Hotel B&B Disneyland Paris

Hotel B&B Disneyland Paris
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Disneyland Paris voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel B&B Disneyland Paris in het Nederlands

Gewoontjes

P Fortes,
17-3-2019

Goede hotelkamer alles netjes en schoon wel chloordouche de ontbijt is wat matig en flauw weinig keuzes voor een picky eater. De ontbijtruimte is wat krap nogal weinig stoelruimte naast elkaar.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Effeweg geweldig Disneyland weekend!

Yanine,
15-3-2019

Geweldig trip, alles goed geregeld! Mijn complimenten 👍🏽!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Ja zeker voor de herhaling vatbaar.

Nikita Emmerik,
19-11-2018

Wij hadden een familie kamer. Kamer was groot genoeg er stond een 2 persoons bed een stapelbed en nog een 1 persoons bed. Camping bedje waar wij om gevraagd hadden stond ook al klaar wel was het matrasje erg dun. Badkamer en hotelkamer waren schoon. Wel erg basic geen handzeep oid. Hangt wel een zeepdispenser bij de douch. De douchestang hangt veelste laag ik kon er prima onder maar mijn man dus niet. Vriendelijk personeel. Eten in het hotel avonds is erg lekker. Weinig keus maar het was wel goed. Ontbijt was simpel maar ook prima voor elkaar. Prijs kwaliteit verhouding is naar ons idee dik in orde

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

De Jong Intra

Prima als je geen verwachtingen hebt

Jeroen V,
8-10-2018

Ok, je wilt dus wat geld besparen op het prijzige Disneyland. Een hotel is alleen om in te slapen, want overdag loop je in het park. Dan zit je wel goed in dit hotel. Het is een fabriek. Groot, veel mensen, maar het loopt vrij efficient. De kamers zijn hufterproof, dus doeltreffend ingericht zonder opsmuk. Makkelijk en snel schoon te houden. Je ziet dat het allemaal snel moet, want in de hoeken kom je haren tegen en het beddengoed vertoonde ook want duistere vlekken. Het ontbijt is zeer beperkt in keuze: croissantjes, witbrood, cheddarkaas (lekker goedkoop), plastic ham/worst, sap uit een pak en koffie die binnen een seconde in je kop valt (waren het ooit wel bonen?). De shuttlebus is wel handig. Vooral heen, want op de terugweg (als je eigenlijk te moe bent om nog 1 stap te zetten) doe je eerst nog 4 andere hotels aan. Samengevat: zoek je een slaapplaats voor weinig geld, dan zit je hier goed. Verwacht niet meer...

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Booiman,
31-8-2018

Het is een geweldig net en schoon hotel. Alles is top geregeld en bus vervoer naar disney gaat ook perfect

Gereisd met vrienden in augustus 2018

jammer, kon beter

Flappie,
14-1-2018

De bedden zijn een plank met gaten in en een matras erop. Als je dan een dag naar disneyland wil gaan en je bent al versleten ...We waren allemaal wrakken 's morgens Jammer want het is een heel mooi hotel. Proper, badkamer met douche was in orde. Ontbijt was lekker: croissants, ei, pistolets, kaas, ham, yoghurt, ontbijtgranen. veel keuze voor drank. Heel vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

mooi hotel met nog wat min puntjes

fam...,
21-11-2017

mooi hotel dat is het zeker jammer dat je bed iets minder is het matras ligt op een houten plank waardoor het best hard ligt tip neem je eigen kussen mee deze zijn echt slecht elke dag schonen handdoek op je gedekten bed ...het ontbijt is simpel maar daar is de prijs ook na . vriendelijk personeel en de bus naar disney top je kan je auto gratis bij het hotel laten staan .

Gereisd met oudere kinderen in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect in combinatie met Disneyland!

Sang,
22-10-2017

Goed: Gratis parkeren, ontzettend mooie omgeving, fijne pendelservice naar Disneyland en ruime, nette en schone kamers met handdoeken. Ontbijt is prima, weinig keuze maar goed te doen. Diner was ook prima, alleen wel jammer dat je dit in dozen kreeg en niet gewoon op een bord. Staat wel wat netter in een restaurant. Ondanks dat is het toch fijn dat er betaalbaar diner wordt aangeboden in een prachtige omgeving! Tip; hardlopen in de mooie omgeving!

Minder goed: erg gehorig (de hele dag blijven gasten binnenkomen en die houden niet echt rekening met gasten die al op bed liggen en daardoor is het erg gehorig!) En de matrassen liggen niet fijn, in eerste instantie wel maar gedurende de nacht kregen we last van onze rug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Prima hotel om te verblijven voor disney

Suus,
21-10-2017

Prijs/ kwaliteit verhouding super! Ontbijt ontzettend druk en simpel. Kamer netjes, redelijk harde matrassen. 1 handdoek per persoon, geen föhn of waterkoker aanwezig! Bussen naar disney komen regelmatig wel erg vol. Kan me voorstellen met kleine kids en kinderwagens onhandig.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima! Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pamela,
26-7-2017

Fijn (ook Nederlands) personeel, heel vriendelijk! Prima kamers ook, niet erg luxe maar dat verwacht je ook niet. Je slaap er tenslotte alleen maar. Kamers wel gewoon goed schoon. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar daar stoor ik me niet zo aan. Ik zou er zo weer naartoe gaan in ieder geval! Goed om te weten: pendelbus komt om de 10 minuten en je bent binnen een paar minuutjes in het park.

Gereisd met partner in juni 2017

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Disneyland Paris in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Disneyland Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.