Reviews over Lagny Sur Marne

Geweldige accomodatie dichtbij Disneyland Parijs

Wijnand Gelderblom,
    14-11-2015

Netjes ingerichte accomodatie op terrein van eigenaar. Slaap- en eetgedeelte bevinden zich in aparte gebouwtjes. Slaapgedeelte bestaat uit 1 tweepersoonsbed en 1 hoogslaper in aparte kamer. In hoogslaper kunnen 4 personen (2 boven, 2 beneden) slapen.

Opgemaakte bedden en handdoeken bij aankomst.

Eetgedeelte heeft een bankje, grote eettafel en is van alle gemakken voorzien.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gratis wifi aanwezig.

Op ca. 10-15 minuten rijden van de parkeerplaats van Disneyland Parijs.

Prima hotel met fantastisch personeel!

mail_121,
    11-9-2012

We zochten een goedkoop hotel om Disneyland te bezoeken en dat is gelukt! Kamers waren basic maar prima, maar vooral het ontvangst en de hulp van het personeel maken dit hotel een aanrader!

Voelde me zeer gewaardeerd als klant

Jessica van Wilsem Vos,
    9-6-2012

Wij hebben 2 nachten in dit hotel verbleven en gaan zeker weer eens terug!

De medewerkers/eigenaresse (?) gaf ons het gevoel dat wij zeer gewaardeerd werden als gast!

Simpel maar erg lekker ontbijt, verschillende soorten broodjes, verse koffie, thee en chocolademelk.

Je meegebrachte etenswaren kun je opwarmen in de magnetron en in het 'restaurant' opeten. Erg leuk :-) Ook kun je gebruik maken van de koelkast.

De kamer (2 persoonbed met een 1 persoonshoogslaper erboven) was klein, maar dat is voor ons geen probleem. 's Morgens was het water wat lauw, maar 's nachts douchen is geen probleem, water was lekker warm. In onze kamer was geen bad maar een aparte douche, dus geen halsbrekende toeren uithalen.

Bed was prima.

Kamers en hotel zijn verouderd maar al met al erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zullen zeker weer een keer terug gaan.

Prima hotel !!

Ron en Annemiek,
    15-8-2010

Wij hebben hier een overnachting geboekt i.v.m. een bezoek aan Disneyland Parijs. We verbleven in een familiekamer voor max. 6 personen (1 2-persoonsbed en 2 stapelbedden) met 2 badkamers. De kamer was misschien wat verouderd, maar ruim genoeg en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar je kunt dit evt. bijboeken voor 5 euro per persoon. Je kunt inchecken tot 24.00 u. Disneyland Parijs was ongeveer een kwartiertje rijden. .

Simpel hotel voor doorreis

marc.p.zm,
    30-7-2010

1 nacht verbleven om een dagje Disney te doen op door reis naar het Zuiden. Ligt dichtbij Disney, vlakbij de snelweg makkelijk aan te rijden. 5 persoonskamer dat is makkelijk tegen een redelijke prijs. Alleen geslapen, bedden waren goed, zag er wel wat oud en versleten uit, maar dat matcht wel met de prijs dus prima. Voor dat geld kan je echt niet veel verwachten.

Lagny Sur Marne scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews