Hotel Comfort Inn Lagny Sur Marne

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Lagny Sur Marne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Lagny Sur Marne in het Nederlands

2006

Basic acco

Mar
30-8-2006

Basic acco. Nette kamers waarop een 2-persoonsbed en een stapelbed is te vinden. Badkamer klein, maar wel schoon. Uitzicht op busremise. Vraag om kamers in hoofdgebouw. Kwartier rijden naar Disney.

Gereisd Anders in Wed Aug 30 2006 12:38:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Lagny Sur Marne in Lagny Sur Marne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Lagny Sur Marne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.