Hotel Le Pasteur

19 reviews over Hotel Le Pasteur in het Nederlands

Prima !

Danique
2-5-2012

Net terug van 3 dagen Parijs. Dit hotel geboekt via touroperator.

Heb me geen moment onveilig gevoeld in de buurt. Aardig personeel en kamers zagen er goed uit (inderdaad wat klein, maar meer heb je ook niet nodig).

Ontbijt was goed te doen, verse croissantjes!

Treinstation op 5 min. Loopafstand, goed te doen.

Wij zijn erg tevreden voor deze prijs!

zeer klein ,vies ,oud en smerig

fam jacobs
14-2-2012

hotel ligt in een achterbuurt van parijs aan nauw straatje .

de accomodatie oogt van buiten nog niet eens zo slecht het uitzicht van onze kamer was een autokerkhofje.de kamer was vies ,oud en zeer klein (2,3x3 mtr) beddegoed was smerig en de badkamer ,zonder douchegordijn zodat het water zo de kamer instroomt was 1,3 x1,6 mtr en ook vies ,oud en gedateerd.kamer en beddegoed werd gedurende verblijf niet schoongehouden er hing s'middags zak met handdoeken aan de deur om water in kamer op te deppen.

personeel was wel korrekt ,prijs kwaliteitverhouding was dus heel laag.

we hadden 4 nachten geboekt maar zijn na 3 nachten en een diner tegoed gevlucht,hebben voor dezelfde overnachtingsprijs een andere nette schone kamer geboekt.

Hotel met uitstekende service in minder goede buurt. Service van hotel en goede prijs/kwaliteit-verhouding maakt echter alles goed. Eigenaren hebben ons van de eerste tot en met de laatste dag bijzonder goed geholpen.

(Eerste dag heeft een van de eigenaren, toen onze auto op een onveilige plek stond verderop in de wijk, persoonlijk gewacht op de parkeerplaats voor zijn hotel, zodat deze plaats niet bezet werd door anderen. De tweede dag kregen we een eigen parkeerbox. Omdat mijn dochter onrustig sliep -tweepersoonsbed- werd er -gratis- een eenpersoonsbed bijgeplaatst.

Op het moment dat we weer terug zouden gaan naar Nederland, hadden we autopech. De eigenaar is persoonlijk meegegaan naar een garage in de buurt, zodat we binnen een uur -zonder te hoeven betalen- terug konden naar Nederland.

Verder: prima ontbijt (croissant, pistolet, koffie/thee, jus, kwark, cake, enz.), schone kamers, vlakbij station (10min. van centrum Parijs).

Hotel is voor deze prijs: absoluut een aanrader!

nooit meer

piet
5-9-2011

de douche had geen douche gordijn heel gehorig het ontbijt was niks slechtste ooit

Hotel Le pasteur is zeer geschikt voor een lang weekend om te verblijven.

Het licht op ongeveer 10 min lopen van het trein station... de kamers zijn erg klein maar vrij schoon! zeker de moeite waard

Aanrader

Rob
6-8-2011

Aanrader. Zeer gastvrije mensen runnen dit hotel.

Het hotel ligt vlakbij de Périférique. Auto kan je voor 10 euro p/d stallen in een garagebox van het hotel.

Het hotel ligt op ca. 5 minuten lopen van de trein die je in 10 minuten naar hartje Parijs brengt.

De kamers zijn klein maar netjes en schoon. Elke dag wordt je bed opgemaakt en is er een handdoekwissel.

Het ontbijt is compleet. Wil je bijv. ’s avonds nog warm eten kan dit goed en voor een zeer schappelijke prijs.

Niet twijfelen maar doen !

hotel in goede ligging naar bezinswaardigheden

claudiaroland
14-5-2011

Hotel heeft goede verbinding naar Paris. Het is en simpel overnachtingshotel met en redelijk ontbijt. Voor deze prijs is het in Parijs uitstekend en wij zouden er zeker nogmals logieren.

Het is oke

richella
14-12-2010

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De bereikbaarheid naar hartje Parijs is goed te doen. Het ontbijt bestond uit jus, thee/koffie, croissant ciabatta, kaas, serrano ham of jam, yoghurt en een ei.

Minpunt: de kamers zijn best wel klein en er wordt slecht schoongemaakt (veel stof), erg gehorig. Tijdens het douchen overstroomt de badkamer..

Maargoed wat verwacht je voor 150,- 3 nachten? Prima te doen als je niet veel op je kamer bent.

Goede indruk

Paul & Nadia
22-5-2010

Mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Bijna alles is aanwezig, zoals openbaar vervoer en de eetgelegenheden. Onbijt en maaltijd was goed. Kamer en toilet/douche waren netjes en schoon.

goed hotel in mindere buurt

mike
23-2-2010

Het hotel is zeker gezien de prijs goed te noemen, men doet goed zijn best om de klanten het naar hun zin te maken.

Het is ook duidelijk te zien dat ze er nog niet zolang mee bezig zijn, e.e.a verloopt nog niet zo soepel.

maar je hebt er niet echt last van.

ontbijt was 'frans'dus alleen wat zoetigheid voor op het broodje.

wel ook keuze uit corn flakes en andere ontbijt granen.

kamer was goed, jammer dat het lang duurt voor dat je warm water krijgt uit de douche.

voor een steden trip zeker goed hotel.

de buurt waar het hotel in ligt is helaas minder, niet echt veilig.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pasteur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Pasteur in La Courneuve , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Pasteur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.