Reviews over Le Ferte Gaucher

Goede uitvalbasis voor disney

wisse,
    18-8-2012

Goede prijs/kwaliteid verhouding en een prima uitvalsbasis voor Disneyland en Parijs. Erg rustig gelegen en pas vernieuwde sanitair.

Prima uitvalsbasis voor Disneyland Parijs

Robbie,
    25-7-2011

Met 5 volwassenen in een Mobile Home voor 6 personen verbleven. Het huisje was redelijk nieuw, schoon en ruim genoeg. Tevens is er een tuinset aanwezig waardoor je ook buiten kan genieten van mooi weer. De camping is erg klein en daarom is er weinig te doen voor kinderen.

De camping heeft geen winkel, maar er zijn meerdere supermarkten in de buurt.

De reisafstand naar Disneyland is ongeveer 40 minuten (let op flitspalen!) enkele reis.

Aanrader voor het avondeten is pizzeria Davilou bij het station, we hebben hier een fantastische familie pizza afgehaald.

uitstekende uitvalsbasis

Snels,
    25-8-2010

Wij zijn met twee volwassenen en twee kleine kinderen op deze camping geweest.

Het personeel is vriendelijk en de campingbeheerder is van nederlandse afkomst. Wij zijn vriendelijk ontvangen en hebben een korte rondleiding en toelichting gehad bij onze mobile home. De mobile home was netjes en compleet. Alles wat we nodig hadden was in het huisje aanwezig. Wij hadden de grootste en meest schaduwrijke plek, maar ook de andere plaatsen waren ruim genoeg en hebben voldoende privacy. Het park is groen en netjes. De rivier door het park scheidt de mobile homes van de staanplaatsen.

De eerste dagen hadden wij slecht weer en dan is er niets te doen op de camping. In de huisjes is bijvoorbeeld geen tv aanwezig of een mogelijkheid in het park voor de kinderen om overdekt iets te ondernemen.

In de omgeving zijn allerlei bezienswaardigheiden. De afstand naar parijs is goed te doen, maar ook provins en het kattenpark in Nesles zijn echte aanraders.

Het verblijf is ons prima bevallen.

Prima Camping

Magda,
    29-7-2010

Camping Le Ferte Gaucher is een prima camping. Aardige medewerkers die je graag helpen. Parijs is vanaf de camping goed te bereiken.

Eenvoudige, maar prima camping!

Royomaka,
    22-7-2010

Vriendelijke ontvangst door Nederlandse medewerker. Ongeveer een uur met de trein om in Parijs te komen; goed te doen. Tevens prima locatie om te overnachten op doorreis naar het zuiden i.p.v motel aan de snelweg. Keurige mobil-homes, erg schoon en complete inrichting. Kortom: aanrader!