Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Le Bourget Centre - Parc des Expositions voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kyriad Le Bourget Centre - Parc des Expositions in het Nederlands

Nooit meer, tenzij voor 1 of 2 nachten max.

Tjesse
13-3-2016

Wel: ....? Niet: - het ontbijt (weinig keus), - de kamer (heb een oude en een nwe gehad, oude was vies en alles stuk, verwarming ook dus heel koud! Nieuwe was Ok maar te karig. - Internet instabiel dus niet bruikbaar om bijv. te werken - Sportruimte: formaat slaapkamer en Alle (4) toestellen kapot, diepe ellende. De sauna was tevens oud en vies. - Restaurant (weinig keus) - Onveilige omgeving (kans op berovingen etc)

Het is een oud hotel en ziet er uit als een bouwval. De mensen zijn vriendelijk maar kunnen geen service bieden. Ik ga daar niet meer heen.

Gereisd Zakelijk in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer in verband met het zeer slechte ontbijt

alma_info
23-8-2011

De kamer was klein maar goed voor die 3 nachten. Iedere dag schone handdoeken, lekker warm water, MAAR het ontbijt was om te beginnen zonder ontbijtbordje. Zelfs een hond krijgt nog een bak. De koffiekoppen waren soepkoppen ook zonder bordje en werden automatisch door de koffiemachine zo vol gedaan dat je er niet meer mee kon lopen. Er werd pas opgeruimd als iedereen gegeten had> Het was dus een ravage op de tafels. De stoelen waren te vuil (koffie op geknoeid) om er op gaan te zitten. De chauffeur van touroperator deed niets met onze opmerkingen. Nu ligt er een klacht bij touroperator (is doorgestuurd naar de directie) en krijgt hier dus nog een vervolg. We waren met 2 bussen en de andere bus zat in Campenila hotel en die hadden ontbijtbuffet en nog 10 euro goedkoper. Toen we dit hoorden was dat de druppel die de emmer deed overlopen. Het Kyriad hotel op het Disney Park was uitstekend (zie juli 2010). Het wordt dus voortaan Kyriad op het Disney Park. Albert en Marianne.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Le Bourget Centre - Parc des Expositions in Le Bourget, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Le Bourget Centre - Parc des Expositions zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Kyriad Le Bourget Centre - Parc des Expositions