Hotel Apogia Paris

• Sauna
Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Apogia Paris

• 4anoniem11-08-2015

geen aanrader, service is beneden alle peil...

Wij zijn een familie met 2 kinderen (12 en 8 jaar). De kamer op zich viel wel mee, maar de badkamer is verouderd en dringend aan vernieuwing toe. Ook de bedden hebben hun beste tijd gehad. De ligging is niet optimaal, eerst moet je de bus nemen (10 min) vooraleer je in het centrum van Parijs bent. Van daaruit kan je wel de metro nemen naar alle bezienswaardigheden. Wij dachten, staat ook zo vermeld dat we een privéparking hadden aan het hotel, maar dit is een OPENBARE PARKING en is dus voor iedereen bereikbaar. Er was een inbraak in de auto naast de onze en het hotel hield de handen af, de service was ondermaats...

• 7Daphne19-11-2014

Niet geweldig

Top: - Vriendelijk, Engelssprekend personeel - Gratis parkeren - Winkelcentrum naast hotel - Nette, schone kamers - Uitgebreid ontbijt

Flop - Vreselijk slecht avondeten: de ossenhaas leek wel dagen oud en het eten was lauw. Bij het ontbijt kregen we 1x roerei die overduidelijk rot was (stonk en was groen), dit had de keuken zelf niet gemerkt??! - Afstand van Parijs erg ver, metrostation ligt ook niet echt op loopafstand. Ruim een kwartier lopen door mindere buurt - De wijk om het hotel is vervallen: veel leegstaande panden en louche figuren op straat

• 7Chris21-08-2014

Goed hotel voor stedentrip

Op 10 Minuten lopen ligt het treinstation die je zo naar het centrum van Parijs brengt. Hotel ligt naast een overdekt winkelcentrum waar een grote Carrefour zit en eettentjes. Sowieso in de wijk waar het hotel zit, zitten veel buitenlandse restaurants. Zelf hebben wij gegeten bij Hippopotamus (ligt bij de pathe bioscoop iets verderop) een restaurant waar ze goede steaks serveren.

• 7Marina14-01-2014

Betere kamer verwacht

Via aanbieding bij Apogia terecht gekomen, dus niet duur. Hotel ligt buiten het centrum. Stap je links de deur uit loop je naar het centrum (niet te belopen overigens, even metro pakken.. mits je hem kunt vinden!!) en rechts liggen de zwervers onder de brug, letterlijk. Niet fijn om 's avonds buiten het hotel te komen, pure armoede. Tegen het hotel aan ligt een winkelcentrum + parkeergarage, ideaal. Deur van (gratis! ideaal) parkeergarage naar hotel was even moeilijk te vinden (vlakbij ingang). Kamers waren klein, maar ok. Echter geen afzuiging, ook niet in badkamer en aparte toilet. Daardoor bij douchen hele slaapkamer beslagen, vochtig! Toilet geen raampje geen afzuiging, je zit in een kast, vies! TV té slecht ontvangst (sneeuw, geen BVN). Receptie wel netjes en vriendelijk. Ontbijtzaal netjes en luxe ontbijt. Allelei soorten broodjes, crackers, cake, jam, zoetigheid, kaas, ei, vleeswaren, fruit, yoghurt, sapjes, alles voor een fijn ontbijt!

• 2Gerards08-12-2013

Hotel niet voor herhaling vatbaar geen aanrader

Receptie,bar,restaurant voldoende.kamers zijn vies en oud vooral de badkamers zeer zeer smerig de kamer ruiken naar rook van sigaretten en kamers erg klein de matrassen op het bed kwamen de veringen door en de uitkijk is niet florisant.het ligt uit de richting van alle accomedaties van parijs.openbaar vervoer op 30 min.loopafstand van metro enz.wij hadden geboekt voor 2x2pers.kamer via touroperator alles vooraf betaald en bij vertrek zeiden ze bij receptie u moet nog betalen wij hadden afschrift van de bank en ze hielden nog vol dat we niet betaald hadden en vielen ons aan terwijl we bewijs hadden erg onvriendelijk dame met bril aan receptie en was erg opvliegerig naar ons toe en wilde ons niet laten gaan en wilde zelfs touroperator niet bellen ze wilde haar naam niet geven toen wij vertrokken bij thuis komst gelijk touroperator gebeld en zij zouden het regelen want zei zeiden ook dat wij betaald hadden dus u bent gewaarschuwd geen aanrader

