Kleine hotelsWeer vandaag15°10°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Cheval Blanc voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Auberge du Cheval Blanc in het Nederlands

Kies echt een ander hotel

Dirk Meilink
12-6-2015

Absurd slecht service, gewoon asociaal. De airco was kapot, personeel zei direct "We gaan dit niet repareren en je krijgt geen andere kamer", zonder blozen, zonder excuses. De "gratis wi-fi" werkt 10% van de tijd, en alleen als je eerst reclames kijkt. Hun hek naar het parkeerterrein opent naar binnen zonder waarschuwing, mooie kras op mijn auto daardoor, ook geen excuses. We wilden in het restaurant eten, maar dat was dicht op zondag, ipv dat ze dat gewoon zeiden, meldde het personeel ons "Je kunt hier niet eten, ga maar naar de stad hiernaast", waarna ze zonder uitleg wegliep. Daarnaast kraakt het hele hotel, zit er schimmel aan de muren en hoor je de hele nacht al het lawaai uit het restaurant er onder. Dit hotel is echt het slechtste hotel dat ik ooit heb meegemaakt.

Gereisd met partner in juni 2015

Alle waar naar zijn geld

kris
21-10-2014

Goedkoop hotel ( 58 euro voor 3p kamer). Ligging tov disney prima ( 10min auto)

Mijn idee van gerenoveerd is echt wat anders dan opgeschilderd: schimmel in de badkamer, niet gevoegde badkamer vloer, bedlampje met schilderstape aan elkaar geplakt Als je gewoon een slaapplaats voor 1 of 2 nachten zoekt en een beetje authentiek kan waarderen is dit op zich wel een goeie plek WIFI was waardeloos en werkt slecht ( vaak niet) op de kamer Diner in de pizzeria was een teleurstelling. Eerst verkeerde pizza calzone gekregen ( ham ipv zalm) de 2e poging was met zoveel spoed klaargemaakt dat de binnenkant nog rauw was en de buitenkant zwart geblakerd. Toetje fondant chocolat was warm bij mijn zoon ( zoals het hoorde) maar ik had een koude ( en dus beduidend minder lekker). Ontbijt hebben we hier niet afgenomen - vind 14 euro p.p. een ( te) hoge prijs. Vers stokbrood bij de bakker en beleg bij het mini supermarktje gehaald, maar Val d'Europe heeft ook zat mogelijkheden voor wie wat meer wil.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Echt Frans hotel dicht bij Disney!

monicasliedrecht222
29-5-2011

Hotel ziet er vanbuiten uit als een soort herberg. De Receptie is netjes en warm ingericht. De gang en trap is erg smal en het plafond laag, waaraan je goed kunt zien dat het een oud pand is. Ook de vloer van onze hotelkamer was erg scheef. Dit had wel zijn charme.

Kamer was netjes ingericht met een inbouwkast, een bureau met stoel, vier bedden en een badkamer met toilet en bad.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel. In het winkelcentrum Val 'd Europe en Disney hebben wij het ontbijt genuttigd. Beide zijn op ongeveer 10 minuten rijden met de auto. Kamer is elke dag netjes schoongemaakt.

Voor prijs / kwaliteit verhouding heb je waar voor je geld. Wij hebben hier drie nachten overnacht voor € 180,- de prijs bij het hotel is € 199, per nacht. De kosten voor het boeken van het ontbijt bij het hotel betaal je € 10,- per persoon.

Gereisd met partner in mei 2011

Super!

jaap cuijpers
11-1-2010

Om even terug te komen op alle onderstaande beoordelingen. Receptie: Zeer netjes en warm in gericht, dit geldt zowel voor het hele pand. Heerlijk relax sfeertje in de bar. Ontvangst was iets minden. Eten hebben we niet gedaan, maar een zat een pizzaria, die elke middag-avond vol zat, een een echt bourgondisch restaurant. Daarnaast is het ideaal te doen om met de auto naar disney te rijden(10 min). Kamers zijn ruim en nette badkamer. Hier en daar wel wat verouderingen maar dat heeft zijn charmes.

Gereisd met vrienden in Tue Dec 22 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De receptie en de gangen en vooral het trappenhuis waren erg vervallen. De kamer was wel mooi gerenoveerd. Het was wel erg warm op de kamer en het bed was niet heel goed. Wel was alles goed schoon. Het ontbijt erg eenvoudig, stokbrood en croissant. Maar dat is meestal zo in Frankrijk. Disney is met de auto goed te bereiken en Parijs ook. Verder heeft het hotel geen facaliteiten maar t was dan ook goedkoop

Gereisd met partner in december 2007

geen 2de keer

Van der meer
27-5-2009

De ligging van dit hotel is gunstig. Met 10 minuten zit je in disneyland en vanuit Bussy St. George ( 5minuten van Jossigny) met de metro zit je met 30 minuten in parijs. Onze kamer was niet veel soeps! Het was oud en zag er vies uit. De badkamer zat onder de schimmel en uit de douche kwamen 3 waterstraaltjes. Ondanks het aardige weer ( 25graden) stond de kachel aan!!?? Beneden bij receptie liep kakkerlak zo groot als mijn handpalm. Het personeel was wel heel vriendelijk en behulpzaam. Het beddegoed en handdoekken was schoon en dat maakte het net acceptabel om te blijven slapen. Wanneer je niet te veel in het hotel hoef te zijn en er alleen zal slapen is het net acceptabel maar niet voor een tweede keer!!

Gereisd met partner in mei 2009

Geen tweede keer hierheen!

Martijn van Bostelen
27-5-2009

De ligging van dit hotel is gunstig. Met 10 minuten zit je in disneyland en vanuit Bussy St. George ( 5minuten van Jossigny) met de metro zit je met 30 minuten in parijs. Onze kamer was niet veel soeps! Het was oud en zag er vies uit. De badkamer zat onder de schimmel en uit de douche kwamen 3 waterstraaltjes. Ondanks het aardige weer ( 25graden) stond de kachel aan!!?? Beneden in bij receptie liepen kakkerlakken zo groot als mijn handpalm. Het personeel was wel heel vriendelijk en behulpzaam. Het beddegoed was schoon en dat maakte het net acceptabel en te blijven slapen. Wanneer je niet te veel in het hotel hoef te zijn en er alleen zal slapen is het net acceptabel maar niet voor een tweede keer!!

Gereisd met partner in mei 2009
2007

Bedroevend

Jacqueline en Jessy
8-5-2007

Bedroevend. Ik zou hier geen gasten durven te ontvangen. Laat je niet misleiden door de foto's op de site.

Jacqueline en dochter Jessy

Gereisd familie in mei 2007

• VerzorgingHalfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Cheval Blanc in Jossigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Cheval Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.