8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Chateau de Maffliers voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Novotel Chateau de Maffliers in het Nederlands

Erg mooi hotel

Miranda,
26-8-2018

Het is een heerlijk rustig hotel. Erg schoon en vriendelijk personeel. Heerlijk en gevarieerd ontbijt. Mooie kamer met lekker zacht bed en fijne regendouche. Ook lekkere kussens. Wij komen hier zeker nog eens terug en zouden het ook iedereen aanraden. Enig nadeel is dat je zo’n 40 minuten met de trein onderweg bent naar Parijs, of een dik uur met de auto. Trein is erg goed te doen. €5,20 p.p. voor een enkeltje.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed!

Amanda,
12-5-2018

Heel erg fijn hotel met een lekker zwembad en sauna! Enige nadeel vonden wij dat het toch wel ver van parijs af zit zodat je savonds niet nog even de stad terug ingaat. Kamers zijn niet heel luxe maar prima voor een nachtje! Ontbijt is lekker!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel

Anzegem,
2-8-2017

Troeven zijn vooral de rustige liggen, de faciliteiten (zwembad, grote tuin, tafeltennis, badminton, ...) en het verzorgde ontbijtbuffet.
Enige minpunt was het bed voor de kinderen : dit was een uitgetrokken zetel waarvan de vering duidelijk voelbaar was. Zou echter op korte termijn in elke kamer vervangen worden.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Chateau Maffliers is rustig gelegen in de bossen en een parkachtige omgeving. Door de ligging is het hotel bij uitstek geschikt voor uitstapjes naar Parijs en Versailles. Wij hebben verder ook de stad Rouen bezocht. Een gezellig oud stadje met heel veel vakwerkhuizen. Daarnaast is Rouen bekend omdat Jean d' Arc daar op de brandstapel ter dood is gebracht.

Gereisd met partner in augustus 2016

prachtig hotel op een schitterende locatie

bianca Cremers
4-6-2014

Heerlijke plaats om te vertoeven. We zijn 2 nachten hier blijven slapen, overdag in de hectiek van Parijs, een prachtige stad, en s'avond tot rust komen in dit prachtige hotel op een schitterende locatie. Jammer dat er geen kamers in het Chateau zelf zijn, maar ja, je kunt niet alles hebben...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Prima hotel

Marcia
2-1-2014

De kamers zijn redelijk klein, zeker als de slaapbank is uitgeklapt, maar wel netjes. De kamers waren niet geluiddicht (mensen op de gang en de tv van de buren waren goed hoorbaar). Badkamer met een ruime (regen)douche. Ontbijt is netjes verzorgd, zwembad is klein (smal), maar ook netjes verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Prima hotel voor een prima prijs

Jeroen
21-2-2013

We waren positief verrast door het hotel en de omgeving. Perfecte uitvalsbasis voor Eurodisney (45 min) en Parijs. Vriendelijk personeel en echt waar voor je geld.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalig genieten!

Nele
27-7-2011

Net terug van een weekend in dit hotel en we hebben er zalig genoten. Het hotel ligt op een halfuurtje met de trein van Parijs. Er is een overdekt zwembad, ping pong, tennis. Je hebt zelf een bos voor rustig in te wandelen, dit hotel is zeer rustig gelezen, wakker worden met het geluid van de vogeltjes.. Over de kamers niets op aan te merken, netjes verzorgd dubbel bed, geen geluidshinder. Verzorgde badkamer, inloopdouche met massagedouchekop. Een aanrader, wij gaan er zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2011

mooi hotel

marieke bos
30-3-2011

ik vond het een mooi hotel omdat ik het uitzicht mooi vond

Gereisd met vrienden in februari 2011

Als je met kinderen naar Parijs gaat, zit je op slechts 30 minuten op dit idyllisch landgoed. De kamers zijn prima, maar het verschil tussen standard en superieur zijn letterlijk 2 basjassen, slippers en een wifi-verbinding. Hiervoor betaal je 40 Euro pp meer. De kamer blijft hetzelfde... Ontbijt is zeer uitgebreid en het landgoed ligt in een natuurgebied op slechts 10 minuten van de A1 richting Parijs. Absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Chateau de Maffliers in Maffliers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Chateau de Maffliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.