Hotel Al'hotel

Hotel Al'hotel
7,1

8 reviews over Hotel Al'hotel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima hotel met fantastisch personeel!

mail_121
11-9-2012

We zochten een goedkoop hotel om Disneyland te bezoeken en dat is gelukt! Kamers waren basic maar prima, maar vooral het ontvangst en de hulp van het personeel maken dit hotel een aanrader!

Voelde me zeer gewaardeerd als klant

Jessica van Wilsem Vos
9-6-2012

Wij hebben 2 nachten in dit hotel verbleven en gaan zeker weer eens terug!

De medewerkers/eigenaresse (?) gaf ons het gevoel dat wij zeer gewaardeerd werden als gast!

Simpel maar erg lekker ontbijt, verschillende soorten broodjes, verse koffie, thee en chocolademelk.

Je meegebrachte etenswaren kun je opwarmen in de magnetron en in het 'restaurant' opeten. Erg leuk :-) Ook kun je gebruik maken van de koelkast.

De kamer (2 persoonbed met een 1 persoonshoogslaper erboven) was klein, maar dat is voor ons geen probleem. 's Morgens was het water wat lauw, maar 's nachts douchen is geen probleem, water was lekker warm. In onze kamer was geen bad maar een aparte douche, dus geen halsbrekende toeren uithalen.

Bed was prima.

Kamers en hotel zijn verouderd maar al met al erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zullen zeker weer een keer terug gaan.

Prima hotel !!

Ron en Annemiek
15-8-2010

Wij hebben hier een overnachting geboekt i.v.m. een bezoek aan Disneyland Parijs. We verbleven in een familiekamer voor max. 6 personen (1 2-persoonsbed en 2 stapelbedden) met 2 badkamers. De kamer was misschien wat verouderd, maar ruim genoeg en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar je kunt dit evt. bijboeken voor 5 euro per persoon. Je kunt inchecken tot 24.00 u. Disneyland Parijs was ongeveer een kwartiertje rijden. .

Simpel hotel voor doorreis

marc.p.zm
30-7-2010

1 nacht verbleven om een dagje Disney te doen op door reis naar het Zuiden. Ligt dichtbij Disney, vlakbij de snelweg makkelijk aan te rijden. 5 persoonskamer dat is makkelijk tegen een redelijke prijs. Alleen geslapen, bedden waren goed, zag er wel wat oud en versleten uit, maar dat matcht wel met de prijs dus prima. Voor dat geld kan je echt niet veel verwachten.

Eenvoudig maar goed!

m.klomp
23-7-2010

Voor de prijs verwacht je geen enorm chique hotel.

Dit is een eenvoudig hotel, prima geschikt voor een doorreis of als goedkoop verblijfsalternatief voor een reisje naar Parijs.

Hoe eenvoudig dit hotelletje ook is, de service is uitm uitmuntend.

Ik wilde met mijn gezin een avondje naar Parijs, maar wilde niet met de eigen auto, omdat deze vol bagage lag.

Geen probleem voor de eigenaar. hij heeft een eigen luxe bus en bracht ons naar het dichtsbijzijnde RER station. Hij zij ons te bellen als we terug kwamen, dan zou hij met een minuut of 5 daar zijn om ons op te pikken. Zo gezegd, zo gedaan!

En dit alles zonder kosten. Prima service dus!

Hier komen we nooit meer

M Vieselman
7-12-2009

Al'Hotel in Lagny sur Marne was een grote teleurstelling. De kamers zijn ronduit vies. Haren van de vorige gast(en) liggen in de badkamer. Douchekop bruin aangeslagen en wordt zowel voor de wastafel als de douche gebruikt. De originele douchekraan is afgekoppeld en uit de aansluiting druppelt water in het bad. Toilet spoelt niet door. De gangen zijn verlicht met blauwe lampen (verwachten ze hier verslaafden?) en de bedden zijn onder de lakens voorzien van een plastic zeiltje. De kamers zijn bijzonder gehorig, een gesprek op normaal volume is in de aangrenzende kamer woordelijk te verstaan. Laat staan over buren die tot laat tv willen kijken. Het ontbijt is wel goed voor Franse begrippen met croissants en stokbrood en verschillende soorten broodbeleg. Je mag voor het geld niet veel verwachten, maar een goede hygiene is toch wel het minste. Personeel is vriendelijk, maar een klacht over de vieze badkamer (haren) werd afgewimpeld. Wij komen hier nooit meer!

Zeker niet voor herhaling vatbaar!

M Vieselman
7-12-2009

Blauwe lampen in de gangen (verwachten ze verslaafden?). Vies sanitair, erg gehorige kamers. Ligging midden in een industrieterrein.

aanrader

fam.Ligneel
27-8-2009

Warm onthaal,propere en mooie kamer,lekker ontbijt,vriendelijke eigenaars,prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al'hotel in Lagny Sur Marne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al'hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.