 7Toon13-06-2019

Budgethotel zonder luxe

Budgethotel zonder luxe Hun administratie en personeel is absoluut niet geschikt voor een groter gezelschap (familie van 11 personen) met meerdere aankomstdata en -tijden.. Geen koppeling tussen computersysteem van receptie en restaurant. Als organisator van ons uitje ben ik wel 10 keer heen en weer geweest naar de receptie om iets te regelen wat fout was gegaan. Manager en medewerkers bleven vriendelijk gelukkig. Lopend buffet wordt niet aangevuld na 21.00 uur,terwijl het diner tot 22.00 is. Zowat alles was op!!!

• 7Steve Osselaer17-05-2019

Goed hotel.

Zeer goede prijs kwaliteit voor dit hotel. Dit is een basis hotel met een minimum aan comfort. Maar alles wat een mens nodig heeft qua comfort is aanwezig. Je hebt een tv op de kamer. En een degelijke badkamer. En er rijd ook een shuttle bus naar de Disney parken. Dit hotel is zeker zijn prijs waard als je graag goedkoper verblijft om naar Disney te gaan.

• 7Roel08-05-2019

Viel allemaal reuze mee! Prima te doen!

Na de recensie gelezen te hebben hield ik mijn hart vast... het viel reuze mee!! Kamer was netjes! Ontbijt was prima. Wij hebben niet in de rij gestaan hiervoor. Kamer was wel heel warm maar raam kon open. pendelbus bij hotel was top geregeld! Tickets voor Disney waren er niet... fout van touroperator helaas maar uiteindelijk heeft het hotelpersoneel ons super geholpen zodat wij noodtickets kregen! Al met al prima voor een hotel waar je alleen slaapt!!

• 2018
    6Debby31-12-2018

Denk niet dat we nog een keer gaan

Het hotel is redelijk. Kamers goed en netjes, maar niet echt geschikt voor 4 volwassen(2 persoonsbed en stapelbed ). Kamers zijn wel heel erg gehorig en zeker die naast het trappenhuis. Ontbijt was chaos. Lange rijen voor je überhaupt naar binnen kan, en als je dan binnen bent is het zoeken naar een tafeltje. Dit hadden wij alle 4 de dagen. De tafels worden wel schoongemaakt. De keus is prima. Het stokbrood was alleen in zulke kleine stukjes gesneden dat we er nauwelijks beleg op konden op konden doen. De shuttle bus is naar de parken is best goed, maar mega druk en vaak over vol. Personeel is vriendelijk. Leuke kinderboerderij bij het hotel.

• 9Maaike01-12-2018

Fantastische en Magische belevibg

Het was geweldig. Lekker dicht bij disney. Heerlijk genoten.

• 8Sk19-10-2018

Na slechte recensies hield ik mijn hart vast maar vond t super! Tafels zijn niet vies ze maken t meteen schoon na gebruik maar kan is oud dus plakt beetje. Er zijn grijze nieuw gelakte tafels die plakken niet.personeel heel vriendelijk eten ontbijt en diner prima vers en lekker. Verbinding naar park prima vaak maar bus soms druk. Wij waren 5 dagen hier en hebben echt alles kunnen zien. Movie park kan in 1 dag andere park heb je zeker 2 dagen voor nodig. Avond show niet te missen voor kasteel op sluitingstijd. Veel gast food maar in hoofdstraat voor kasteel aan rechterkant sandwich heerlijk. Wij hadden familie kamer klein met stapelbed maar schoon

• 6Danny18-08-2018

Prima voor 3 dagen max.

Teveel mensen, teveel kamers en daarin tegen een veelste kleine eetzaal. In de rij staan voor je überhaupt restaurant in kan. Zoekend naar een tafeltje. Borden op. Erg jammer. Kamers zijn klein maar Oke. Shuttel bus is oke, jammer dat ze ondanks dat de bus stampen vol is alsnog ieder hotel afgaan om “mensen op te halen” wat dus niet meer past. Hotel personeel was vriendelijk. Verder alles in het hotel kapot duur!

• 2Linda06-05-2018

1x nooit meer. Grote minpunten

Door de wisselende recensies was ik erg huiverig. De kamer was erg netjes, ruim en schoon. Het restaurant kan je alleen bereiken buiten om (klein minpunt) Ontbijt was goed en erg uitgebreid. Avond buffet was erg goed. Veel keus, drank wel apart. Kinderboerderij en springkussen bevielen goed.

Toch zullen we niet meer teruggaan om 2 redenen. De veiligheid, toegangsdeuren waren altijd open (ook al zat er wel een kaartlezer op) iedereen kan daar zomaar binnenlopen. En de temperatuur. Ik ben nadat we op de kamer waren gaan melden dat de airco het niet deed. Dit klopte volgens de medewerker het is een centraak systeem wat alleen in de zomer aangaat. Het was rond de 26graden op de kamer. Slapen hierdoor een drama. Veel insecten waardoor met het raam open slapen niet ideaal was.

Kras

18 tips over Hotel Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland)

• willemjankedehaan, 24-10-2013

Tip: ga ontbijten voor 8 uur. ga je later; zorg dan voor warme kleding als je buiten in de rij moet staan (natuurlijk afhankelijk van seizoen)

• gettie20, 31-10-2013

Eten bij Pizzeria Tavola in naastgelegen dorpje, eten voor normale prijzen en super bediening.

• Ilonka Cornelisse, 23-10-2013

Bestel koffie of thee bij de bar en zeg dat je het mee wilt nemen naar je kamer.

36 vragen over Hotel Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland)

• Kersten, 28-12-2017

Waar de loos

Haden dit hotel geboekt bij oad Bij aankomst blekken we niet hoeft e zijn geboekt maar 20km verder op Oad ge belt die zijden had u het adres moeten cheken

• anne, 26-02-2017

lopen naar disney park

Is het makkelijk te lopen van het hotel naar het park ?

• Bo, 26-09-2016

ontbijtbuffet

Heeft iemand idee wat het ontbijtbuffet los kost?

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer