Reviews over le Plessis-Feu-Aussoux (Seine et Marne)

Fantastisch!

Fam. Franken,
    7-8-2011

Een prachtige camping waar wij al jaren met heel erg veel plezier verblijven met absoluut geweldige eigenaars. Wij vinden er vooral veel rust en ruimte.

Prima uitvalsbasis voor Parijs en Disney

sacha,
    9-5-2009

Netjes onderhouden. Sanitair beetje gedateerd maar superschoon. Water heerlijk warm. Douches in een afgesloten en verwarmde ruimte, hetgeen in voor- of najaar wel prettig is. Het echtpaar dat de camping beheert is heel vriendelijk. Bij aankomst krijg je uitgebreide uitleg over de omgeving, de bakker, de supermarkt, hoe Parijs het beste bezichtigd kan worden, idem Euro Disney. Overdekte speelruimte met tafeltennistafels. Daar staat ook een tafel, waar gasten gebruik van maakten die in een tentje kampeerden. Op het terrein staan ook wat picknicktafels. Naar Parijs: half uurtje rijden naar Chateau de Vincennes. Daar de auto parkeren en tien minuten met de metro. Naar Disney: half uurtje rijden. Naar bakker: 5 minuten met de auto. Wij betaalden ongeveer 43,00 per nacht voor 5 personen met caravan en elektra.

Een zeer mooie, rustige camping op goede reisafstand naar

Jessica,
    2-7-2008

Een zeer mooie, rustige camping op goede reisafstand naar Disneyland. Een erg vriendelijke eigenaar die meeloopt naar de plaats en alles doet om het je naar je zin te maken. De plaatsen zijn gedeeltijk in de zon en gedeeltelijk in de schaduw met mooie grasvelden. Het sanitair was simpel, maar zeer schoon.Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

perfecte camping voor bezoekjes aan parijs, disneyland of

hans,
    19-7-2006

perfecte camping voor bezoekjes aan parijs, disneyland of parc asterix.