Hotel B&B Disneyland Paris

8.7Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Disneyland Paris voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel B&B Disneyland Paris

• 2019
    9Denise01-09-2019

Perfect

Gewoon perfect. Alles ziet er spik en span uit! Kamers degelijk maar groot en schoon. Ontbijt is wat karig maar wel lekker. En de shuttle is ook perfect je staat binnen 15 min op het park!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Saskia12-08-2019

Uitstekend hotel vlakbij disney

Uitstekend hotel als uitvalbasis voor Disney. Nette ruime kamers met zeer goede matrassen. Lekker ontbijt. Met de shuttle bus sta je in 15 minuten in disney

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9annie424-06-2019

Hotel is meer dan 2 sterren waard!

Prima hotel, alles strak, basic en brandschoon. Ontbijt is lekker, was voor ons genoeg keus. In de avond pasta of pizza, smaakte goed maar alles in/uit karton is minder. Bovendien is alle eten en drinken erg duur. De kwaliteit van de bedden is heel goed. Er is rond het hotel een heel groot grasveld waar de kinderen heerlijk op kunnen rennen/spelen. De shuttleservice naar de parken is goed, soms wel erg volle bussen maar dat neem je op de koop toe! Wij hebben een uitstekend weekend gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Marieke Bisschops03-06-2019

Goed hotel

Goed hotel voor een paar dagen Disney. Prima kamer, neem inderdaad zelf je toiletspullen mee. Airco werkte goed, matras hard maar goed. Hotel heeft een fijn terras met een prima snack restaurant (pasta, pizza, salade) en je kunt als je wilt nog een stukje wandelen om het meer heen. Enige nadeel was de shuttle bus terug vanaf Disney, teveel mensen die naar 4 hotels moesten met 1 bus die elke 20 minuten rijdt. Heel vervelend als je na de lichtshow 's avonds nog een uur in een lange rij moet staan met kleine kinderen. Buiten dat zeker een aanrader dit hotel. Wij hebben weinig gemerkt van het massale karakter van het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Sabrine15-05-2019

Goed!

Het is een prima hotel. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was niet heel uitgebreid,maar voldoende om de dag mee te starten. Het ontbijt was ook niet minder dan toen we in Cheyenne zaten 2 jaar geleden. Bij dit hotel is het ontbijt inbegrepen en dat vin ik een goede service!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 6P Fortes17-03-2019

Gewoontjes

Goede hotelkamer alles netjes en schoon wel chloordouche de ontbijt is wat matig en flauw weinig keuzes voor een picky eater. De ontbijtruimte is wat krap nogal weinig stoelruimte naast elkaar.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Yanine15-03-2019

Effeweg geweldig Disneyland weekend!

Geweldig trip, alles goed geregeld! Mijn complimenten 👍🏽!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    9Nikita Emmerik19-11-2018

Ja zeker voor de herhaling vatbaar.

Wij hadden een familie kamer. Kamer was groot genoeg er stond een 2 persoons bed een stapelbed en nog een 1 persoons bed. Camping bedje waar wij om gevraagd hadden stond ook al klaar wel was het matrasje erg dun. Badkamer en hotelkamer waren schoon. Wel erg basic geen handzeep oid. Hangt wel een zeepdispenser bij de douch. De douchestang hangt veelste laag ik kon er prima onder maar mijn man dus niet. Vriendelijk personeel. Eten in het hotel avonds is erg lekker. Weinig keus maar het was wel goed. Ontbijt was simpel maar ook prima voor elkaar. Prijs kwaliteit verhouding is naar ons idee dik in orde

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 7Jeroen V08-10-2018

Prima als je geen verwachtingen hebt

Ok, je wilt dus wat geld besparen op het prijzige Disneyland. Een hotel is alleen om in te slapen, want overdag loop je in het park. Dan zit je wel goed in dit hotel. Het is een fabriek. Groot, veel mensen, maar het loopt vrij efficient. De kamers zijn hufterproof, dus doeltreffend ingericht zonder opsmuk. Makkelijk en snel schoon te houden. Je ziet dat het allemaal snel moet, want in de hoeken kom je haren tegen en het beddengoed vertoonde ook want duistere vlekken. Het ontbijt is zeer beperkt in keuze: croissantjes, witbrood, cheddarkaas (lekker goedkoop), plastic ham/worst, sap uit een pak en koffie die binnen een seconde in je kop valt (waren het ooit wel bonen?). De shuttlebus is wel handig. Vooral heen, want op de terugweg (als je eigenlijk te moe bent om nog 1 stap te zetten) doe je eerst nog 4 andere hotels aan. Samengevat: zoek je een slaapplaats voor weinig geld, dan zit je hier goed. Verwacht niet meer...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

7fam...21-11-2017

mooi hotel met nog wat min puntjes

mooi hotel dat is het zeker jammer dat je bed iets minder is het matras ligt op een houten plank waardoor het best hard ligt tip neem je eigen kussen mee deze zijn echt slecht elke dag schonen handdoek op je gedekten bed ...het ontbijt is simpel maar daar is de prijs ook na . vriendelijk personeel en de bus naar disney top je kan je auto gratis bij het hotel laten staan .

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Hotel B&B Disneyland Paris info