Appartement Adagio Access Magny Le Hongre

35 reviews over Appartement Adagio Access Magny Le Hongre in het Nederlands

dit Echt Nooit Meer

rob
9-5-2014

wat een ellende op dit park. Het begon al dat ze de boeking niet correct hadden verwerkt. Ben al in veel hotels geweest maar nog nooit zo onvriendelijk te woord gestaan. De huisjes waren ook echt een drama. Ongezellig, sfeerloos.

Dus als je je vakantie wilt laten verpesten moet je dit gelijk boeken. Wil je een leuke vakantie hebben boek dan svp een huisje op een ander park. Iedere euro die je hier namelijk betaalt is er echt 1 teveel.

Goed huis in de buurt van Disney

Nancy
15-1-2014

Wij hadden een driekamervilla. Het is geen villa maar gewoon een huis met twee verdiepingen.

Beneden was de eerste slaapkamer met een tweepersoonsbed en ruime kast, een ruime keuken met wat simpele maar benodigde keuken spulletjes.

De slaapbank beneden is tevens de bank. Hier is redelijk op te slapen voor 1 persoon maar niet voor 2 personen daarvoor is de kwaliteit te slecht.

Boven zijn 2 ruime slaapkamers waarvan 1 met een grote kast. De badkamer is heel compleet met wasmachine en bad.

De spullen die in het huis staan zijn niet van geweldige kwaliteit maar voor een bezoek aan disney is het voldoende en goed te doen.

Soms is er een defecte lamp en de pannen zijn niet erg groot maar dit wisselt allemaal per huis.

De keuken is ruim en uitgerust met een magnetron, oven en vaatwasser.

Neem zelf hand en theedoeken mee en benodigde spullen voor de vaatwasser en wasmachine want die zijn er niet.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Maar als je er veel van verwacht zal het tegenvallen.

Vreselijke nacht door Polen/Romenen!!

K.Knoef
23-10-2013

Afgelopen dagen zouden we hier 3 nachten verblijven. We kwamen aan en het oogde op het 1e gezicht best aardig. Wel kun je zien dat de huisjes niet onderhouden zijn. De houten luiken zijn bijna allemaal kapot en verrot en de muren zitten onder het zwart smeer. Toen we naar ons huisje(86) liepen kwamen we overal bij elk huisje bierblikken tegen. Ook zit al het werkvolk (Polen/Romenen) buiten in de deuropening te roken/drinken. Bij ons huis lag allemaal glas, dus de kinderen (1,4,8,10) niet buiten laten spelen. Het huisje ziet er best aardig uit prijs/kwaliteit. (prijs E 318 voor 3 nachten) Leek ook opgeknapt. Helaas begon het 'feest' bij onze buren al vroeg. Hele nacht schreeuwende mannen/vrouwen. Heel harde muziek, je ligt te bonken in bed zeg maar. Bonken en stampen.. Vreselijk! Heel de nacht wakker. Volgende morgen een lading KOTS op je stoep! Boos naar de receptie die vanaf 8 uur weer bereikbaar is. Manager vrij, dus kan niets opgelost worden.. Vertrokken nr een camping met mobilehom

Prima voor paar dagen euro Disney

Patricia
6-10-2013

In mei 2013 3 nachten geweest. Prima voor overnachting en ontbijt als je paar dagen naar euro Disney gaat. Zeer goed bereikbaar. Linnengoed en handdoeken waren aanwezig, keuken met vaatwasser en oven dus goed genoeg voor een ontbijten te maken. Voor deze prijs zeker goed genoeg. Wij gaan in de herfstvakantie nog een aantal dagen maar Disney en hebben weer deze accommodatie geboekt.

Dit nooit meer

jacqueline
18-8-2013

Een vies hok witte plekken op de bank slecht schoogemaakt,alles was plakkerig,geen wifi voorziening,het grootste deel werdt verhuurd aan Romeenen Mannen die sochtends vroeg vertrokken en savonds terug kwamen van hun werk, onveilig gevoel.met een gezin absoluut geen aanrader.

In de zomer 4 nachten geslapen. Op zich huisje prima maar je moet er zeker niet de hele dag zijn. Op t park is niets te doen. Met onze dochter van 20 maanden erg lastig. Je moet echt naar Disney heel de dag of iets anders zoeken. Ze kan niet alleen naar buiten. Geen kinderbed of stoel kunnen krijgen. Buiten zitten kan op je meubilair van binnen en zeer ongezellig. Zaten ook wat vreemde types op t park die leken er langer te wonen ipv op vakantie te zijn. Als je voor Disney gaat prima maar niet voor een ' andere' vakantie.

Voor 2 nachten prima

be2111
1-11-2012

Wij hebben daar met 6 personen gezeten en het huisje voldeed prima. Het was schoon en de bedden waren opgemaakt. Het was niet erg luxe maar dat hadden we ook niet verwacht.

Het parkje zag er verzorgd uit en het personeel was uiterst vriendelijk.

Voor een locatie zo dichtbij Euro Disney was het een erg voordelige locatie.

Prima locatie maar verder helemaal niks

leolis
20-10-2012

De locatie van deze "villa's" is helemaal goed voor je bezoek aan Disneyland Parijs maar dat is dan ook het enige pluspunt van deze accomodatie.

Deze huisjes zijn ruim genoeg maar zijn hard aan renovatie toe. De vloerbedekking op de slaapkamers b.v. was ronduit vies en de badkamer was gewoon niet goed schoon te krijgen vanwege het ernstig achterstallig onderhoud.

In het 6-persoonshuisjes kon je niet met 4 personen comfortabel zitten en je kreeg niet eens 4 dezelfde borden of messen bijelkaar. Een tip voor de eigenaar: bij Ikea krijg je voor een paar centen bestek en serviesgoed zodat in elk geval dat netjes lijkt.

Nu dus absoluut geen aanrader misschien als het zaakje flink gerenoveerd is dat we het weer eens overwegen.

Mag de naam VillaXL niet Hebben. Rijtjeshuis/Appartement is een betere benaming. Huisje sfeerloos ingericht. Zou voor zes pers. moeten zijn. Echter een tafel met 4 stoelen en twee barkrukken. Douchen moet je staand in het bad en ik ben niet de grootste maar stond met mijn hoofd in dakraam om mijn hoofd niet telkens te stoten. Servies is niet compleet. Alleen Wifi bij receptie aanwezig. We hadden een prullenbak zonder deksel. Na reclame was de mededeling dat er geen andere was. Nergens hebben we een tuinsetje gezien (zoals foto brochures). Wat ook opvalt als je naar de foto's kijkt in de brochures is dat alle huisjes aan de onderkant heel schoon zijn. In het echt zijn ze allemaal zwart van weer aanslag. Je moest alle stoelen maar buiten zetten om even buiten te zitten. Het was wel schoon en dichtbij Disney. Mooi meer om te zwemmen op 25 min. rijden. Al met al een leuke vakantie gehad omdat je er zelf het beste van maakt. Verwacht je een Villa, dan kom je bedrogen thuis.

Villa's

Wim
4-4-2012

Deze villa's zijn de naam villa niet waard.

De huizen zijn sfeerloos en de bedden zijn slecht.

Het is dat je er niet lang hoeft te wezen, je bent toch meer en deels in Disney.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adagio Access Magny Le Hongre in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adagio Access Magny Le Hongre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.