Camping International de Jablines

Anders

Prima camping bezoek Eurodisney

Yvke
10-9-2018

Ideale camping voor bezoek Eurodisney. Buslijn vlak bij de camping, tien minuten lopen. Deze bus gaat echter in het weekend maar drie keer per dag( rond half tien, twee uur en twaalf uur s nachts) Je kunt dus pas om half twaalf met de bus terug naar de camping.

Mooie schone camping, wisselende plaatsen qua grootte. Wij hadden een hele grote plaats. Sanitair schoon.

Zwemmeer op tien minuten lopen vanaf de camping. Rustige omgeving, camping ligt bij een zwemmeer in een soort natuurgebied.

Aardige eigenaresse, geven prima informatie en uitleg,

Nienke
18-8-2018

Annet
18-8-2018

3 dagen op deze camping geweest om Parijs en Disney te bezoeken. We hadden graag nog paar dagen langer op deze camping willen blijven maar was helaas niet mogelijk want volgeboekt. Deze camping is helemaal prima vlak bij Parijs. Het is in de middle of niks, je moet door grote hekken, maar ach. Lekker rustig om uit te slapen. Wel erg duur winkeltje, maar ook uitgebreide keuze aan broodjes en zoetigheid. Het meer is buiten de camping, 5 minuten lopen en is echt heerlijk! Ik vond het sanitair schoon genoeg. De afwasplekken waren helemaal ruim en schoon, de wc ook ok. Misschien de douches iets minder maar kwam ook door de blaadjes die van de bomen vallen en je mee naar binnen loopt. Douche ook heet tot warm. Een speeltuin heb ik niet gezien. (ook niet naar gezocht). Mocht je op zondag naar Parijs gaan: kun je ook naar Parijs rijden de gele metrolijn die eindigd bij Chateau de Vincennes. Parkeer daar ergens je auto langs de weg - is gratis o

Komen we zeker terug

Bas
30-7-2018

Goede uitvalsbasis voor naar Disney!!!

Zeer aardige en behulpvaardige campingeigenaren.

Mooi plekje voor extra rust

Filip
28-7-2018

Zeer mooie kleine veilige camping met fijn zwemmeer

Heerlijk rustig en toch kort bij Disneyland

Wij komen reeds 10 jaar op deze camping. Mooie omgeving, dicht bij Disneyland. De ontvangst en vriendelijkheid aan de receptie van mevrouw Florence is super !!!

Prijs/kwaliteit is prima; Super vriendelijke Echte

Ariana
22-10-2017

Prijs/kwaliteit is prima; Super vriendelijke eigenaar/beheerder; Echte aanrader;

SICAUD Gaël, directeur, 24-10-2017

Thank you for your message.

We are doing our best to satisfy our customer.

We are always trying to improve this service.

Best Regards

Douche straal is niet top

Ruud
22-10-2017

Douche straal is niet top .wel warm douche was wel schoon.

Ze hebben een Frans toilet

hello,

You are wright : we have a little problem with the pressure of the water in the showers .

We find the reason and are trying to solve this problem.

Sorry for the trouble.

Best Regards

Kleinschalig en mooi dicht bij Disneyland

Kooi
13-10-2017

Er zijn 2 toilet gebouwen en worden regelmatig schoon gemaakt maar de gebruikers maken het onnodig smerig.

De douches hebben GEEN waterdruk genoeg voor een normale douchebeurt en geeft wat pruttelt water.

hello,

We find the reason and are trying to solve this problem.

Sorry for the trouble.

Best Regards

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International de Jablines in Jablines (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International de Jablines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.