Hotel Izzy

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Izzy

• 8Lisette30-12-2016

Top plek voor Citytrip

Hotel Porte de Versailles is een top plek voor een citytrip. Alles wat je nodig hebt om jezelf er weer voor de indrukwekkende dag die zal komen is er aanwezig.

• 8L.C. Rempt19-09-2015

Goed hotel

Keurig hotel; kamer was schoon en netjes. Gratis wifi. Ligt vlakbij een metrostation In de buurt een aantal restaurants en op de hoek van de straat een kleine supermarkt

• 8Ruben19-08-2015

Goede prijs/kwaliteiverhouding

In augustus 2015 6 nachten in dit hotel verbleven. Het hotel is eenvoudig, maar ideaal voor een autovakantie. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar en je kunt je auto in de garage onder het hotel parkeren. Deze parkeergarage is bewaakt, maar wel erg smal. Een plek reserveren van te voren is aan te raden! De kamers zijn klein, maar voorzien van alle functionaliteiten én ligbad. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het ontbijt is eenvoudig en het assortiment beperkt. Een lekker kopje Nespresso-koffie, staat wel iedere ochtend tot je beschikking. De receptie is Engels sprekend. De ligging is rustig en dichtbij een metrostation, waar vandaan je in 10 minuten naar het centrum kunt. Een bezoek aan de horeca en attracties in Parijs kost al genoeg geld, daarom is dit eenvoudige maar goed verzorgde hotel absoluut een aanrader door de goede prijs/kwaliteitverhouding.

• 8Ilse06-04-2015

Prima 'City-trip hotel'

Het paasweekend verbleven in dit hotel. Prima bereikbaar met de auto. Parkeergarage is wat smal, maar wel bewaakt. Kamer is schoon en netjes. Badkamer met douche in bad. Ontbijt is prima; keuze uit verschillende broodjes en keuze uit verschillende soorten zoet en hartig beleg. Personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Hotel ligt vlakbij de metro die je binnen 15 min. naar het centrum brengt.

• 8Jasper & Yvonne28-04-2012

UItstekende prijs kwaliteit verhouding

Wij hebben in april 3 nachten (stedentrip) geslapen in dit hotel. Goed bereikbare locatie. Eenvoudig, schoon, vriendelijk (en Engels sprekend) personeel achter de balie. Prima ontbijt met lekkere (Nespresso) koffie. Parkeergelegenheid onder het hotel voor €15,- per nacht. Wij hadden ruimte, bij een vol hotel schijnt dat vrij snel een probleem te kunnen worden. Hotel heeft 24 uurs winkel en bakker en eenvoudige restaurantjes direct in om de hoek en anders de keuze tussen twee (op loopafstand) metrostations die je binnen de kortste keren in hartje Parijs brengen. Wij komen gerust terug, ideaal om na een dag hectiek in het centrum terug te keren naar de rust.

0 tips over Hotel Izzy

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • Reservering voor parkerenVerplicht