Camping Base de Jablines

8.1Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Jablines (Seine et Marne)

8.1Fantastisch

• 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

30 reviews over Camping Base de Jablines

• 9marco bisschop04-05-2015

topcamping voor Disney en Parijsbezoek!

wij hebben de eerste week van de Mei vakantie doorgebracht op deze kleinschalige, keurig verzorgde camping. Het ligt in een uitgestrekt en openbaar recreatiegebied met bossen, velden en meertjes. Rustige en natuurlijke omgeving 2 keurige sanitairgebouwen; schoon, verzorgd en fris. Neem alleen wél je eigen wc papier mee want dat hangt er niet. De eigenaar, eigenaresse en overig personeel zijn heel vriendelijk, servicegericht en gastvrij. Ze spreken goed Engels en doen zelfs moeite Nederlands te spreken! Op al je vragen krijg je uitgebreid antwoord en uitleg, zelfs tegenover de kinderen waren ze heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een klein winkeltje met bescheiden assortiment, brood kun je het best elke dag bestellen, al vergaten wij dat steeds en was er desondanks altijd wat over.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 8Kloontje13-09-2012

Super!

Wij zijn per ongeluk op deze camping beland. En we zouden inprincipe maar een paar dagen blijven ivm bezoek Disneyland. Uiteindelijk zijn we onze hele vakantie hier gebleven. De liging is super! Een mooie omgeving en een prachtig meer! Het personeel super vriendelijk en als je smorgens je baquets ophaalt word je in het Nederlands aangesproken! Ze spreken daar super goed Engels en alle andere talen kunnen ze ook een klein beetje! Qua ligging van Parijs/Disneyland ook heel goed te doen. Er is veel in de omgeving te doen, alleen bij de camping kan je al heerlijk zwemmen in het meer, waterfietsen, mountainbiken en nog veel meer. Je hebt mooie plaatsen in de omgeving zoals Provins. Val de Europe vonden wij ook geweldig, met veel plezier onze boodschappen daar gedaan. Een enorm overdekt winkelcentrum met zeer ruime openingstijden. Kortom een aanrader voor als je in de omgeving van Parijs wil verblijven.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Nadia14-08-2012

Plezierige camping!

Wat hebben we het fijn gehad. We zaten wel midden op een hoekje met onze tent, auto's reden vlak naast ons voorbij. Maar het gaf niet, we waren hele dagen weg naar Disney; 15 minuten rijden is het. Een dagje naar Parijs geweest en geparkeerd bij Disney. Werkt heel goed! Personeel is super vriendelijk, vooral de eigenaresse. We konden zwemmen in het meer vlakbij, heerlijk even afkoelen. Met een soort péage kunnen de mensen die niet op de camping staan daar komen. Voor de campingbezoekers dus gratis. Sanitair was soms even wachten, maar wel een lekkere douche! Wij komen hier zeker nog eens.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Johan 17-06-2012

Prima plek voor bezoek Disney of Parijs

Prima schone camping voor een bezoek aan Parijs of Disney , Redelijk goede ruime staanplaatsen, nette aangelegde camping Bij nat weer wel snel modderige staanplaatsen. Sommige staanplaatsen zijn met een verharde strook voor de caravan.
    Goed en schoon sanitair. personeel is vriendelijk en behulpzaam Omgeving; het park ligt op een recreatiegebied, meer en zonneweide op loopafstand. De omgeving buiten de camping is heuvelachtig. Op 10-15 auto-minuten van RER station Vallee d'Europ waar je met 35-40 minuten in hartje Parijs staat. parkeergeld 3,80 per dag

Gereisd met partner in april 2012

• 9Speuld19-05-2012

Prima plek en super aardig

Prima voor dagje Parijs met een uurtje zit je in de stad, met bus en trein. Super aardige eigenaaresse en alles erg schoon Wij zijn blij met de keuze geweest voor parijs

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Theo von den Benken07-05-2012

Prima ligging voor Disney en Parijs

Fantastische medewerkers, aardig, behulpzaam, kennis van de omgeving. Ruime plaatsen. Helaas is er op de camping geen eetgelegenheid.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 8walter08-10-2011

Bijzonder aardig personeel!

We hebben 12 nachten in een sta caravan gezeten eind september / begin oktober. De camping is netjes, het huisje ook. Het personeel is bijzonder aardig, iedereen spreekt goed engels, zelfs een beetje nederlands. Je krijgt een eigen toegangs code voor de slagboom.

Huisje: - grote normale koelkast met vriezer - magno - genoeg keuken gerei (alleen kaasschaaf niet vergeten) - vier gaspitjes - overal genoeg stroom aansluitingen, 10 ampere - matrassen liggen redelijk goed, het bankje slaapt het beste. - als je langer dan 1.80 bent dan kan je beter op het bankje slapen - toilet, douche, prima in orde

Ligging: De camping staat op een groot park met - mooi strand met strandwacht - veel water (zie google maps) - veel wandel/fiets paden - veel bankjes om te picknicken - parcours om te trimmen met allerlei atributen - mogelijkheid om een waterfiets/zeilboot te huren (seizoensgebonden) - soort kantine dichtbij het strand

We komen hier zeker terug!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

• 7calimero6930-08-2010

door de prima ligging rumoerig

De camping ligt prachtig op een recreatiegebied. Dichtbij EuroDisney en vanaf de TGVstation een halff uur naar Parijs. Iedereen doet dat dus het is erg druk in de ochtend en rond middernacht. Je kunt tot 00.45 uur de camping oprijden. Voor een langdurigverblijf in het hoogseizoen wel iets om mee rekening te houden! Sanitair is echt te weinig en wordt NIET goed schoongemaakt. Het is niet alleen bevuild door de gebruikers maar je ziet aan de staat van het sanitair dat er niet grondig schoongemaakt wordt. Door het intensieve gebruik ziet het er zeer vervuild uit en het water mag ook wel iets warmer. Het is wel een veilige camping en zijn de medewerkers erg behulpzaam!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Margriet29-07-2010

Keurige camping

Een keurige camping, schoon sanitair. Het ligt in een "nieuw" aangelegd recreatie gebied waar je kunt zwemmen in een meer. Op de camping is niet zo veel. Heel vriendelijk personeel bij de receptie dat wel. De prijzen weten ze te vragen de voorzieningen van de camping passen m.i. niet bij de prijs. De ligging t.o.v. Disney en Parijs is prima en daar moeten ze het van hebben. Wij hadden een mooie plek wel enorm veel oorwurmen in de tent maar dat is het enige minpuntje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 801-08-2009

Erg leuke, mooie, knusse camping

Wij hebben 6 dagen gekampeerd op deze camping, omdat we Disneyland en Parijs wilden bezoeken. Het is ons prima bevallen. Mooie camping, ruime staanplaatsen en erg vriendelijk personeel! Vanaf de camping ben je met de auto in 15 a 20 minuutjes in Disneyland... en vanaf daar ben je met metro in ongeveer 30 min in Parijs. Kortom... wij zijn heel tevreden over deze camping!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Camping Base de Jablines info