Met jonge kinderen

• 8Simone20-11-2013

prima voor de citiytrip

jammer dat onze tomtom het adres niet kende :( Erg vriendelijke medewerkers! Op 10 Minuten lopen ligt het treinstation die je bij de notre Dame brengt (ook te gebruiken met de paris Visite kaart). Ze lijken bij het ontbijt niet gewend aan een hoge bezetting met veel late ontbijters maar gewoon netjes vragen en even wachten, dan komt het goed. De kaart in het Restaurant is klein maar hetgeen er op is erg lekker. Het Restaurant is in het Weekend gesloten maar genoeg opties in Parijs :)

• 8Ger07-08-2013

Superdeal via de reisorganisatie

Goed, gemakkelijk te bereiken hotel. Prima uitvalsbasis via bus / metro als je eenmaal hebt kennisgemaakt ermee.. Ligging / omgeving wat matig. Echter wel een groot winkelcentrum om de hoek. Meer dan uitstekend ontbijt. In weekend was restaurant (helaas) gesloten.

Met jonge kinderen

• 9A. de Vries05-08-2013

Prima hotel en goed bereikbaar.

Een hotel waar je zo naartoe rijdt, met beneden een gratis parkeerplaats. Om de hoek pak je buslijn 325, vervolgens de metro de stad in.Met 20 minuten bij de Eiffeltoren. Schoon, heel, goed ontbijt, gratis parkeren, goed bereikbaar en vriendelijk personeel! Wat wil je nog meer?

• 9msumans197409-07-2013

ondergewaardeerd

Na een snelle blik op de waarderingen op zoover had ik niet al te hoge verwachtingen van dit hotel. Ik was dan ook aangenaam verrast: Gratis parkeren, super vriendelijke receptie, heerlijk ontbijt, schone ruime kamers! Absoluut een aanrader voor wie betaalbaar Parijs wilt verkennen. Je zit een paar (metro) haltes van het centrum, om de hoek staan (gratis) fietsen en op de andere hoek ligt een groot winkelcentrum met supermarkt, Mc D enz.

• 4johan13130-04-2013

Smoezelige kamer die opgefrist moet worden

Via touroperator dit hotel geboekt.

Personeel sprak goed Engels. De kamer is duidelijk aan een opfrisbeurt toe. Erg smoezelig allemaal. Verder geen koelkastje en ook geen kledingkast aanwezig. En dat verwacht je toch wel in een kamer. Bed sliep wel redelijk goed. Toch ook wel pluspunten hoor. Het ontbijt was prima verzorgd en er was genoeg keus. Auto kon gratis onder het hotel worden geparkeerd. Wel in een openbare parkeergarage. Hotel ligt op ongeveer tien minuten lopen van station Ivry sur Seine en er is een bushalte om de hoek.

9 tips over Hotel Apogia Paris

• Gerards, 08-12-2013

Parijs is veel te bekijken kwa mooie gebouwen je red het niet in een dag hihi het ligt allemaal ver uit elkaar maar met de metro is het goed te doen en is goedkoopste vervoer middel is wel ff zoeken maar zijn veel mensen wat willen helpen met de weg neem een dikke beurs mee alles is er veel duurder vooral het drinken eten valt wel mee

• Marina, 14-01-2014

Zoek de verbindingen (train, tram, bus, metro) van hotel naar centrum voordat je gaat even goed uit. Dit is namelijk ter plekke een heel gepuzzel, wat je bergen tijd kost en veel irritatie met zich meebrengt. Ook metrostations zijn slecht aangegeven.

• Simone, 20-11-2013

Er is een leuke app van de Ov-organisatie Maar die moet je wel thuis even bestuderen. De receptie kan je het allerbeste vertellen hoe je ergens moet komen, ze denken goed met je mee! Vlakbij het Hotel zit een goed sushirestaurant.

1 vraag over Hotel Apogia Paris

• Maria, 24-05-2017

inventaris kamer

heeft de kamer een water koker/

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats