Hotel Ibis Budget Paris Porte d´Italie Est

Zakelijk

Geen 2 de keer

Andres De Rese
30-4-2015

Hotel vlak naast de perepherique. Enorm veel lawaai,ontbijt ruimte is veel te klein.

Eenvoudig maar goed.

Gemma
3-8-2011

Goedkoop hotel, maar goede prijs-kwalititeit verhouding. Bedden zijn goed, kamer en sanitair zijn schoon. Het ontbijt is eenvoudig maar goed. Lekkere koffie. Metrostation op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Paris Porte d´Italie Est in Le Kremlin-Bicêtre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Paris Porte d´Italie Est zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.