Hotel Izzy

5 reviews over Hotel Izzy in het Nederlands

Top plek voor Citytrip

Lisette
30-12-2016

Hotel Porte de Versailles is een top plek voor een citytrip. Alles wat je nodig hebt om jezelf er weer voor de indrukwekkende dag die zal komen is er aanwezig.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

L.C. Rempt
19-9-2015

Keurig hotel; kamer was schoon en netjes. Gratis wifi. Ligt vlakbij een metrostation In de buurt een aantal restaurants en op de hoek van de straat een kleine supermarkt

Gereisd Met partner in september 2015

Goede prijs/kwaliteiverhouding

Ruben
19-8-2015

In augustus 2015 6 nachten in dit hotel verbleven. Het hotel is eenvoudig, maar ideaal voor een autovakantie. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar en je kunt je auto in de garage onder het hotel parkeren. Deze parkeergarage is bewaakt, maar wel erg smal. Een plek reserveren van te voren is aan te raden! De kamers zijn klein, maar voorzien van alle functionaliteiten én ligbad. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het ontbijt is eenvoudig en het assortiment beperkt. Een lekker kopje Nespresso-koffie, staat wel iedere ochtend tot je beschikking. De receptie is Engels sprekend. De ligging is rustig en dichtbij een metrostation, waar vandaan je in 10 minuten naar het centrum kunt. Een bezoek aan de horeca en attracties in Parijs kost al genoeg geld, daarom is dit eenvoudige maar goed verzorgde hotel absoluut een aanrader door de goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Prima 'City-trip hotel'

Ilse
6-4-2015

Het paasweekend verbleven in dit hotel. Prima bereikbaar met de auto. Parkeergarage is wat smal, maar wel bewaakt. Kamer is schoon en netjes. Badkamer met douche in bad. Ontbijt is prima; keuze uit verschillende broodjes en keuze uit verschillende soorten zoet en hartig beleg. Personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Hotel ligt vlakbij de metro die je binnen 15 min. naar het centrum brengt.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

UItstekende prijs kwaliteit verhouding

Jasper & Yvonne
28-4-2012

Wij hebben in april 3 nachten (stedentrip) geslapen in dit hotel. Goed bereikbare locatie. Eenvoudig, schoon, vriendelijk (en Engels sprekend) personeel achter de balie. Prima ontbijt met lekkere (Nespresso) koffie. Parkeergelegenheid onder het hotel voor €15,- per nacht. Wij hadden ruimte, bij een vol hotel schijnt dat vrij snel een probleem te kunnen worden. Hotel heeft 24 uurs winkel en bakker en eenvoudige restaurantjes direct in om de hoek en anders de keuze tussen twee (op loopafstand) metrostations die je binnen de kortste keren in hartje Parijs brengen. Wij komen gerust terug, ideaal om na een dag hectiek in het centrum terug te keren naar de rust.

Gereisd Met partner in april 2012

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • De staf spreektEngels, Frans

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Izzy in Issy-les-Moulineaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Izzy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.