Hotel Le Flamboyant

1 review over Hotel Le Flamboyant in het Nederlands

slecht

Fam van Vliet
16-7-2011

kamers oud, vies tapijt op grond en muren, muffe lucht op de gangen en al heel lang geen stofzuiger gezien. Losse stukken behang, beschimmelde kitranden langs bad, kraan valt uit de muur, geen douchegordijn en de bedden zijn zo slecht dat je op een houten plank nog beter ligt.

Onbijt matig, helft vd borden en bestek zaten de etensresten vd vorige dag nog aan.

Wij hebben hier overnacht, op doorreis terug naar Nederland na onze vakantie in de Dordogne.

Ik rij de volgende keer liever nog 150km door voor een ander hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Flamboyant in Lieusaint, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Flamboyant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Flamboyant scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.