Hotel Campanile Roissy Le Mesnil Amelot

Hotel Campanile Roissy Le Mesnil Amelot

7,8

• Sfeer in stad8,2
  • Activiteiten8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Roissy Le Mesnil Amelot voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Campanile Roissy Le Mesnil Amelot in het Nederlands

Rustig

Mark
5-9-2015

Dit hotel hebben we gebruikt als overnachtingshotel . Het ligt tegen het vliegveld Charles de Gaulles aan. De vliegtuigen zie je opstijgen vanuit de kamer. De 3-persoonskamer was zeer ruim met een losstaand 1-persoonsbed. Het personeel was aardig en het ontbijt was gevarieerd. Het is een goede uitvalsbasis voor de pretparken en de stad Parijs.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vrij nieuw, keurig hotel.

Freek
27-3-2011

Hotel ziet er gloednieuw uit en is ook van alle moderne gemakken voorzien. Ruime bar en restaurant, wifi, internetzuil, flatscreen tv's overal waar je kijkt etc... Personeel vriendelijk en beleefd. Kamer schoon en fraai aangekleed; Campanile-stijl. Bed was hard en lag niet fijn. Hotel ligt vrijwel onder de aanvliegroute van het vliegveld, maar door geluiddichte ramen weinig last daarvan. Restaurant open tot 23u! Helaas ook hier de "nieuwe"Campanile-formule, waarbij je zowat alles zelf moet pakken; zelfs je vlees braden/grillen. Niet mijn ding. Alles-bij-elkaar wél een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in maart 2011

voor overnachting maar ook niet meer

J. van Nierop
18-7-2010

voor overnachting gebruikt voor terugreis naar nederland, erg ongeinteresseerd personeel, eten is het ook net niet, kamers van 2008, maar niet logisch, douche cel erg klein en onhandig dus niet meer

Gereisd Met partner in juli 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesKrant

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Roissy Le Mesnil Amelot in Le Mesnil Amelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Roissy Le Mesnil Amelot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.