Camping International de Jablines

Camping International de Jablines

57 reviews over Camping International de Jablines in het Nederlands

3 dagen op deze camping geweest om Parijs en Disney te bezoeken. We hadden graag nog paar dagen langer op deze camping willen blijven maar was helaas niet mogelijk want volgeboekt. Deze camping is helemaal prima vlak bij Parijs. Het is in de middle of niks, je moet door grote hekken, maar ach. Lekker rustig om uit te slapen. Wel erg duur winkeltje, maar ook uitgebreide keuze aan broodjes en zoetigheid. Het meer is buiten de camping, 5 minuten lopen en is echt heerlijk! Ik vond het sanitair schoon genoeg. De afwasplekken waren helemaal ruim en schoon, de wc ook ok. Misschien de douches iets minder maar kwam ook door de blaadjes die van de bomen vallen en je mee naar binnen loopt. Douche ook heet tot warm. Een speeltuin heb ik niet gezien. (ook niet naar gezocht). Mocht je op zondag naar Parijs gaan: kun je ook naar Parijs rijden de gele metrolijn die eindigd bij Chateau de Vincennes. Parkeer daar ergens je auto langs de weg - is gratis o

Komen we zeker terug

Bas
30-7-2018

Goede uitvalsbasis voor naar Disney!!!

Zeer aardige en behulpvaardige campingeigenaren.

Mooi plekje voor extra rust

Filip
28-7-2018

Zeer mooie kleine veilige camping met fijn zwemmeer

Heerlijk rustig en toch kort bij Disneyland

Wij komen reeds 10 jaar op deze camping. Mooie omgeving, dicht bij Disneyland. De ontvangst en vriendelijkheid aan de receptie van mevrouw Florence is super !!!

Prijs/kwaliteit is prima; Super vriendelijke eigenaar/beheerder; Echte aanrader;

SICAUD Gaël, directeur, 24-10-2017

Thank you for your message.

We are doing our best to satisfy our customer.

We are always trying to improve this service.

Best Regards

Douche straal is niet top

Ruud
22-10-2017

Douche straal is niet top .wel warm douche was wel schoon.

Ze hebben een Frans toilet

hello,

You are wright : we have a little problem with the pressure of the water in the showers .

We find the reason and are trying to solve this problem.

Sorry for the trouble.

Best Regards

Kleinschalig en mooi dicht bij Disneyland

Kooi
13-10-2017

Er zijn 2 toilet gebouwen en worden regelmatig schoon gemaakt maar de gebruikers maken het onnodig smerig.

De douches hebben GEEN waterdruk genoeg voor een normale douchebeurt en geeft wat pruttelt water.

hello,

We find the reason and are trying to solve this problem.

Sorry for the trouble.

Best Regards

jammer dat er geen wc-papier op de wc aanwezig is en de straal van de douche mocht wat harder zijn

Wij logeerden in 1 van de sta-caravans

Mieke
10-10-2017

Wij logeerden in 1 van de sta-caravans. Deze waren op en top in orde! Een hele fijne ervaring.

Op de receptie kan je met al je vragen terecht en wordt je prima verder geholpen!

Gelegen op een prachtig natuurdomein.

Ideaal gelegen voor een bezoekje aan Disneyland of een trip naar Parijs.

Toilet /douche ontzettend vies

kovla
9-10-2017

Toilet /douche ontzettend vies. Werd slecht schoongemaakt. Weinig faciliteiten.

Achter gesloten hekwerk, lijkt een getto.

De mazzel is dat de omgeving , het strandje nog redelijk is. Maar in de buurt kun je niet even eten.

Tussen de middag 2 uur dicht en geen telefoon opnemen is niet klantvriendelijk.

Maar de mensen zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

SICAUD Gaël, directeur, 19-12-2017

Bonjour,

Effectivement notre camping se trouve à l'intérieur d'un grand parc, clos par une enceinte. Pour votre sécurité, l’accès au parc se fait avec des codes qui vous sont fournis à votre arrivée.

Le nettoyage de nos sanitaires est effectué à partir de 5 heures et tout au long de journée, et ce tous les jours.

Si vous avez été victime d'un dysfonctionnement, il aurait été préférable de venir nous le signaler pour que nous puissions tout mettre en œuvre pour le résoudre.

Quant au nombre d’équipements , nous sommes au-delà des normes d'un trois étoiles.

Cordialement

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International de Jablines in Jablines (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International de Jablines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International de Jablines scoort een 8.02 uit 10 op basis van 168 reviews.