Hotel Anjou

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Anjou voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Anjou in het Nederlands

Prima low budget hotel

bob_ruijg
7-11-2011

Met 23 sportvrienden dit hotel geboekt, omdat het vlakbij het Palais de Sport lag. Kamers zijn echt superklein. Als we de tassen op de grond zetten, kon je al niet meer lopen. Het was echter alleen om te slapen, dus beetje behelpen was niet erg. Bed was superzacht, badkamer, klein maar schoon en goede douche. Liftje ook piepklein. Het ziet er allemaal erg goedkoop uit, maar het was dan ook een goedkoop hotel. We gaan er volgend jaar wel weer naar toe denk ik.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anjou in Levallois-Perret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anjou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.